loading...
newdl
ali بازدید : 39 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

EvernoteEvernote 5.0.1.1188 این نرم افزار می تواند به یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای شما تبدیل شود که می توانید از آن به عنوان برنامه ای برای یادداشت کردن خاطرات یا نکات مختلف استفاده کنید. این نرم افزار محیطی را برای شما فراهم نموده است تا به راحتی قادر به وارد نمودن، سازماندهی و جستجو و بازیابی انواع یادداشت ها، مطالب چکیده مانند گزیده ای از صفحات وب، اسناد و ایمیل، کلمه عبور، پیام های تلفن و ... باشید. ویژگی منحصر بفرد Evernote که باعث شده تا از دیگر نرم افزارهای این گروه متمایز شود، امکان وارد نمودن متن و یا نوشتن توضیح برای یک عکس خاص و سپس جستجوی عکس بر اساس متن نوشته شده است. شما قادر خاهید بود تا متن یادداشت شده را در فرمت های مختلفی ذخیره کنید و مجموعه ای بی پایان از کاغذهای مجازی برای خود داشته باشید. به عنوان مثال شما می توانید توسط این نرم افزار از محصولاتی که در فروشگاه ها است عکس بگیرید و اطلاعات آن ها را در کنارشان ذخیره نمایید و یا از شرکت کنندگان در یک کنفرانس عکس با برچسب نام آن ها داشته باشید .
ali بازدید : 29 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

soft98LibreOffice 4.1.1 Final اگر دنبال نرم افزار مناسب,رایگان و سبک جهت جایگزین کردن آن با Microsoft Office هستید LibreOffice گزینه ی خوبی می باشد.افرادی که با سیستم عامل لینوکس کار می کنند با نرم افزار قدرتمند OpenOffice آشنایی کامل دارند، نرم افزاری که مانند Microsoft Office ویندوز عمل می کند. پس از گذشت مدتی سازندگان OpenOffice تصمیم گرفتند که در این نرم افزار تغییراتی ایجاد کنند که موجب ساخت شاخه ای از OpenOffice به نام LibreOffice شد.
این نرم افزار آزاد , قدرتمند , پایدار و در کل آراسته و بسیار قدرتمند عمل می کند اما شاید از نظر خیلی افراد هنوز از معادل تجاری خود عقب تر باشد ولی می تواند در بعضی موارد رقیبی برای Microsoft Office باشد

ali بازدید : 31 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

Notepad++

Notepad++ 6.4.5 ویرایشگر (Editor) یکی از مهمترین برنامه های موجود در هر کامپیوتری هست که هرکسی بطور متداول از آن هر روز استفاده می کند. معروفترین و متداولترین ویرایشگر در سیستم عامل های Windows برنامه ی Notepad است که قطعاً همه با آن آشنایی دارند. این برنامه ی کم حجم و سریع در تمامی نسخه های Windows Microsoft وجود دارد و با ظاهری ساده امکان ویرایش متن ها را به همه ی کاربران داده است. ولی این برنامه کامل نیست و اشکالاتی دارد مخصوصا برای کاربران فارسی زبان و یا به طور کلی کاربران رایانه که زبان آن ها از راست به چپ می باشد و قسمت اعظم و مهم ماجرا ذخیره نکردن اطلاعات به صورت پیشفرض در UTF-8 است که باعث بوجود آمدن مشکلاتی در بین کاربران فارسی زبان که اطلاعات چندانی از این مورد ندارند شده است.
++Notepad برنامه‌ای رایگان برای ویراش كد اصلی (source code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز است. این نرم افزار، زبان‌های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می‌نماید. امكانات این برنامه عبارتند از: مشخص نمودن syntaxها ، تفكیك و قالب بندی كدها، تكمیل خودكار كدها، ویرایش همزمان چند فایل، Drag & Drop متون، قابلیت جستجوی كامل و ... همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماكروها را نیز دارد. علاوه بر تمام امكانات فوق، این نرم افزار که به زبان C++  نوشته شده است نظر بسیاری از كاربران را جلب نموده است.

ali بازدید : 26 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

soft98

Power Notes 3.67.1.4475 نام نرم افزاری از شرکت Power Soft می باشد که ابزاری قدرتمند برای ثبت اطلاعات شخصی مختلف می باشد. به عنوان مثال شما می توانید قرار ملاقات های خود را به صورت منظم و با توجه به روزها در آن ثبت نمایید. همچنین در این نرم افزار شما از یک دفترچه تلفن کامل به همراه قابلیت ثبت آدرس ها و دیگر اطلاعات اضافی برخوردار می باشید.

