loading...
newdl
ali بازدید : 48 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

Zemana AntiLogger

نرم افزار Zemana AntiLogger 1.9.3.503 یک برنامه قدرتمند جهت بالا بردن امنیت سیستم شما در مقابل حملات و تهدیدات مختلف می باشد. Zemana AntiLogger نسخه جدید، بهترین و قدرتمندترین راه برای حفاظت از سیستم شما در برابر حملات مخرب است .این برنامه هیچ تکیه ای بر بروزرسانی نسخه ویروسها و اسکن فایلها به روش سنتی توسط آنتی ویروس ها ندارد. فناوری منحصر به فرد این برنامه به گونه ای است که وقتی اجرا می شود هر گونه مخربی را از روی سیستم شما حذف و فعالیت آن را تعطیل می کند قبل از اینکه اجازه بدهد تا  اطلاعات هویتی شما سرقت شود و یا صدمه ای ببیند.

ali بازدید : 45 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

Trojan Killer

Trojan Killer 2.1.8.7 نرم افزار فوق العاده قدرتمند میباشد که با قدرت خاصی که در دفع و جلوگیری از تروجان ها دارد ، صددرصد نیاز مبرم هر سیستم میباشد.این نرم افزار ، با گارد قدرتمند خود در برابر هر گونه بد افزارهای تبلیغاتی ، تروجان ها ، SPYWARE ها و … ایستادگی میکند و سیستم شما را از هر گونه خطر احتمالی محافظت میکند.این نسخه از نرم افزار که برای شما آماده کرده ایم به صورت فول ورژن میباشد.شما میتوانید این نرم افزار را به راحتی دانلود و از آن استفاده کنید ، زیرا که ممکن است سیستم شما نیز دچار این خطر شده باشد.

ali بازدید : 50 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

soft98

Loaris Trojan Remover 1.2.9.5 نرم افزاری قدرتمند جهت پاکسازی کامپیوتر از تروجان ها، بد افزارها و هرگونه اطلاعات مخربی که امنیت سیستم را با مشکل مواجه می کند. اگر بدون اجازه شما نوار ابزارهایی بر روی مرورگر نصب شده اند، پنجره های تبلیغاتی مختلف با ورود به سایت ها باز می شوند، صفحه ی خانگی مرورگر شما بدون اجازه تغییر کرده است و یا اینکه دائماً با اسپمینگ روبرو می شوید، قطعاً امنیت کامپیوتر شما زیر سوال خواهد رفت و مشکلاتی برای شما به وجود آید. هنگام بالا آمدن ویندوز، برنامه هایی نیز به همراه آن اجرا می شوند، حال کافیست تا تروجان ها، ابزارها و ربات های جاسوسی و... هنگام بالا آمدن ویندوز به اجرا در بیایند، آنگاه دیگر مطمئناً سیستم شما امنیت خود را از دست خواهد داد و قطعاً هر لحظه ممکن است مورد هجوم دیگر افراد از طریق اینترنت قرار بگیرید. در این میان اطلاعات کامپیوتر و همچنین تمامی اطلاعات شخصی شما از قبیل رمزهای عبور و ... در معرض خطر قرار دارند.
ali بازدید : 52 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

soft98

IObit Malware Fighter Pro 2.1.0.18 Final یک برنامه بسیار عالی برای از بین بردن تمامی بد افزارها , نرم افزارهای جاسوسی مختلف ابزارهای تبلیغاتی مزاحم ، تروجان ها ، کی لاگر ، رباتها، کرم ها، و ... می باشد. شما با استفاده از موتور دو هسته ای تعبیه شده در برنامه می توانید تمامی برنامه های مخرب که ممکن است به شما سیستم شما آسیب برساند از بین ببرید بدون آنکه کوچکترین مشکلی برای سیستم شما ایجاد و یا سیستم شما کند شود. این برنامه 3 روش برای از بین بردن بد افزارها دارد. اسکن هوشمند اسکن کامل اسکن سفارشی  و مطمئن باشید با این سه روش حرفه ای ترین و عمقی ترین بدافزارها از سیستم شما نابود خواهند شد.

