loading...
newdl
ali بازدید : 297 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

Baidu PC FasterBaidu PC Faster 3.7.2.44568 نرم افزاری قدرتمند جهت بهینه سازی و افزایش راندمان سیستم و حل مشکلات رجیستری و رفع خطاهای ویندوز می باشد که از 8 بخش اصلی تشکیل شده است، Health Check این قسمت از نرم افزار مختص نمایش اطلاعات و راندمان کامپیوتر شما است که به سه درجه خوب، بد، عالی درجه بندی میشود و شما تنها با یک کلیک می توانید راندمات کامپیوترتان را افزایش دهید. Win Update بررسی آپدیت های ویندوز و قطع دسترسی نرم افزارهای مخرب و ورد هکرها در این بخش صورت می پذیرد. Cleaner بخش مهم نرم افزار برای پاک کردن فایل های آسیب دیده و بیهوده و تمیز کردن رجیستری و کش مروگرهای مختلف و فایلهایی که از طریق اینترنت در کامپیوتر شما به صورت کوکی ذخیره شده است. SpeedUp بخش مربوط به مانتیورینگ استارت آپ ویندوز شما میباشد. Virus Scan اسکن کامپیوتر شما با موتور ابری آنتی ویروس Baidu میباشد. ToolBox جعبه ابزار نرم افزار جعت تسریع دسترسی به بخش های مختلف و دارای امکاناتی بی شمار میباشد. PC APP Store خاصیت جدید و متمایز از سایر نرم افزارهای بهینه ساز که در این بخش شما به دانلود نرم افزارهای کاربردی که از سوی این نرم افزار معرفی شده به صورت رایگان می پردازید. Game Faster این قسمت برای افزایش کارایی کامپیوتر در هنگامی که شما با کامپیوتر بازی میکنید تعبیه شده است 
ali بازدید : 62 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

TreeSize

TreeSize Professional 6.0.0.906 محصولی از شرکت jam-software نرم افزاری حرفه ای می باشد که به کمک آن کاربران قادر به بررسی فضای اشغال شده هارد دیسک  خود توسط فایل های مختلف موجود بر روی آن ها هستند. در این نرم افزار کاربران تمامی قسمت های هارد و فایل ها را به صورت نمودارهای درختی مشاهده می کنند و اطلاعات مربوط به نوع فایل و حجم آن را نیز به راحتی می توانند مورد بررسی  و بازبینی قرار دهند. این نرم افزار از ویژگی های مختلفی برخوردار می باشد که از میان آن ها می توان به ویژگی قابلیت جستجو و حذف فایل های مشابه بر روی هارد که در فضای موجود از هارد چندین نسخه از آن ها بر روی درایوهای مختلف پراکنده شده اند، ابزار کنترل کامل یک فایل و بررسی جزئیات آن، نمایش کلیه اطلاعات و فضای هارد به صورت نمودارهای دایره ای، مشخص نمودن فایل های حجیم و دسته بندی فایل ها بر اساس اندازه آن ها و ... اشاره نمود. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید فایل ها و فولدرهای موجود روی هارد دیسک خود را مدیریت کنید و فایل های بی مصزف که فضای هارد شما را اشغال کردند را به راحتی حذف نمایید. همچنین این نرم افزار فضای خالی هارد شما را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و به بهینه سازی آن می پردازد.

ali بازدید : 38 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

SuperRam

PGWare SuperRam 6.9.23.2013 Final نرم افزاری است که به شما امکان مطلوب نگه داشتن رایانه و مدیریت حافظه سیستم را می دهد. SuperRam موجب هیچ تغییری در سخت افزار شما و خصوصیات آن نمی شود و کار کردن و تنظیم نمودن برنامه آنقدر ساده است که حتی کاربران مبتدی و کودکان نیز می توانند از آن استفاده کنند. از سوی دیگر SuperRam مورد تست و آزمایش قرار گرفته و کارایی آن اثبات شده است. با استفاده از SuperRam می توان ویندوز را برای مدت طولانی تری در حال اجرا نگه داشت. دیگر مجبور به راه اندازی مجدد رایانه تان به علت هشدارهای کمبود حافظه نخواهید بود، مقداری از حافظه اصلی رایانه تان را انتخاب می کنید و SuperRam حافظه هدر رفته را بازیابی می کند و به شما بر می گرداند. اصطلاحاً SuperRam باعث شارژ بیشتر حافظه رایانه شما می شود.

