loading...
newdl
ali بازدید : 34 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

Uniblue PowerSuite

Uniblue PowerSuite 2013 4.1.7.1 نام نرم افزار از مجموعه کامل از ابزارهای مفید در جهت سرعت بخشیدن به سیستم , پاکسازی و بهینه سازی رجیستری و آپدیت درایورهای سیستم می باشد ؛ شما با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی بخش های رجیستری را مورد اسکن قرار دهید و در صورت وجود هرگونه مشکل و فایلهای اضافی آنها را حذف و رجیستری را تمیز کنید این نرم افزار قدرتمند می توانید کلیدهای موجود در رجیستری را که بر اثر نصب برنامه های مختلف تغییر کرده است را به حالت پیش فرض در آورید Uniblue PowerSuite Pro با استفاده از متدهای پیشرفته باعث می شود فضای بیشتری از هارد دیسک و رم شما آزاد گردد و تمامی پروسه های در حال اجرای کامپیوتر سریعتر انجام شود و سرعت سیستم چندین برابر افزایش یابد ، همچنین توسط این نرم افزار می توانید درایورهای سیستم خود را اسکن کنید و در صورتی که درایور جدید عرضه شده است اقدام به دانلود آن کنید و از جدیدترین درایورها بهره مند شوید.

ali بازدید : 41 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

Uniblue SystemTweaker

با استفاده از Uniblue SystemTweaker 2013 2.0.7.1 می توان به راحتی گزینه های مختلف در ویندوز را برای  استفاده بهینه از سیستم عامل ویندوز را تغییر داد. این ابزار ساده قابلیت های متعددی برای افزایش سرعت عملکرد ویندوز دارد، برای مثال می توان گزینه های مختلف در Startup را تغییر دارد و یا گزینه های موجود در راست کلیک را کم یا زیاد کرد و بسیاری گزینه های دیگر که می توان به راحتی به آن ها دست پیدا کرد. برای مثال همین اضافه یا کم کردن گزینه به راست کلیک کار نسبتا دشواری است که می بایست در رجیستری صورت گیرد اما با این ابزار می توان با چند کلیک ساده این کار را انجام داد. Uniblue SystemTweaker با حجم مناسبی که دارد می تواند برای همه کاربران ابزاری راهگشا باشد.

ali بازدید : 29 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98

نرم افزار WinUtilities Pro 10.65 مجموعه ای از ابزار های برنده جایزه می باشد که جهت بهینه سازی و افزایش سرعت کارد کرد سیستم شما در یک نرم افزار جمع شده اند . این مجموعه کاربردی بهینه سازی شامل ابزارهایی جهت پاک سازی رجیستری ویندوز ، فایل های موقت ایجاد شده توسط ویندوز در داخل هارد درایو ها ، تاریخچه انجام عملیات ها در نرم افزار ها و مرورگر های اینترنتی ، ذخیره گاه سیستم و کوکی ها می باشد . همچنین از عملیات دفرگمنت درایو های شما جهت بهبود کارایی سیستم و پایداری آن پشتیبانی می کند .

یک قابلیت از پیش تعیین شده به نام Startup Cleaner به شما این امکان را می دهد تا فایل هایی را که به صورت خودکار همراه با لود اولیه ویندوز اجرا می شوند کنترل کنید ، فایل های تکراری را پیدا نمایید ، میانبر های از کار افتاده شده را تصحیح کنید ، و نرم افزار های غیر ضروری را از سیستم حذف نمایید . از ویژگی های دیگر نرم افزار می توان به حذف امن فایل ها ، تکه تکه کردن فایل های داخل Recycle bin ، زمانبندی وظایف تامین و نگه داری سیستم ، و بازگردانی فایل های به اشتباه حذف شده را دارا می باشد .

ali بازدید : 23 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

Advanced SystemCare

Advanced SystemCare منحصر به فردترین نرم افزار تعمیر، حفاظت و بهینه سازی کامپیوتر تنها با یک کلیک محصول شرکت IObit می باشد. این برنامه به شما کمک می کند تا از پایین آمدن سرعت، فلج شدن و از کارافتادن سیستم جلوگیری شود. نرم افزار حرفه ای SystemCare یک نرم افزار با کارایی آسان، هوشمند و قدرتمند می باشد که نسل جدیدی از نرم افزارهای سودمند برای تعمیر کامپیوتر و بهینه سازی ویندوز است و یک نرم افزارمفید برای تنظیم عالی و کاربردی سیستم می باشد. این نرم افزار که از سافت 98 دانلود میکنید دارای ابزارهای مختلف برای تعمیر خطاها، بهینه سازی سرعت اینترنت و دانلود، پاک سازی فایل های موقتی ویندوز، تضمین امنیت شخصی و حفظ عملکرد بالای کامپیوتر می باشد.

