loading...
newdl
ali بازدید : 27 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

Driver Reviver

Driver Reviver 4.0.1.72 یکی از بزرگترین بانک های اطلاعاتی درایور که با سرعت به تجزیه و تحلیل تمام دستگاه های سخت افزار پرداخته و آنها را شناسایی کرده و بعد از آن شما به سرعت و به راحتی می توانید به دانلود و نصب آخرین درایور برای بهبود عملکرد کامپیوتر و سخت افزار سیستم خود بپردازید. با نصب Driver Reviver می توانید به سادگی با یک کلیک، تمامی قطعات نصب شده بر روی کامپیوترتان را اسکن نمایید و با تطبیق دادن نسخه های نصب شده با آخرین ورژن هایی که توسط شرکت های سازنده های آنها بر روی اینترنت منتشر شده است، آنهایی را که نیاز به آپدیت دارند، به روز کنید. برای به روز رسانی درایور ها نیازی به جستجو نخواهید داشت چرا که این برنامه با اتصال به بانک اطلاعاتی عظیم خود آخرین نسخه ها را برای شما آماده کرده و لینک دانلود آنها را در اختیارتان قرار می دهد.

 

قابلیت های نرم افزار Driver Reviver:
  • قابلیت آپدیت و به روز رسانی درایور
  • دریافت آخرین درایور و به روز رسانی نرم افزار مستقیما از وب سایت تولید کنندگان
  • تضمین بالاترین سطح کارایی سخت افزارها و نرم افزارها
  • جلوگیری از استفاده نادرست یک درایور اشتباه
  • کاهش خطر در مورد دانلود یک درایور معیوب یا حتی درایور جاسوسی
  • تنظیم نقطه بازیابی جهت بازگشت تمامی تغییرات به حالت اولیه در صورت برخورد به مشکل در حین آپدیت
  • پایگاه داده های بسیار عظیم دارای بیش از 10 میلیون درایور و نرم افزار برای بیش از 56000 شرکت سخت افزاری و نرم افزاری
  • نداشتن هیچ گونه تاثیر منفی بر روی کارآیی کامپیوتر
ali بازدید : 34 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

soft98Any DVD Shrink 1.3.7 نام نرم افزاری ساده ولی حرفه ای برای تهیه نسخه پشتیبان از فیلم های DVD شما می باشد. این نرم افزار تعداد بسیار زیادی عملیات را برای شما عرضه می کند که شامل کپی کردن DVD ، شرینک کردن DVD ، رایت کردن DVD ، پاک کردن DVD و ساختن ایمیج های ISO برای DVD می باشد. شما بوسیله این نرم افزار می توانید کدبندی های موجود در یک دی وی دی را مانند CSS , ArccOS و Region Code را دیکود کنید و همچنین می توانید به صورت اتوماتیک به فشرده سازی دی وی دی خود و انتخاب بخشی از دی وی دی خود بپردازید.

ali بازدید : 35 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 
Free CD DVD BurnerFree CD DVD Burner 6.0.2 نرم افزاری کاربردی و رابگان برای رایت انواع CD و DVD می باشد که به شما کمک خواهد کرد تا انواع داده ها و یا رسانه ها را به راحتی بر روی CD و DVD رایت کنید و به راحتی از آن استفاده کنید ، همچنین شما می توانید فایل های ISO را نیز با این نرم افزار باز کرده و محتویات این گونه فایل ها رایت کنید .
ali بازدید : 37 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 
Movie DVD CopyMovie DVD Copy 1.3.7 به شما امکان یک دی وی دی فیلم را به راحتی و به طور کامل می دهد. بدین ترتیب دیگر مشکلی از این بابت نخواهید داشت. همچنین گاهی لازم است تا منو را حذف کنید و یا به برخی زیرنویس های موجود در نسخه اصلی نیازی ندارید که در این صورت می توانید موارد مورد نظر خود را انتخاب کنید تا در هارد دیسک شما ذخیره نشوند. امکان ساخت DVD از روی فایل ISO و پوشه های DVD نیز از جمله دیگر قابلیت های قابل توجه این نرم افزار است.