ali بازدید : 31 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

soft98نرم افزار Okdo All to PowerPoint Converter Professional 5.0 مبدل حرفه ای و آسان پاورپوینت محصول شرکت Okdo Software می باشد. شما می توانید به آسانی هر فرمت فایل ppt/pptx/pptm را تبدیل نمایید. این برنامه خروجی با کیفیت بالا تولید می نماید. این نرم افزار از فرمت های مختلف doc ،docx ،docm ،xls xlsx ،xlsm ،ppt ،pptx ،pptm ،txt ،rtf ،pdf ،htm ،html ،url و تصویر  jpg ،jpeg ،bmp ،wmf ،emf ،gif tiff ،png ،j2k ،jp2 ،pcx پشتیبانی می نماید

ali بازدید : 32 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

Okdo Pdf to All Converter

نرم افزار Okdo Pdf to All Converter Professional 5.0 یکی از قویترین و حرفه ای ترین نرم افزارهای تبدیل فرمت pdf می باشد.با استفاده از این نرم افزار قدرتمند شما می توانید فایل pdf خود را به فرمت هایی نظیر doc, docx, docm, xls, xlsx, xlsm, rtf, ppt, pptx pptm, txt, htm, pdf, jpeg, jpg, bmp, gif, tif, png, emf, wmf, ico, jp2, j2k, pcx, rle, tga, swf video و غیره تبدیل کنید. کار با این نرم افزار بسیار آسان می باشد فقط کافی است فایل خود را وارد و با یک کلیک بر گزینه ی convert به آسانی pdf خود را به چندین فرمت تبدیل کنید.کیفیت و سرعت تبدیل این نرم افزار بسیار خارق العاده می باشد.از ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت تبدیل دسته ای فایل ها،تبدیل به روش پیش فرض،تبدیل به روش "بر پایه متن" ، "بر پایه عکس"اشاره کرد

ali بازدید : 48 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 
soft98OpenOffice 4.0.0 Final نرم افزاری کدباز واژه پرداز ( مشابه ورد ) ، صفحات گسترده ( مشابه اکسل ) ، ارائه ها ( مشابه پاور پوینت ) ، گرافیک، پایگاه داده ( مشابه اکسس ) و غیره می باشد. این نرم افزار در زبان های مختلف موجود بوده و روی اکثر کامپیوترها اجرا می شود. اطلاعات ساخته شده توسط آن در فرمت های استاندارد ذخیره شده و شما می توانید اسناد سایر نرم افزارهای Office را نیز توسط OpenOffice بخوانید و بنویسید
ali بازدید : 32 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

ublime TextSublime Text 2.0.2 Build 2221 Final نرم افزاری قدرتمند در زمینه ویرایش متون پیشرفته برای کد، HTML و نثر می باشد. توسط این نرم افزار شما می توانید 10 تغییر را در یک زمان انجام دهید. ویرایش متون، دارای طرح چند رنگ، با چند جمله، دارای براکت برجسته، قابلیت ذخیره تغییرات، انتخاب ویرایش دستورات، امکان انتخاب چندگانه، جستجو و جایگزینی عبارت منظم و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

ali بازدید : 46 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

soft98Scanitto Pro 2.16.27.244 یک نرم افزار کاربردی توانا برای گرفتن تصاویر از اسکنر های TWAIN می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به آسانی تصاویر را اسکن کرده و سپس آنها را در فرمت های مختلف bmp ،jpeg ،tiff ،png ،pdf و gif ذخیره کنید. همچنین امکان فرستادن مستقیم تصاویر اسکن شده، به پرینتر را فراهم می کند. در حقیقت Scanitto به شما یک تابع مسیر پرینت روی پرینتر خواهد داد و اجازه می دهد که از پرینتر و اسکنر مانند یک دستگاه کپی استفاده کنید. شما می توانید به خوبی تصاویر اسکن شده را مدیریت کنید. این نرم افزار که از سافت 98 دانلود میکنید برای ساده سازی پروسه ی اسکن کردن طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید به سادگی و بدون هیچ مشکلی تصاویر، مستندات و عکس های خود را اسکن کرده و در فرمت های مورد نیاز ذخیره کنید.