ali بازدید : 37 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

soft98

Trojan Remover 6.8.8 Build 2623 Final , تروجان به فایلی گفته می شود که از طریق فرستادن فایل توسط مسنجر، کلیک کردن بر روی آدرس های مشکوک، بعضی از کرک های برنامه ها و غیره می تواند به سیستم شما راه پیدا کند و پس از ورود به سیستم و اجرای آن توسط شما با کلیک کردن بر روی فایل به عنوان یک رابط شروع به فعالیت می کند. فعالیت های آن مثل فرستادن آی دی و پسورد مسنجر، آی دی و پسورد اکانت اینترنت، فرستادن آی پی، ایجاد پل ارتباتی با نرم افزار مربوطه و ... می باشد.از معروفترین این تروجان ها می توان به backdoors ،like NetBus ،SubSeven ،Optix Pro ،Back Orifice etc اشاره کرد. گاهی اوقات آنتی ویروس ها به خاطر آپدیت نبودن و یا هر دلیل دیگر، قادر به شناسایی بعضی از برنامه های مخرب نمی باشند که نتیجه ی آن نفوذ بعضی از تروجان ها و مخرب های بیگانه به داخل سیستم می باشد که برای کاربران ایجاد مزاحمت می کند.

ali بازدید : 53 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

Rising PC Doctor - نرم افزار پیشرفته برای حفاظت از رایانه شما

Rising PC Doctor 7.0 يك ابزار نرم افزار پيشرفته جهت حفاظت از سيستم شماست.Rising PC Doctor همچون يك آنتي ويروس مطمئن كليه حركات سيستم شما را در نظر گرفته و به محض ورود بدافزارهايي همچون تروجان اسپاي يا ويروس به طرف سيستم آنها را متوقف كرده و مانع از آلودگي سيستم شما مي شود .

به هنگام دريافت يا ورود هر گونه فايلي به سيستم بصورت اتومات فعال شده و تمام ورودي ها را با سرعت فوق العاده بالا اسكن مي كند.در صورت مشاهده هر گونه فايل مشكوت آن را سريعا به آزمايشگاه خود منتقل كرده و مورد كنترل دقيق قرار مي دهد .

ali بازدید : 43 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

soft98

Spybot Search & Destroy 2.1.19.0 Final برای پیدا کردن و حذف انواع مختلفی از بدافزارها، جاسوس افزارها و تبلیغ افزارها استفاده می شود. علاوه بر این مرورگرهای اینترنت را نسبت به آلودگی با بدافزارهای شناخته شده، ایمن می کند. نصب و آپدیت (به روز رسانی) اسپای بات رایگان بوده و در تمامی نسخه های ویندوز قابل اجرا است.اسپای بات (Spybot Search & Destroy) یک نرم افزار شناخته شده و مطمئن برای مقابله با بدافزارها، جاسوس افزارها و تبلیغ افزارها است. اين برنامه مي تواند انواع مختلف جاسوسها را در سيستم شما شناخته و حذف نمايد. جاسوسها، تهديدات نسبتاً ناشناخته اي هستند كه برنامه هاي ضد ويروس هنوز آنها را تحت پوشش بازدارندگي خود ندارند. اگر در اينترنت اكسپلورر خود ، ميله ابزاري را مشاهده نموديد كه بدون دخالت شما نصب شده باشد، اگر مرورگر شما دچار انقطعا كاري مي گردد و يا اگر صفحه آغازين مرورگر شما بدون اطلاعتان تغيير يابد، پس حتماً سيستمتان شما آلوده به جاسوس شده است. اما حتي اگر هيچيك از اين حالتها را نيز مشاهده ننمائيد، باز هم امكان اينكه آلودگي به جاسوسها پديد آمده باشد نيز وجود دارد.