قابلیت های برنامه Movie DVD Copy :
  • توانای کپی فیلم ها به راحتی
  • ساخت DVD از روی فایل ISO و پوشه های DVD
  • سرعت بسیار مناسب در کپی
  • توانایی حذف منو و کپی فیلم به تنهایی
  • توانا انتخاب زیر نویس یا صدای دلخواه شما
  • توانایی تغییر پوسته ظاهری
  • حجم کم و توانایی بالا
ali بازدید : 52 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 
soft98VSO CopyTo 5.1.1.3 نرم افزاری سبک و در عین حال حرفه ای برای رایت انواع سی دی، دی وی دی و دیسک های بلو ری و تهیه نسخه پشتیبان می باشد. بدین ترتیب شما می توانید از موزیک، ویدئوها ، بازی ها، عکس ها و اطلاعات خود تنها با یک کلیک نسخه پشتیبان تهیه کنید. شما همچنین می توانید تمامی اطلاعات مهم خود را توسط این نرم افزار رایت همه کاره ، با سرعت و کارآیی بالا و در نهایت سادگی ، آرشیو کنید.
ali بازدید : 32 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 
Aiseesoft DVD CopyAiseesoft DVD Copy 5.0.10 از آنجایی که دیسک های DVD به مرور زمان خراب می شوند و یا ممکن است برای آن ها مشکلی به وجود آید، بهتر است همیشه از روی این DVD ها یک کپی نگه داری کنید که پس از چندین سال نگران از دست رفتن اطلاعاتتان نباشید. برای این منظور شما باید به دنبال ابزاری باشید که در زمینه ی کپی گیری دی وی دی، به شما کمک کند یکی از این نرم افزارها Aiseesoft DVD Copy می باشد .
ali بازدید : 26 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

Blaze DVD Copy

Blaze DVD Copy 6.0.0.0 نرم افزاریست که برای کپی فیلم های دی وی دی طراحی شده. این نرم افزار دارای امکانات حرفه ای برای سریعترین عملیات کپی برداری می باشد. بدین ترتیب می توانید از تمام مجموعه فیلم های دی وی دی خود کپی تهیه کنید. کپی برداری به صورت 1:1 ، بدون قرار گرفتن بخش هشدار و واترمارک فیلم اصلی و قابلیت اجرای فیلم کپی شده روی انواع پلیرهای خانگی از امکانات مفید نرم افزار Blaze DVD Copy می باشد.
شما می توانید به راحتی روش کپی برداری، فایل منبع و فایل هدف را در Blaze DVD Copy تعیین کنید. همینطور با استفاده از آن قادر خواهید بود فیلم های دی وی دی را به راحتی به فرمت های محبوب تصویری برای اجرا روی دستگاه های پخش فیلم قابل حمل مانند Apple iPod Video, Sony PSP, Smart Phone, PMP و غیره تبدیل کنید. تبدیل DVD ها به فرمت های ویدئویی محبوب شامل Divx/XviD, MP4, AVI, ASF از دیگر امکانات مفید این نرم افزار می باشد.
Blaze DVD Copy از تمامی فرمت دیسک های دی وی دی DVD-5/DVD-9 و چندین روش کپی برداری مختلف پشتیبانی می کند. کپی کامل یک فیلم ، کپی بخش اصلی فیلم ، استخراج قسمت های دلخواه ، فصل ها ، زیرنویس ها و زبان فیلم و حتی کنترل حجم فایل خروجی از ویژگی های دیگر آن می باشند.