ali بازدید : 33 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

NVIDIA GeForce ExperienceNVIDIA GeForce Experience 1.6.1.0 قادر است که خود تنظیمات را روی سیستم تشخیص داده و با توجه به ظرفیت و کشش رایانه به طور خودکار تنظیمات مناسب را برای بازیها انجام دهد. در واقع با توجه به اینکه مثلا کامپیوتری ارزان قیمت همانند کامپیوتری قدرتمند و گرانقیمت نیست برای بازیها باید تنظیمات بازی را با کامپیوتر تطبیق داد و این امری آسان نبوده و همیشه برای کاربر روشن نیست. به همین دلیل است که NVIDIA در حال حاضر نسخه بتای GeForce Experience را ارائه کرده است که بازیهای نصب شده روی رایانه را آنالیز کرده و با توجه به کامپیوتر تنظیمات لازم را بطور خودکار انجام میدهد تا تنظیمات بازی با رایانه منطبق گردند .
ali بازدید : 50 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98

Defraggler 2.15.742 نرم افزاری رایگان برای یکپارچه سازی هارد است . با این نرم افزار بسیار سریع تر از ویندوز می توانید حتی یک فایل را یکپارچه کنید در صورتی که با ویندوز باید همه درایو را با هم یکپارچه کنید که زمان بسیاری می گیرد . در ضمن ویندوز خودش با سرعت بسیار و پایین و کندتر عمل دیفرگمنت یا همان یکپارچه سازی را انجام می دهد. هم اکنون عمل یکپارچه سازی یکی از روش های افزایش سرعت سیستم و همچنین نگهداری بهتر از سیستم به شمار می رود . Defraggler این عمل را به طور کامل و بدون نقص انجام می دهد و مثل بخش یکپارچه سازی ویندوز که عیب های فراوانی دارد ، نیست  . این نرم افزار قدرتمند به راحتی چند کلیک و همچنین با کیفیت باور نکردنی شما را به مقصود نهایی می رساند .

ali بازدید : 42 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

Advanced Disk CleanerAdvanced Disk Cleaner 6.3 نرم افزاری کم حجم و رایگان که کاربران را قادر می سازد تا تنها با چند کلیک ساده تمامی فایل های اضافی که به دلایل مختلف ایجاد شده و باعث کاهش کارآیی سیستم و البته هارددیسک می شوند را پاکسازی نموده و به عبارتی دیگر سیستم را بهینه کنند. فایل های میانبر، فایل های تکراری، فایل های اضافی که حاصل از وبگردی هستند، فایل های سیستمی که در طول استفاده از ویندوز به صورت خودکار ایجاد شده از مواردی هستند که در مسیر پاکسازی این نرم افزار قرار دارند .
ali بازدید : 38 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98

Clean Disk Security 8.05 به طور معمول وقتی چیزی رو از کامپیوتر تون پاک می کنید، اون فایل یا فولدر از روی هارد دیسک شما پاک نمیشه بلکه فقط قسمتی از فایل که در اون اطلاعات مربوط به ذخیره (سکتور شروع و سکتور پایان و..) از روی هارد دیسک پاک میشه.به همین دلیل برنامه های مختلف میتونن با جستجو روی هارد و آنالیز 0و1 ها ، بعضی از فایل های که پاک شده و هنوز overwrite نشده رو برگردونه.Clean Disk Security برنامه ای است که با جستجو روی هارد فایل هایی که پاک شدن و هنوز overwrite نشده رو پیدا می کنه و با صفر کردن تمام اون قسمتهایی که فایل اشغال کرده بوده اونها رو برای همیشه از هارد دیسک شما پاک میکنه.
همچنین این برنامه فایل های زاید از جمله فایلهای temp رو هم از روی کامپیوتر پاک میکنه .
این برنامه یک file viewer که به طور مستقیم از هارد اطلاعات رو میخونه و تمامی اطلاعات روی هارد حتی فایل های مخفی(hidden) رو به شما نشون میده

تعداد صفحات : 54

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 428
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 180
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 528
  • بازدید ماه : 528
  • بازدید سال : 5,481
  • بازدید کلی : 30,267