ali بازدید : 34 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

soft98

OmniFormat 12.3 برنامه ای است که به منظور تبدیل مستندات طراحی شده است و به شما امکان تبدیل دینامیک و دستکاری فایل های تصویری با بیش از 75 فرمت مختلف مانند HTML ،DOC ،XLS ،WPD ،PDF ،JPG ،GIF ،TIF ،PNG ،PCX ،PPT ،PS ،TXT ،Photo CD ،FAX و MPEG را می دهد. ابزار HTML2PDF995 به شما در زمینه ی تبدیل سریع و با کیفیت فایل HTML به PDF و به سایر فرمت ها کمک می کند. تبدیل فرمت عکس به متن توسط ماژول OCR ممکن است به علاوه این ماژول قابلیت استخراج متن از فایل PDF را نیز دارد. ماژول Signature995 Standard Encryption به منظور محدود کردن کاربران در زمینه ی کپی، پرینت و تعریف فایل های PDF طراحی شده است به کمک این ماژول می توان بر روی این فایل ها رمز عبور قرار داد.

ali بازدید : 27 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 
DiffVueنرم افزار Beyond Compare 3.3.8 Build 16340 ابزاری قدرتمند جهت مقایسه سریع و آسان فایل ها و فولدرها محصول شرکت SCOOTER Software می باشد. توسط فرامین قدرتمند این برنامه شما می توانید به ترکیب تغییرات، همزمانی فایل ها، تولید گزارشات برای ضبط بپردازید.
این برنامه به شما امکان مقاسه کامل درایوها و فولدرها با سرعت بالا و کنترل سایز و زمان های اصلاح شده  و مقایسه بایت به بایت هر فایل را می دهد. حتی می توانید هر فایلی از قبیل فایل زیپ یا فایل های FTP را بصورت كامل با یكدیگر مقایسه كنید.
ali بازدید : 28 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

EmEditor Professional

EmEditor Professional 13.0.2 محصول شرکت Emurasoft یک ویرایشگر متن حرفه ای با امکانات متعدد می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا فایل های متنی خود را ویرایش نمایند. در این نرم افزار انواع ابزارهای ویرایشی و نگارشی موجود می باشند. قدرت این نرم افزار در باز نمودن فایل ها و سند های متنی با حجم بالا می باشد. این نرم افزار قادر است تا فایل متنی مختلف را کمترین زمان ممکن اجرا نماید و این ویژگی در نسخه جدید این نرم افزار بهبود بخشیده شده است. اگر سیستم استفاده کننده از این نرم افزار دارای ۱ گیگابایت حافظه اصلی باشد ، این نرم افزار قادر است تا یک فایل ۴ گیگابایتی را اجرا نماید. جدید ترین نسخه ی این نرم افزار امکان باز کردن فایل های حجیم در کوتاه ترین زمان ممکن که انقلابی در ادیتور های موجود می باشد را به شما می دهد.

ali بازدید : 34 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

Office Tab Enterprise

Office Tab Enterprise 9.51 فرض کنید چند صفحه سند باز کرده‌اید و می‌خواهید بین این فایل‌ها جا به جا شوید. درصد قابل توجهی از وقت شما صرف این می‌شود که با ماوس روی TaskBar بروید و روی فایل مورد نظرتان کلیک کنید. این کار هم وقت گیر است و هم حسابی اعصاب آدم را به هم می‌ریزد.

Office tab این مشکل را برطرف کرده است. با نصب این پلاگین فایل‌ها به جای آنکه در صفحات جدید باز شوند تنها با اضافه شدن یک Tab یا زبانه به صفحه اصلی، باز می‌شوند (مثل فایرفاکس)

ali بازدید : 43 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 
 

Classic Menu for Office Enterprise v5.85 Classic Menu for Office Enterpriseمایکروسافت آفیس با این همه ابزار و امکانات همه را شگفت زده کرده و دیگر ابزاری نمانده که کاربران به آن نیاز داشته باشند و در این نسخه از نرم افزار نباشد. بعد از نسخه آفیس 2003 در آفیس 2007 منوی های این نرم افزار ساده تر و کارامد تر شد اما هنوز بسیاری از کاربران به همان مدل کلاسیک عادت کرده اند و می پسندد که از همان مدل قدیمی استفاده کنند.