ali بازدید : 30 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

soft98Express Burn Plus 4.66 نرم افزاری سبک برای رایت و کپی کردن دیسک های CD, DVD, Blu-Ray است. شما به کمک این نرم افزار رایت کردن براحتی میتوانید اطلاعات و سی دی و DVD های صوتی را به آسانی با سرعت بالا در کمترین زمان ممکن رایت کنید. از قابلیت های دیگر این نرم افزار رایت فیلم ها در دیسک های DVD بصورت HD و کپی کردن دیسک های Blu-Ray بدون افت کیفیت است که میتواند کاربر پسند واقع شود. همچنین رایت سی دی های صوتی با ضبط مستقیم و رایت آن ها با فرمت WAV، MP3، WMA، AU، AIFF، RA، OGG، FLAC، AAC و سایر فرمت های صوتی دیگر از ویژگی های دیگر این برنامه رایت است.

ویژگی های Express Burn Plus :
  • رایت و سازگاری با دیسک های DVD - R، DVD - RW، DVD + R، DVD + RW، BD - R، BD - RE، BD - R DL، BD - RE DL
  • رایت اطلاعات بر روی دیسک های CD و DVD
  • رایت دیسک های CD و DVD صوتی
  • گرفتن ایمیج با فرمت ISO و فرمت های کاربردی دیگر
  • کپی کردن دیسک ها CD و DVD و Blu-Ray
ali بازدید : 28 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

IsoBuster

IsoBuster Pro 3.2 Build 3.2.0.0 Final شاید شما هم از این که اطلاعات مهم ی از قبیل نرم افزار ،فیلم و عکس و ... را روی یک CD / DVD / BD / HD DVD ذخیره کرده باشد ولی به علت اینکه دنیای از خش CD ... شما را فرا گرفته و برای شما غیر قابل استفاده شده ناراحت شده باشید ! خوب راه حل اینجاست نرم افزار IsoBuster با این نرم افزار علاوه بر بازگردانی اطلاعات آسیب دیده میتوانید از دست قفل های حجمی و کارکتری نیز در امان باشید وبه راحتی آنها را رايت کنید.

قابلیت بسیار خوبی که به این ورژن نرم افزار اضافه شده پشتیبانی از dvdو BD ها و به طور کلی CD / DVD / BD / HD DVD می باشد.

ali بازدید : 83 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 
Folder2Iso


Folder2Iso 2.0 يكی از فرمتهای استاندارد و كاملا شناخته شده در اين زمينه فرمت ISO می باشد كه اكثر نرم افزارهای رایت از آن پشتيبانی می کنند و ضمنا نرم افزارهای زيادی هم برای ويرايش اينگونه فايلها ساخته شده اند. Folder2Iso نرم افزار کم حجم و رایگانی می باشد که شما با کمک آن میتوانید پوشه انتخابی خود را به یک فایل ایمیج با فرمت ISO تبدیل کنید و در صورت نیاز آن را روی CD و یا DVD رایت نمایید .
ali بازدید : 32 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

Virtual CloneDrive

Virtual CloneDrive 5.4.6.0 دقیقا همانند یک CD-DVD درایو واقعی عمل میکند و فقط مجازی است. شما به راحتی میتوانید ایمیج هایی که با نرم افزارهای دیگر این شرکت گرفته اید (CloneDVD و CloneCD) را با Virtual Clone Drive باز کرده و همانند DVD یا CD اصلی و فیزیکی از آن بهره ببرید.این نرم افزار یک مزیت بسیار خوبی که دارد این است که امکانات بسیاری را به صورت کاملا مجانی در اختیار کاربران قرار میدهد.

