loading...
newdl
ali بازدید : 30 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

TuneUp Utilities

TuneUp Utilities 2014 14.0.1000.110 Final نرم افزاری است که شما را قادر میسازد تا عملکرد سیستم خود را بهبود دهید و بهینه سازی به نحو بهتری انجام شود و در حل مشکلات سیستم نیز یاری می رساند تا شما سیستمی عالی را در دست داشته باشید. این نرم افزار که از سافت 98 دانلود می کنید کمک می کند که هر دو کاربران رایانه یعنی مبتدیان و کارشناسان نیازهای خود راحت بر طرف کنند و کار با این نرم افزار راحت و بی خطر است. همه قابلیت های این نرم افزار در دست شماست و هر کدام را که در نظر دارید به راحتی می توانید فعال یا غیر فعال کنید. نرم افزار تغییرات لازم را در رجیستری و فایل های بوت به صورت خودکار ایجاد می کند و فقط مقداری به صورت خودکار رجیستری شما را تغییر می دهد و حرکتی را انجام نمی دهد که باعث مشکلات سیستم شود و بیشتر کارها در اختیار خودتان است.

ali بازدید : 26 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98Puran Defrag 7.7 عمل یکپارچه سازی وقتی درست و صحیح و در زمان مناسب انجام گیرد در سرعت دسترسی ها به سیستم تاثیر زیادی خواهد گذاشت. یکی از موثرترین نرم افزارها در این زمینه Puran Defrag است که با قابلیت های متعدد می تواند در سرعت کارآیی هارددیسک تاثیر بسیاری گذارد.
این ابزار با سرعت بالا در اسکن و آنالیز اولیه و سپس هم قرار دادن تکه هایی که جدا افتاده اند در کنار هم کار یکپارچه سازی را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. استفاده بسیار آسان از نرم افزار به سبب واسط کاربری ساده و البته جذابش هم تاثیر زیادی در موفقیت نرم افزار و البته کاربر در یکپارچه سازی هارددیسک دارد. از دیگر امکانات نرم افزار هم می توان به افزایش سرعت بوت شدن ویندوز پس از یکپارچه سازی ، قابلیت زمان بندی عملکردها ، حل مشکل خرابی های هارددیسک در صورت تعمیر و ... اشاره نمود. 
ali بازدید : 30 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

Advanced System Optimizer

Advanced System Optimizer 3.5.1000.15559 نرم افزاری قدرتمند جهت بهینه سازی و رفع مشکلات سیستم می باشد و توانایی این را دارد با بر طرف کردن خطاها و مشکلات سیستم سرعت کامپیوتر شما را افزایش دهد . بدون آنکه شما قطعه ای را ارتقاء دهید . با این نرم افزار می توانید قسمت های مختلف رجیستری ویندوز را تمیز کنید و بدون اینکه نیاز به دانش فنی باشد این کار صورت خواهد گرفت . با اسکن هوشمندی که این نرم افزار انجام می دهد ، تمام مشکلات عیان خود شد و با تکنولوژی های برتر این نرم افزار سیستم شما از هرگونه مشکل سخت افزاری و نرم افزاری پاک خواهد شد . همچنین در این نرم افزار قسمتی تعبیه شده تا از اطلاعات و قسمت رجیستری شما بکآپ تهیه کند و در مواقعی که لازم است ، این بکاپ ها را جایگزین نماید . یکی دیگر از توانایی های این نرم افزارپاک کردن سیستم از هرگونه فایل اضافی و بدون استفاده است که باعث می شود سرعت سیستم افزایش یابد و از پرداختن سیستم به قسمت های بیهوده جلوگیری شود.