اگر شما به دنبال امکانات و ابزار و دستورات مایکروسافت آفیس 2010 میگردید و به مدل جدید آن عادت ندارید،   نرم افزار منوی کلاسیک و قدیمی از این نرم افزار کاربردی را برای دانلود به اشتراک عموم گذاشته است. این افزودنی منوی آفیس 2010 مفید و قدرتمند منو های کلاسیک Microsoft Office 2003 را با امکانات آفیس 2010 به آن اضافه می کند.

ali بازدید : 22 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

soft98

Virastyar 2.5.4 - غلط ياب فارسی ویراستیار نگارش 2.5.0 . غلط‌یاب فارسی «ویراستیار» نرم‌افزاری است توانا برای اصلاح خطاهای املائی، اشتباهات ویرایشی، نشانه‌گذاری و نیز استانداردسازی متون فارسی. این نرم‌افزار توسط «دبیرخانه‌ی شورای عالی اطلاع رسانی» تهیه شده و در قالب یک افزونه (Add in) برای نرم‌افزار مایکروسافت وُرد (Microsoft Word) ارائه می‌گردد. نرم‌افزار «ویراستیار ١ » امکان پشتیبانی از نسخه‌های متفاوت مایکروسافت وُرد و ویندوز را دارا است. ویراستیار توسط «شورای عالی اطلاع‌رسانی» تهیه شده است.

ali بازدید : 35 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 
Atlantis Word Processor 1.6.5.13 نرم افزاری است که شما به وسیله آن می توانید فایل های متنیsoft98خود را ویرایش و به ور کاملا حرفه ای طراحی کنید. این نرم افزار محصولی از شرکت نرم افزاری ATLANTIS  است. این نرم افزار همانند برنامه word از امکانات و گزینه های متعددی برخوردار می باشد. در این برنامه شما توانایی تایپ متون و قرار دادن عکس در میان صفحات و همچنین قرار دادن افکت های نمایشی به همراه تصاویر کوچک متحرک در میان صفحات را دارید. این نرم افزار هم اکنون یکی از پرطرفدارترین برنامه ها در زمینه ساخت سند های متنی می باشد و در حال رقابتی سخت با نرم افزار MS Word می باشد.
ali بازدید : 40 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 
soft98PaperScan Pro 1.8.0.8 نرم افزاری قدرتمند برای اسکن TWAIN و WIA با یک موتور OCR می باشد که با استفاده از این برنامه که یکی از محبوب ترین نرم افزارهای اسکن اسناد در دنیا می باشد، می توانید روی انواع اسکنرها شامل اسکنرهای شبکه، دوربین ها یا کارت های اختصاصی تنها با یک کلیک کنترل کاملی داشته باشید. وارد کردن هر نوع فایل PDF یا تصویر، پیکربندی آن ها، اعمال بسیاری از تنظیمات تصویر، حاشیه نویسی با یادداشت های چسبنده، مهر و تمبر گذاری، برجسته نمودن و ذخیره کارهای خود در فرمت های مختلف نظیر JPEG, TIFF, PDF و JBIG2 از دیگر ویژگی های این نرم افزار محسوب می شوند.
ali بازدید : 38 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

SoftMaker Office Professional 2012SoftMaker Office Professional 2012 rev 679 نرم افزاری که قادر است تا علاوه بر ویرایش متن ابزاری شبیه به Excel مجموعه آفیس را هم به کاربران هدیه دهد. سرعت بالا در اجرا و همچنین سازگاری کامل با نرم افزارهای رایج موجود در بسته Microsoft Office  دو قابلیت مهم این نرم افزار به شمار می رود . البته بحث سازگاری این نرم افزار به همین جا ختم نمی شود چرا که این بازار با آخرین نسخه مجموعه آفیس و فرمت های به کار رفته در آن سازگاری داشته و قابلیت ویرایش آن ها را نیز دارد.  این نرم افزار که تقریبا بهتر بسته نرم افزاری ذکر شود ابزاری هم شبیه به Microsoft PowerPoint در خود جای داده که از نظر قابلیت های دست کمی از این محصول قدرتمند مایکروسافت ندارد.

ali بازدید : 19 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 
FileCenterFileCenter Professional 7.1.0.81 نرم افزاری قدرتمند در زمینه اسکن، بایگانی، سازماندهی و یافتن فایل های کامپیوتری می باشد. این نرم افزار به آسانی فایل های شما را مدیریت و سازماندهی می کند و فایل های پی دی اف را از یگدیگر جدا و یا به یکدیگر پیوند می دهد. همچنین توسط این نرم افزار می توانید فایل های پی دی اف را باز و مشاهده نمایید و صفحات را اضافه، حذف و جدا نمایید. جستجوی پی دی اف، اسکن مستقیم برای برنامه ورد، یافتن فایل ها ، ترکیب پی دی اف ها، جداسازی پی دی اف ها، امکان انتقال صفحات بین فایل های پی دی اف، قابلیت تبدیل هر فایلی به پی دی اف، جداسازی خودکار و ذخیره اسکن ها، سازماندهی فایل ها داخل فایل اصلی و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد 
ali بازدید : 26 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