 

قابليتهاي نرم افزار Virtual CloneDrive :

  • پشتیبانی از فرمتهای رایج ایمیج همانند ISO, BIN, CCD
  • امکان اجرای همزمان 15درایور مجازی
  • سازگار با فرمت های مختلف در ایمیج ها
  • امکان به اشتراک گذاری درایو مجازی در شبکه های رایانه ای
  • پشتیبانی از انواع ایمیج ها و لوح های فشرده
  • کم حجم،راحت و ساده بودن. کافیست بروی فایل ایمیج دابل کلیک کرده تا ایمیج مربوطه به طور خودکار در یکی از درایوهای مجازی Mount شود.
  • سازگار با دو سیستم 32 بیت و 64 بیت
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
ali بازدید : 40 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 
soft98نرم افزار Free Any Burn 1.5 یک ابزار سبک ولی حرفه ای برای رایت انواع CD،DVD و Blu-ray می باشد. این نرم افزار دارای تمامی امکانات بسیار قدرتمندی برای رایت می باشد به گونه ای که دارا بودن این همه امکانات با وجود حجم کم، آن را به یک نرم افزار محبوب تبدیل کرده است. از ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت رایت انواع سی دی، دی وی دی و بلوری , پشتیبانی از انواع فایل های ایمیج برای رایت از جمله iso, bin/cue, nrg, mdf/mds, daa, uif, isz و … , توانایی پاک کردن سی دی و دی وی دی های ری رایت , قابلیت پاک کردن در دو حالت کند و آهسته , توانایی رایت فایل ها و فولدرهای موجود در هارد شما بر روی سی دی و دی وی دی , توانایی ایمیج گیری از انواع CD/DVD , توانایی تبدیل فرمت های ایمیج به یکدیگر , توانایی ایجاد audio cd و mp3 و … اشاره کرد.
ali بازدید : 38 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

ImgBurn

ImgBurn 2.5.8.0 یک ابزار قدرتمند برای رایت و ایمیج گیری فایل ها هست ، و همه میتوانند از آن استفاده کنند چون این نرم افزار تنظیمات پیچیده و سختی ندارد و به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفته هست. تمام قسمت های این نرم افزار عالی کار شده هست و اکثر کار ها را میتوانید با این نرم افزار انجام دهید.


ali بازدید : 21 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

gBurnergBurner 3.4 ابزاری قدرتمند و ساده جهت رایت CD/DVD/BD می باشد که به شما اجازه ایجاد و رایت اطلاعات/صوتی/ سی دی ویدئو، دی وی دی و دیسک های بلو ری، ساخت دیسک های bootable، ایجاد دیسک های چند نشستی را می دهد. gBurner همچنین ابزار پردازش  فایل ایمیج که به شما اجازه باز کردن، ایجاد، استخراج، ویرایش، تبدیل و رایت فایل های ایمیج ISO/BIN را نیز می دهد. از ویژگی های این نرم افزار می توان به کپی کردن اطلاعات بر روی دیسک های مختلف، بازکردن بدون رایت، خارج سازی از حالت فشرده، ساخت، ویرایش و تبدیل ایمیج ها، پشتیبانی از دیسک های دی وی دی دارای منو، تبدیل کردن فایل های صوتی در فرمت MP3، پاک کردن اطلاعات از روی دیسک ها، نمایش اطلاعات دیسک و درایو و کپی کردن CD ها و DVD ها به طور کامل بر روی هارددیسک و ... اشاره نمود.

 

قابلیت های نرم افزار gBurner :
  • ایجاد و رایت سی دی، دی وی دی و BD داده و صوتی و تصویری
  • رایت ایمیج اطلاعات، صوتی و تصویری
  • قابلیت کپی CD/DVD/BD
  • ایجاد و ویرایش فایل ایمیج ISO / BIN
  • پشتیبانی از فرمت های صوتی Mp3 ،Wma ،Wav ،Flac ،Ape و Ogg
  • امکان پاک کردن لوح های فشرده RW
  • نصب آسان و رابط کاربری دوستانه
  • و ...
ali بازدید : 26 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 
soft98AVS Disc Creator 5.1.1.523 با فراهم آوردن یک محیط کاربری زیبا و ساده ، امکانات بسیار مناسبی را در خود گنجانده است. این نرم افزار قادر است تا بر روی انواع دیسک های سی دی و دی وی دی و با فرمت های مختلف اطلاعات شما را ذخیره نماید. می توانید از دیسک های خود فایل ایمیج تهیه کنید و تنظیمات مختلفی را برای رایت دیسک های خود اعمال کنید. از جمله قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان بازیابی اطلاعات ذخیره شده بر روی دیسک های صدمه دیده و خش دار اشاره کرد.