ali بازدید : 42 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

System Optimize ExpertSystem Optimize Expert 3.3.6.8 یک برنامه بسیار کارآمد و مفید در زمینه اسکن ، پاک کردن و بهینه سازی سیستم و رجیستری می باشد. شما با استفاده از این برنامه کم حجم و سبک براحتی می توانید تمامی بخش های مختلف رجیستری و سیستم را اسکن کرده و تمامی مشکلات آنها را از بین ببرید. این برنامه سرعت بسیار بالایی در اسکن دارد و می تواند تمامی نیازهای شما را برطرف کند. این برنامه قدرتمند می تواند سیستم شما را کاملا بهینه کند و از کند شدن سیستم جلوگیری کند و بصورت روزانه و دوره ای اقدام به تمیز کردن و حذف کردن تمامی رد پاها و حافطه اینترنت اکسپلورر کند.

ali بازدید : 35 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

AVG PC TuneupAVG PC TuneUp 2014 14.0.1001.174 Final نرم افزاری قدرتمند در زمینه بهینه سازی وضعیت ویندوز و افزایش کارایی سیستم محصول شرکت AVG می باشد. حذف فایل های تکراری و بیهوده، بهینه سازی جایگذاری فایل های سیستم، تعمیرات خطاهای رجیستری، تنظیمات مربوط به اتصال به اینترنت، بازیابی اطلاعات از دست رفته، ارائه اطلاعات دقیق در مورد سخت افزار و نرم افزار، پاکسازی هارددیسک، پاکسازی رجیستری و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد
ali بازدید : 34 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

Toolwiz Care

Toolwiz Care 3.1.0.5000 مجموعه ای از ابزارهای رایگان که جهت افزایش سرعت کامپیوتر و ارائه مراقبت کامل از سیستم شما طراحی شده است. مجموعه ابزار بهینه سازی چند منظوره این برنامه شامل بیش از 40 ابزار قدرتمند و مفید می‌باشد که باعث افزایش کارایی، امنیت و بهینه سازی فرایند راه اندازی سیستم می‌شود. Toolwiz Care این تضمین را به شما می‌دهد که این برنامه برای همیشه رایگان بماند و کاربران با خیالی راحت و آسوده بتوانند از آن استفاده کنند. 

ali بازدید : 42 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98Process Lasso Pro 6.7.0.0 Final از فناوری منحصربفرد جدیدی بهره می برد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا میزان پاسخ دهی و پایداری کامپیوتر خود را افزایش دهید. سیستم عامل ویندوز، از لحاظ طراحی به برنامه ها اجازه می دهد تا بدون هیچ محدودیتی پردازنده شما را به خود اختصاص دهند که نهایتا به قفل نمودن و یا هنگ کردن سیستم می انجامد. فناوری ایجاد تعادلنرم افزارProcess Lasso بصورت هوشمند اولویت برنامه های درحال اجرا را تنظیم می نماید تا رفتارهای غیر عادی از سوی این برنامه ها و یا استفاده بیش از اندازه منابع سیستمی توسط پردازه های فعال ، توانایی شما در کنترل و استفاده از سیستم خود را دچار مشکل ننماید. این نرم افزار که از سافت 98 دانلود میکنید همچنین مجموعه ای از روشها برای تحت کنترل گرفتن کامل اینکه پردازنده شما برای اجرای  برنامه های مختلف آدرس دهی می شود، را ارائه می نماید. می توانید انتخاب نمایید چه پردازه هایی وبا چه اولویت هایی بایستی اجرا شوند، و کدام یک از هسته های پردازنده شما بایستی برای آین کار تعیین شوند.

ali بازدید : 34 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

game booster

Razer Game Booster 4.0.68.0 گاهی اوقات برای اجرای سریع تر بازی ها روش هایی به جز خرید قطعات سخت افزاری جدید نیز وجود دارد! یکی از این راه ها استفاده از نرم افزار قدرتمند اما رایگان Game Booster است. Game Booster Premium با به کارگیری روشی ساده موجب می شود تا بازی های دلخواه تان به راحتی و با حداکثر سرعت ممکن اجرا شوند. این برنامه با غیرفعال کردن برخی کارهای پنهان در سیستم عامل موجب می شود تا سهم بیشتری از سرعت رایانه به بازی اختصاص داده شود که نتیجه آن اجرای سریع تر و بهتر بازی ها خواهد بود. ذکر این نکته هم ضروریست که غیر فعال بودن بخش های غیر ضروری فعال در رایانه بصورت آماده باش برای استفاده است و هر زمان که بخواهید می توانید آنها را فعال کنید. این برنامه که از سافت 98 دانلود میکنید به شما کمک می کند تا از جدیدترین بازی ها لذت ببرید و تجارب خود را به سطح جدیدی برسانید.بهترین مزیت این نرم افزار ۱۰۰% رایگان و بی خطر بودن آن است. این برنامه برای ویندوز ۲۰۰۰، ویستا، ایکس پی و ویندوز ۷ طراحی شده است.

تعداد صفحات : 54

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 428
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 120
  • باردید دیروز : 180
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 571
  • بازدید ماه : 571
  • بازدید سال : 5,524
  • بازدید کلی : 30,310