soft98

IBM Lotus Symphony 3.0.1 بسته ی اداری شرکت IBM که مانند بسته ی اداری مایکروسافت داری ورد و اکسل و پاورپوینت  می باشد.
این بسته به صورت مجانی عرضه شده است و از نکات جالب آن پشتیبانی از زبان های مختلف می باشد

ali بازدید : 36 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 
 
WinMergeWinMerge 2.14.0 نرم افزاری مفید برای برنامه نویسان می باشد که با استفاده از آن میتوانند تفاوت های بین دو فایل متنی در پروژه های خودشان را بررسی کنند. برای مثال کسانی که روی پروژه های اوپن سورس کار میکنند بسته های زبان متفاوت در نسخه های پشت سر هم منتشر میشوند. برای اینکه تفاوت بین دو مشابه در دو نسخه متفاوت از یک پروژه را بررسی کنند میتوانند از این برنامه استفاده کننند و تفاوت ها را بیابند .
ali بازدید : 29 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

Printers Apprenticeنرم افزار Printers Apprentice 8.1.32.1 ابزاری قدرتمند در زمینه مدیریت بر فونت های ویندوز می باشد. اگر شما یک طراح گرافیک باشید و تعداد زیادی فونت و قلم روی سیستم خود داشته باشید، حتماً به این نرم افزار نیاز پیدا خواهید کرد. کار با این نرم افزار به گونه ای است که می توانید، فونت ها را مدیریت کنید، پیش نمایش آن ها را مشاهده کنید و آن ها را ذخیره، نصب و یا چاپ کنید. بدین شکل که کاربران قادر خواهند بود تا با این برنامه شکل فونت ها را در اندازه های مختلف به صورت همزمان مشاهده نمایند. توسط این نرم افزار می توانید فونت های مختلفی را نصب و پاک کنید و مدیریت بیشتری را نسبت به بخش قلم های پیش فرض خود ویندوز بر روی قلم های کامپیوتر خود خواهید داشت. این نرم افزار مکمل بخش قلم های ویندوز می باشد.

ali بازدید : 37 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

Advanced Find and Replace

نرم افزار Advanced Find and Replace 7.8.1 به شما کمک ميکنه که تمامی پوشه ها و زير مجموعه ها و فايلهای مخفی رو جستجو ميکنه بر اساس معيار ها و اطلاعاتی که شما بهش دادين هر چند آن اطلاعات بسيار کم باشند! ميتونيد به چندين جستجوی همزمان بپردازين! ميتونيد در رابطه با يک فايل دو نوع اطلاعات بدين مثلا شما دنبال متنی ميگردين که هم توش واژه ی Help باشه هم واژه ی World ميتونيد به آسانی جستجو کنيد! بسيار سريع کارشو انجام ميده و ظاهر به مراتب آسون تری نسبت به Search ويندوز داره! 

ali بازدید : 48 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 
soft98RL Vision Dupli Finder 6.16 نرم افزاری کاربردی که وظیفه ی آن یافتن خطوط تکرار شده در فایلهای متنی ، اکسل و اسناد ورد می باشد. حتما تا به حال هنگام کار با اسناد خود به این فکر افتاده اید که آیا یک متن را دو یا چند بار تکرار کرده اید یا خیر و احتمالا تنها راهی که پیش رویتان بوده خواندن دوباره کل نوشته بوده است. از این پس با در اختیار داشتن این برنامه می توانید به سادگی هر چه تمام تر از متن های تکرار شده در اسناد خود آگاهی یابید. این نرم افزار از توابع مختلفی برای یافتن داده های دوتایی برخوردار است که می تواند شما را در رسیدن به نتیجه ای بهتر یاری نماید،  علاوه بر قابلیت یافتن متون می توانید از نرم افزار RL Vision Dupli Find برای استخراج ایمیل ها از منابع مختلف ، چسبانیدن چندین فایل متنی در قالب یک فایل یکتا و تبدیل از یونیکس و مکینتاش به فرمت های متنی Doc و Textfile ویندوز استفاده کنید .
ali بازدید : 39 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