برخی ویژگی های نرم افزار AVS Disc Creator :
  • امکان رایت انواع دیسک های سی دی و دی وی دی.
  • امکان ذخیره اطلاعات با فرمت های مختلف بر روی دیسک.
  • بازیابی اطلاعات از روی دیسک های خش دار.
  • قابلیت پاک کردن اطلاعات دیسک های Rewrite.
  • و...
ali بازدید : 28 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 
Nero Burning ROM
نرم افزار Nero Burning ROM 12.5.01300 محصولی فراتر از شرکت های رسانه دیجیتال جهان و نرم افزار های سرگرمی خانگی است. خصیصه های این نرم افزار عصر جدیدی از عملکرد را به نمایش می گذارد که لذت سادگی کار با رسانه های دیجیتال را بوجود آورده است. نرم افزار Nero  با کارایی آسان از گذشته تا به حال هنوز یک نرم افزار قدرتمند در زمینه مالتی مدیا است که به آسانی امکان create, rip, copy, burn, edit, share و به روز رسانی آنلاین را به شما می دهد.

نکات برجسته نرم افزار Nero :

  • سریع و آسان در rip, burn, پشتیبان گیری اتوماتیک و عملیات کپی
  • پشتیبان گیری فایل ها در سی دی، دی وی دی و دیسک های بلو ری
  • امکان ایجاد منوی DVD متفاوت تر از قبل به صورت سه بعدی
  • کپی، نوشتن، به اشتراک گذاشتن، ارسال فایل و میکس کردن یک موزیک مانند یک دی جی
  • تبدیل آهنگ، عکس و دی وی دی ها برای اجرا در iPod و دیگر موبایل ها
  • تماشا، ضبط، توقف و سفارشی کردن از راه دور مانند یک تلویزیون
  • اجرای تمام فرمت های HD از جمله AVCHD
  • نیاز به Microsoft .NET Framework برای اجرا در ویندوز ایکس پی
ali بازدید : 31 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

soft98

Any DVD Cloner Platinum 1.2.2  نام نرم افزاری قدرتمند و عالی از شرکت DVDSmith برای کپی کردن فیلم های دی وی دی بر روی هارد دیسک کامپیوتر است. این برنامه که از سافت 98 دانلود می کنید علاوه بر کپی کردن این فیلم ها ، آنها را می تواند به فرمت های مختلفی از قبیل M4V ، MP4 ، AVI ، OGM و MKV تبدیل کند ، همچنین می تواند فیلم های شما را به فرمت های قابل پخش در دستگاه های iPod ، iPhone ، PS3 ، PSP و Xbox360 تبدیل نماید. توسط این برنامه ، فیلم های شما کوچکترین کاهش کیفیتی نخواهد داشت و تمامی DVD به راحتی کپی می شود. حتی می توان هر عنوان یا فصلی از دی وی دی را که خواستید به تنهایی کپی نمایید. این برنامه همچنین می تواند یک DVD 9 را به DVD 5 با بالاترین سرعت و کیفیت خرد کند. همچنین می تواند دی وی دی را به عنوان یک پوشه دی وی دی یا یک فایل ISO روی هارد کپی کند. تبدیل دی وی دی با رمزگشایی دی وی دی interal یکی دیگر از ویژگیهای جذاب این برنامه است.