ali بازدید : 43 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

نرم افزار حرفه ای مبارزه با برنامه های جاسوسی - SUPERAntiSpyware ProfessionalSUPERAntiSpyware Professional 5.6.1032 Final برنامه های جاسوسی امروزه به عنوان یکی از مخرب ترین ابزارهایی می باشند که ممکن است بر روی یک سیستم کامپیوتری نصب شوند. دزدی اطلاعات و هویت افراد ممکن است خسارات سنگینی را به بار آورد و این خسارات زمانی بیشتر می شود که یک شرکت با چنین مشکلی مواجه شده و اطلاعات تجاری آن توسط ابزارهای جاسوسی برای رقیبان و یا افراد مختلف دیگر برای سو استفاده ارسال شود. بسیاری از شرکت های نرم افزاری که در زمینه های امنیتی اقدام به ساخت برنامه های ضد ویروس می نمایند ، ابزارهای ضد جاسوسی نیز در بخشی از نرم افزار قرار می دهند و یا این که یک نرم افزار کاملا مجزا برای مبارزه با برنامه های جاسوسی طراحی می کنند.SUPERAntiSpyware نام نرم افزاری حرفه ای برای نابودی و مبارزه با برنامه های جاسوسی می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا در کوتاه ترین زمان اقدام به پاکسازی سیستم خود از برنامه های جاسوسی نصب شده بنمایند. این نرم افزار از ویژگی های مختلفی نیز برخوردار می باشد که کاربران با استفاده از این ویژگی های به راحتی می توانند مشکلات خود را در زمینه یاد شده بر طرف نمایند. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به جستجوی کامل سیستم در تمامی بخش ها اشاره نمود. این نرم افزار قادر است تا Spyware, Adware, Malware, Trojans, Dialers, Worms, KeyLoggers, HiJackers, Parasites, Rootkits را شناسایی کند. این نرم افزار محصولی از SUPER Anti Spyware می باشد.

ali بازدید : 29 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

soft98

SpywareBlaster 5.0 برنامه اي بسيار قدرتمند براي محافظت از ويندوز در مقابل ويروس هاي اينترنتي و كدهاي مخرب كه برنامهspyware blaster با تمامي مرورگر هاي وب سازگار بوده و تمامي ارتباطات اينترنتي مرورگر ها را با سايتها مورد كنترل قرار ميدهد حتي برنامه هاي پاپ آپ هم از اين آنتي ويروس در امان نخواهند بود بررسي سايتهاي مخرب و جلوگيري از ورود شما به سايتها ساخت بك آپ براي بازگرداني سيستم به حالت اوليه در صورت ويروسي شدن سيستم و پاك شدن اطلاعات به صورت ناخواسته جلوگيري از اجراي فايلهاي فلش سنگين در سايتهاي اينترنتي و ... از قابليت هاي منحصر به فرد اين نرم افزار كاربردي ميباشد

ali بازدید : 37 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 
Emsisoft MalAwareEmsisoft MalAware 1.0.1.0 ساخت در حد امکان کوچک‌ترین (در حد 1 مگابایت) و سریع‌ترین (جستجو کمتر از 1 دقیقه) جستجوگر نرم‌افزارهای مخرب برای نشان دادن این که یک رایانه به نرم‌افزارهای مخرب آلوده شده است یا نه! ایده اصلی برای ساخت Emsisoft MalAware می‌باشد. با این حال این برنامه هنوز هم باید به طور کامل از فناوری Emsisoft که چیزی بالغ بر 4 میلیون آلودگی شناخته‌شده را پوشش می‌دهد استفاده کند. دقت کنید که این برنامه تنها قادر به نشان دادن این آلودگی‌ها می‌باشد و برای پاک کردن آن بهتر است از برنامه کامل Emsisoft Anti-Malware این شرکت استفاده شود. برنامه بدون نیاز به نصب کردن سیستم شما را بررسی می‌کن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 428
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 111
  • باردید دیروز : 180
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 562
  • بازدید ماه : 562
  • بازدید سال : 5,515
  • بازدید کلی : 30,301