soft98Form Pilot Office 2.40 امکانی را فراهم نموده است تا شما به جای دستی نوشتن فرم های مختلف، قادر به پر کردن آن ها در کامپیوتر باشید، تنها کافیست فرم کاغذی را اسکن نمایید و یا تصویر اسکن شده آن را در اختیار داشته باشید و با استفاده از برنامه Form Pilot، جاهای خالی فرم مورد نظر را با تایپ کردن پر کنید. پس از تکمیل فرم ورودی، شما می توانید آن را در هارد دیسک و یا سی دی ذخیره نمایید و یا حتی از فرم های تکمیل شده پرینت بگیرید و در صورت لزوم آن ها را باز نموده و اصلاح کنید. با کمک این برنامه می توانید فرم های خود را به خواناترین صورت ممکن پرکنید 

ali بازدید : 24 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 
soft98RL Vision Office Image Extraction Wizard 4.01 اگر قصد استخراج و جدا کردن تصاویر از یک فایل ورد، اکسل و یا دیگر فایل های آفیس را دارید با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. نرم افزار رایگان Office Image Extraction Wizard به شما اجازه می دهد تا به راحتی تصاویر را از فایل های مختلف آفیس استخراج کرده و آنها را به عنوان فایل های تصویری معمولی ذخیره کنید. این برنامه بسیاری از فرمت های فایل های رایج آفیس را پشتیبانی می کند. تصاویر استخراج شده با این برنامه، در فرمت های معمولی و دارای حداکثر کیفیت ممکن خواهند بود .
ali بازدید : 34 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

soft98Free Viewer 2.0.1.0 ممکن است تا کنون برای شما نیز پیش آمده باشد که فایلی را از اینترنت دانلود کنید و فرمت آن برای ویندوز سیستم شما ناشناخته بوده و نتوانید محتوای آن را مشاهده نمایید. در نتیجه ناچار به نصب نرم افزار مورد نیاز برای مشاهده ی آن فایل شده اید، اگر هم از نرم افزار لازم برای نمایش فایل دانلود شده آگاهی نداشته باشید نمی توانید از آن فایل استفاده کنید، Free Viewer نرم افزار بسیار مفیدی است که برای نمایش و ویرایش دسته ی وسیعی از فرمت های اسناد طراحی شده است. این نرم افزار کاربردی توانایی نمایش محتوای بیش از ۹۰ فرمت پر استفاده و کاربردی نظیر: DOC, DOCX, XLS, XLSX, PPT, PPTX, ODT, WPD و ... را به سیستم شما بدون نیاز به نصب هیچ نرم افزار اضافه ای می‌بخشد. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید تصاویر را ویرایش نمایید .
ali بازدید : 56 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

soft98dwgConvert 7.0.A.01 نرم افزاری برای تبدیل بین فایل های DXF و DWG، و بین نسخه های DXF و DWG می باشد. تمامی نسخه های DXF/DWG توسط اتوکد 2013 پشتیبانی می شوند. این نرم افزار مستقل است و برای اجرای آن به AutoCAD نیازی نیست.
ali بازدید : 32 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 
soft98Microsoft PowerPoint Viewer 14.0.6029.1000 SP1 نرم افزار PowerPoint یکی از برنامه های بسته نرم افزاری آفیس Office به شمار میرود که با آن میتوانید مجموعه اسلایدهایی که متن را با متن های رسم شده Clipart، عکس، صدا، تصویر ، و حتی جلوه های ویژه متحرک نمایش دهید. علاوه بر اینها چون پاورپوینت PowerPoint یک Package است میتوانید سند های Word، کاربرگهای Excel را به صورت گرافیک و متن و به پاورپوینت Powe Point اضافه نمایید. در حقیقت پاورپوینت Powe Point قسمت سمعی بصری برنامه Office است. نرم افزار PowerPoint با نصب برنامه Office در سیستم شما نصب میشود. حال اگر شما نمی خواهید Office را نصب کنید می توانید با نصب پاورپوینت PowerPoint Viewer این فایل ها را باز کنید. چون برخی از افراد ممکن است تنها نیاز به دیدن این اسلایدها داشته و نیازی به ساخت آن نداشته باشند. نرم‌افزار رایگان PowerPoint Viewer 2007، برنامه‌ ای سبک و کم حجم بوده که با نصب آن دیگر نیازی به نصب بسته نرم افزاری حجیم آفیس برای مشاهده فایل‌ های pptx (فرمت مخصوص پاور پوینت) نمی باشد. این نرم‌ افزار رایگان بوده و محصول شرکت مایکروسافت می باشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 428
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 180
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 559
  • بازدید ماه : 559
  • بازدید سال : 5,512
  • بازدید کلی : 30,298