ali بازدید : 27 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 
soft98StarBurn 15.1 نام نرم افزاری ساده و کم حجزم و در عین حال قدرتمند در زمینه رایت یک برنامه ساده و بسیار قدرتمند در زمینه رایت و کپی دیسک های مورد نظز شما می باشد. شما با نصب این نرم افزار به راحتی قادر به رایت اطلاعات بر روی CD/DVD ، Blu-Ray و HD-DVD خواهید بود. همچنین با استفاده از این نرم افزار قادر به گرفتن ایمیج از دیسک سخت مورد نظر نیز می باشید. این برنامه از مدیاهای ،CD-R/RW ، DVD-R/RW ، DVD+R/RW ، BD-R/RE  HD-DVD-R/RW و DVD-RAM پشتیبانی می کند. همچنین با استفاده از این برنامه قادر به ساختن دیسک های بوت نیز می باشید. 
ali بازدید : 29 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

soft98

نرم افزار 1CLICK DVD Copy Pro 4.3.1.6 ساخت شرکت Innovations، نرم افزاری با محیط کاربری ساده و آسان، دارای تمام خصوصیات کامل جهت کپی فیلم های دی وی دی می باشد. در نسخه جدید این نرم افزار تکنولوژی جدید ™ CPRx جهت انجام موقیت آمیز عملیات کپی از آخرین فیلم های دی وی دی تولید شده بکار رفته است. با استفاده از حالت های مختلف کپی و قابلیت های پیشرفته دیگر شما براحتی قادر به انتخاب میزان فشرده سازی و انتخاب بخش هایی که مایل به گرفتن کپی از آنها می باشید خواهید بود. تکنولوژی CPRx استفاده شده در این برنامه, می تواند محتوای فیلمهای دی وی دی را که دارای Bad Sector یا ساختار نادرست باشند را کپی نماید. اکثر فیلم های دی وی دی به گونه ای ساخته می شوند که امکان گرفتن کپی از آن برای نرم افزارها امکان پذیر نیست این امر سبب بروز خطا در طول عملیات کپی و پس از عملیات کپی به هنگام خواندن دی وی دی می شود که توسط این نرم افزار سعی شده از بروز اینگونه خطا ها تا جائیکه ممکن است جلوگیری شود.

 

قابلیت های نرم افزار  1CLICK DVD Copy  :

  • استفاده از تکنولوژی CPRx جهت گرفتن عملیات کپی از فیلم های دی وی دی
  • دارا بودن کلید از پیش تنظیم شده برای هر یک از گونه های کپی کردن
  • پیش نمایش فیلم ها و تنظیمات
  • قابلیت انتخاب مشاهده پیش نمایش منوها و فیلم ها در هنگام عملیات کپی برداری
  • انتخاب اختصاصی  audio ,video و subtitles
  • کنترل میزان فشرده سازی توسط کاربر
  • ساختن پشتیبان اضافی بدون کپی کردن دوباره
  • قابلیت گرفتن کپی فیلم های ذخیره شده در Hard Dick و کامپیوتر های جیبی
  • امکان گرفتن عمل کپی از Dolby Digital 5.1, DTS
  • پشتیبانی از فایل های ویدیویی NTSC , PAL
  • پشتیبانی از Dual Layer media
ali بازدید : 35 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 
soft98AV Burning Pro 5.5.1 نرم افزاری قدرتمند اما در عین حال ساده و سبک که قادر است تا خواسته هایی که اکثر کاربران در رابطه به کپی اطلاعات برروی انواع لوح های فشرده را دارند مرتفع سازد، این ابزار که با تقریبا تمامی انواع لوح های فشرده سازگار است می توان با سرعت بسیار بالا اجرا شده و کار کپی اطلاعات را به شکل های مختلف انجام دهد، کپی اطلاعات به صورت Data، رایت به صورت لوح فشرده صوتی و همچنین رایت و کپی اطلاعات برروی انواع لوح های فشرده به صورت ویدئو قابل نمایش برروی سیستم های صوتی و تصویری از جمله قابلیت های کلیدی این ابزار هستند.
 