ali بازدید : 25 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

PC Cleaner 2013PC Cleaner Pro 2013 11.8.13.9.6 نام نرم افزار مفید و کاربردی در جهت پاکسازی و بهینه سازی سیستم می باشد که به واسطه ی آن می توانید سرعت و عملکرد کامپیوتر خود را افزایش دهید و همیشه عملکرد آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. شما می توانید تنها با چند کلیک ساده کلیه مشکلات و عیب و نقص کامپیوتر خود را بر طرف کنید و به سرعت و عملکرد آن تا حد بسیار زیادی بهبود ببخشید .
ali بازدید : 36 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

Pointstone System Cleaner

Pointstone System Cleaner 7.3.6.331 نرم افزاری جهت از بین بردن برنامه های مخرب و داده های غیر ضروری از هارد شماست.این نرم افزار کوچک با قدرتی چشم گیر پس ماندهای باقی مانده از نصب و یا برداشتن نرم افزار های دیگر بر هارد را شناسایی و فایلهای مرده و کوکی ها را با یک کلیک به صورت اتومات از هارد پاک میکند. در نتیجه سرعت سیستم بیشتر شده و فضای کمتری از هارد اشغال میگردد و دسترسی به فایلها با سرعت بیشتری انجام میگیرد.

 

ali بازدید : 41 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98Acebyte Utilities Pro 3.1.2 برنامه ای برای بهینه سازی و رفع مشکلات کامپیوتر می‌باشد با استفاده از این برنامه شما قادر به حذف فایل‌های ناخواسته، پاک سازی رجیستری، حفظ حریم خصوصی و بهینه سازی سرعت کامپیوتر می‌باشید. ویژگی جستجو عمیق برنامه به شما امکان شناسایی مشکلات بیشتری را می‌دهد. بعد از شناسایی این گونه فایل‌ها تنها با یک کلیک این مشکلات قابل تعمیر، پاک‌سازی و یا بهینه کردن می‌باشند. ابزار پاک کننده رجیستری برنامه به شما امکان حذف اطلاعات و داده های غیر ضروری و غیر معتبر را می‌دهد. در کنار این امکان ابزار یکپارچه سازی رجیستری که استفاده از آن بعد از پاک‌سازی رجیستری در فواصل زمانی معین توصیه می‌شود باعث افزایش سرعت اجرای برنامه‌ها و کار با سیستم عامل می‌شود. ابزار پاک کننده دیسک و یکپارچه سازی هارددیسک برنامه نیز با بررسی کردن خطاهای هارددیسک، یکپارچه سازی آن و با پاک سازی هارددیسک برای افزایش فضای آزاد هارد کمک شایانی به بهبود سرعت و پاسخگویی سیستم می‌کند. بخش محافظت از حریم شخصی کلیه ردپاها و فعالیت‌های انجام شده ناشی از استفاده از مرورگرها، پیغام رسان ها، سرویس‌های شبکه های اجتماعی، فایل‌های ذخیره شده در قسمت تاریخچه ویندوز، مشاهده فایل‌های چند رسانه ای و ... را پاک‌سازی می‌کند.
ali بازدید : 62 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

Avira System Speedup 1.2.1.8700 در طول عمر نصب سیستم عامل روزانه تعداد زیادی از فایل های موقتی، برنامه ها، فایل های زائد و بی مصرف، کوکی ها و بسیاری دیگر درون سیستم عامل جمع می شوند و همه با هم حجم وسیعی از منابع کامپیوتر را اشغال و یا به هدر می دهند و بار سنگینی را بر دوش حافظه و پردازنده کامپیوتر تحمیل می کنند بی آنکه عمل مفیدی انجام دهند. Avira System Speedup به شما کمک می کند تا فایل های زائد و بی مصرف را از سیستم عامل خود حذف کنید و با دسترسی امن به رجیستری و قسمت هایی که کاربر امکان دسترسی به آن جا را ندارد باعث بهینه سازی ویندوز و بازیابی سرعت از دست رفته کامپیوتر شما شود.

تعداد صفحات : 54

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 428
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 180
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 519
  • بازدید ماه : 519
  • بازدید سال : 5,472
  • بازدید کلی : 30,258