قابلیت های نرم افزار AV Burning :
  • سازگار با انواع لوح های فشرده
  • سازگار با فرمت های مختلف صوتی و تصویری
  • امکان رایت به صورت Data
  • کپی برروی انواع سی دی و دی وی دی به صورت صوتی
  • رایت اطلاعات به صورت ویدئو قابل نمایش برروی سیستم های صوتی و تصویری
  • حجم پائین و سرعت بالای نرم افزار
  • سهولت در استفاده از نرم افزار
  • و ...
ali بازدید : 37 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

OpenCloner DVD-ClonerOpenCloner DVD-Cloner 10.60 Build 1210 امروزه بسیاری از کاربران با استفاده از نرم افزارهای مختلف اقدام به ساخت فایل های تصویری خود به صورت DVD می کنند. کاربران کامپیوتر با پیشرفت های کامپیوتری خود را سازگار می سازند و همراه با تکنولوژی آن ها نیز برای ارتقا خود اقدام می کنند. امروزه با توجه به ازدیاد دستگاه های DVD و افزایش این دیسک ها در میان کاربران، آن ها را وادار داشته تا فایل ها و اطلاعات خود را بر روی این نوع دیسک ها قرار دهند. نرم افزارهای مختلفی را می توان نام برد که قابلیت کپی فایل ها و فرمت های دی وی دی را داشته که در این میان نرم افزار DVD-Cloner پیشرفته ترین برنامه کاربردی  است که به آسانی DVD را به DVD-R/RW  کپی می کند. این نرم افزار که از سافت 98 دانلود میکنید با کاربرد ساده به شما امکان رایت DVD، فیلم و کپی های سفارشی را می دهد.شما می توانید DVD تان را در 2-3 دقیقه با همان کیفیت نسخه اصلی کپی کنید. DVD کپی شده می تواند در هر DVD Player اجرا شود. DVD-Cloner از معدود نرم افزار backup است که ریپر CSS/DVD دارد. و شما نیازی به دانلود برنامه های دیگر مانند DVD43 یا AnyDVdD ندارید. موتور رایت جدید می تواند 1:1 کپی کند. آن می تواند هوشمندانه نوع دیسک را شناسائی کند و مدل های کپی را برای انتخاب شما نمایش دهد. از Blu-ray  ،HD DVDs پشتیبانی می کند و مرحله به مرحله شما را برای رایت آسان راهنمائی می کند.

ali بازدید : 33 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 
soft98Aiseesoft DVD Creator 5.1.28.16570 یکی از بهترین نرم افزارهای رایت انواع ویدئو روی دیسک های DVD می باشد که با استفاده از این نرم افزار حرفه ای می توانید به سادگی تمامی فرمت های ویدئویی محبوب مانند AVI, MPEG, DivX, DV, VOB, WMV, MP4 و غیره را به فرمت دیسک های DVD، پوشه DVD یا فایل های ISO تبدیل کند .
ali بازدید : 32 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 
FreeRIP Pro 4.4.1 حتما گاهی پیش آمده که خواسته باشید سی دی صوتی را در سیستم خود ذخیره کنید، ولی بعد از کپی گرفتن فایلهای صوتی از سی دی و کپی آن در سیستم فقط Shortcut های آن کپی شده و فایلهای صوتی بدون سی دی قابل اجراء نیست، با FreeRIP میتوانید به راحتی CD های صوتی را در سیستم خود کپی یا به اصطلاح RIP نمایید. FreeRip ابزاری کاربردی برای ویندوز است که امکان ذخیره سی دی های صوتی را در فرمت های  Wav, MP3, WMA, Ogg Vorbis , FLAC به کاربر می دهد. این نرم افزار همچنین اجازه تبدیل فایل های صوتی از فرمت های بالا به فرمت های دیگر را می دهد، نحوه کار با نرم افزار بسیار ساده و طوریست که بعد از قرار دادن سی دی بر روی RIP کلیک مینمایید تا سی دی به صورت خودکار به ریپ نمودن شروع نمایید، همچنان این نرم افزار این امکان را فراهم میکند تا که با بهره گیری از ID3 v2 برچسپهای متفاوت مانند سال تولید، اطلاعات خواننده و ... را وارد سازید .
ali بازدید : 36 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

AnyToISO ConverterAnyToISO Converter Pro 3.5 Build 457 نرم افزار های رایت CD از تمام فورمت های BIN ،MDF ،PDI ، CDI ،NRG ،B5I ،IMG ،DAA ،UIF پشتیبانی نمی کنند. ولی اکثراً می توانند فورمت ISO را رایت کنند. بسیاری از نرم افزارها برای اجرا نیاز به قرار دادن دیسک مورد نظر درون درایو سی دی دارند. البته این کار خود موجب کاهش بازده درایور سی دی و نیز در مواقعی کندشدن اجرای برنامه مورد بدلیل پایین بودن سرعت خواندن اطلاعات از روی درایو سی دی می شود، که بی تردید برای کاربران خوشایند نخواهد بود، از این رو نرم افزارهایی ارائه شده اند که قابلیت گرفتن یک نسخه پشتیبان از دیسک مورد نظر بصورت فایل ایمیج را داشته که با ذخیره سازی آن برروی هارد دیسک خود در مواقع لزوم خواهید توانست فایل مورد نظر را فراخوانی نموده و بدون هیچ مشکل و بصورت سریع و بی نیاز از قرار دادن دیسک در درایو سی دی خود از آن استفاده نمایید.
نرم افزار AnyToISO Converter که از سافت 98 دانلود میکنید برنامه ای ساده که به کاربران اجازه تبدیل فایل ها را در ایمیج ISO می دهد. این نرم افزار قابلیت تبدیل فورمت های ایمیج مختلف مانند BIN ،MDF ،PDI ، CDI ،NRG ،B5I ،IMG DAA ،UIF به فورمت ایزو را برای شما فراهم می آورد. در واقع با کمک این نرم افزار خواهید توانست به آسانی تقریبا تمامی فورمت های ایمیج را به فورمت ایزو تبدیل نمایید.

ali بازدید : 48 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

soft98

CDBurnerXP 4.5.2.4291 نرم افزار رایگان برای رایت انواع سی دی و دی وی دی می باشد. نرم افزار CD Burner XP از استاندار های CD-R ،CD-RW ،DVD +R/RW و DVD-R/RW برای رایت انواع سی دی و دی وی دی پشتیبانی می کند و از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به پشتیبانی از تکنولوژی Blu-Ray و HD-DVDs اشاره کرد. رایت اطلاعات به فرمت ISO و ذخیره کردن بر روی هارد، کپی از انواع دیسک ها، پشتیبانی از فایل های صوتی، ساخت دیسک های راه انداز سیستم عامل یا Bootable از امکانات دیگر این نرم افزار به شمار می رود.

ali بازدید : 36 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

BurnAware

BurnAware Professional 6.5 يك ابزار رايت است كه شما را قادر مي كند تا به وسيله ي آن اقدام به رايت ديسكهاي CD, DVD, Blu-ray كنيد.اين يك برنامه بسيار سبك و ايده آل است كه شما مي توانيد از آن براي ايجاد ديسكهاي فيلم،موسيقي،اطلاعات و غيره استفاده كنيد.رابط كاربري بسيار ساده آن به شما كمك مي كند تا سرعت عمل بيشتري در كارتان داشته باشيد و در ضمن با يك محيط ساده هر كاربر مبتدي را قادر به استفاده از اين برنامه مي كند. شما به راحتي مي توانيد اطلاعات خودتان را رايت كنيد و يا در قالب فايلهاي ايميج ذخيره كنيد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 428
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 130
  • باردید دیروز : 180
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 581
  • بازدید ماه : 581
  • بازدید سال : 5,534
  • بازدید کلی : 30,320