loading...
newdl
ali بازدید : 31 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

SlimDriversنرم افزار SlimDrivers 2.2.32534.16099  یکی از بهترین انتخابها برای بروزرسانی درایورهای نصب شده و در عین حال پشتیبان گیری و بازگردانی درایور سخت افزارهای شماست.هر چند که ویندوز Se7en قابلیت بروزرسانی نسبتا خوبی را ارائه کرده اما با این حال بروزرسانی سخت افزار بسیاری از شرکت ها در Windows Update قرار نمیگیرد. SlimDrivers که از سافت نود و هشت دانلود میکنید بدین جهت بسیار کار آمد میباشد که شما میتوانید نرم افزار طوری تنظیم نمایید که در زمان بندی خاصی و یا به صورت دستی درایورهای هر تولیدکننده ای را بروز رسانی کنید.
در کنار بروزرسانی، نرم افزار در صفحه اصلی و ابتدایی خودش، به شما اطلاعات سخت افزارهای نصب شده را نیز نشان میدهد.برای شروع ابتدا با فشردن دکمه Start Scan ، نرم افزار تمامی درایورهای نصب شده سیستم شما را Scan میکند.
سپس نرم افزار شروع به جستجوی آپدیت درایورها میکند که البته پروسه اسکن را در هر زمانی میتوانید متوقف کنید.به محض اینکه عملیات Scan به پایان برسه به پنجره ای از اطلاعات بروزرسانی های موجود هدایت میشوید.در این صفحه شما میتوانید بروزرسانی درایورهای دلخواهتون را به انجام برسانید و یا اینکه Download All را کلیک کنید تا تمامی بروزرسانی های موجود دانلود شوند. در هنگام تستی که مشغول انجام آن بودیم دریافتیم که این نرم افزار، سخت افزارها و درایورهای بیشتری نسبت به Windows Update شناسایی و لیست میکند که طبیعتا از خصوصیت های بسیار خوب این نرم افزار محسوب میشه.

ali بازدید : 28 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 
IObit Driver BoosterIObit Driver Booster 1.0.0.733 درایورها نرم افزارهایی هستند که دائمأ از سوی کمپانی های سازنده سخت افزار بروز رسانی می شوند و در هر نسخه مشکلات احتمالی برطرف می شود و یا امکان استفاده از سخت افزار به نحوی بهتر و بهینه تر فراهم می گردد که مطمئنأ جستجو در اینترنت بصورت دستی برای یافتن درایور مورد نظر امری وقت گیر است. نرم افزار IObit Driver Booster قادر است اینکار را برای شما در کمترین زمان ممکن انجام دهد و درایور سخت افزارهای شما را بروز رسانی نماید .
ali بازدید : 26 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

soft98

ATI Catalyst Display Drivers 13.9 WHQL

با نصب این درایور سرعت پردازش تصاویر گرافیکی و بازی های خود را به حداکثر ببرید.
اگر با بازی های جدید مشکل دارید و سیستم شما هنگ میکنه حتماً این درایور جدید را دانلود و نصب نمایید.

ali بازدید : 30 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

soft98

Intel Chipset Device Software 9.4.0.1026 از این درایور برای نصب مادربردهای با چیپست Intel می توانید استفاده کنید. در واقع INF های لازم برای سیستم عامل توسط این برنامه به ویندوز اضافه می شود. شکافهای PCI و PCI Express و پورتهای USB و SATA و IDE به ویندوز شناسانده می شوند.

ali بازدید : 33 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

soft98DriverEasy Professional 4.5.4.14813 نرم افزاری بسیار کارآمد و مفید به منظور دانلود و آپدیت درایورهای کامپیوتر می باشد ، فرض کنید یک کامپیوتر و یا لپ تاپ گرفتید و بر حسب اتفاق درایور سیستم شما گم شده است. حالا اگر کاربر مبتدی باشید مسلما مشکلات زیادی برای پیدا کردن درایور و نصب مجدد آن دارید. DriverEasy یک نرم افزار قدرتمند است که شما با کمک آن به راحتی و تنها با چند کلیک می توانید درایورهای مختلف سیستم را جستجو کنید و اقدام به نصب آنها کنید ، این نرم افزار قادر است بصورت اتوماتیک درایور مورد نظر شما را بیابد ، این نرم افزار با در اختیار داشتن دیتابیس قدرتمند با بیش از 1,000,000 درایور می تواند بهترین گزینه برای تمامی کاربران باشد ، از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به تهیه نسخه پشتیبان از درایورهای سیستم در جهت بازیابی دوباره سخت افزارها اشاره نمود

ali بازدید : 33 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 
 

مدیریت درایورهای سخت افزاری با Driver Genius Professional

Driver Genius Professional 12.0.0.1314 نام نرم افزاری است حرفه ای در زمینه مدیریت بر درایورهای سخت افزاری ، که به کمک آن می توانید از درایورهای سیستم نسخه ی پشتیبان (BackUp) تهیه کرده و در زمانی کمتر از یک دقیقه به بازگرداندن آن ها (Restore) بپردازید . همچنین توسط این برنامه می توانید به جستجوی سخت افزارها در سیستم بپردازید ، یا اینکه درایور یک سخت افزار را به روز رسانی (Update) یا حذف کنید .اگر درایور یکی از سخت افزارهای خود را گم کرده اید ، این برنامه می تواند به راحتی مدل آن سخت افزار را تشخیص داده و در پیدا کردن درایور مورد نظر به شما کمک می کند .

ali بازدید : 35 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 
 

Realtek High Definition Audio Driver R2.71 Realtek High Definition Audio Driverاگر از کارتهای صوتی Realtek High Definition استفاده می کنید با استفاده از این درایور می توانید آن را در ویندوز نصب کرده و از امکانات کارت صوتی خود حداکثر استفاده را ببرید. اگر کارت با صدا یا برنامه خاصی مشکل دارد با نصب این درایور برطرف می شود. احتمالا کیفیت صدای کارت افزایش پیدا می کند. در صورتی که کارت این قابلیت را داشته باشد می توانید از کارت به عنوان 4 یا 6 یا 8 کاناله استفاده کنید و به این تعداد اسپیکر به آن زده و صدای سه بعدی داشته باشید.

ali بازدید : 25 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

Smart Driver UpdaterSmart Driver Updater 3.3.1.2 کمک می کند تا بتوانید در هر لحظه با بیشترین سرعت و به راحت ترین روش ممکن نسخه جدید درایور های سخت افزارهایتان از جمله پرینترها، اسکنرها، کیبورد، ماوس، مانیتور، مودم و… را به نسخه جدیدتری بروز رسانی کنید. Smart Driver Updater قادر است با سرعت بسیار بالا در بین تمامی سخت افزارهای نصب شده ی شما جستجو کند و درایور مورد نظر آن را از طریق اینترنت فراهم سازد. می توانید جدیدترین نسخه ها از درایور ها را توسط این نرم افزار نصب کنید.

 

ویژگی های کلیدی برنامه Smart Driver Updater:
  • دسترسی به بیش از ۲۰۰,۰۰۰ درایور های مختلف
  • دارای آخرین درایورهای ویندوز XP ، ویستا و Seven
  • حاوی محبوب ترین درایورها در زمینه کارت صدا، کارت گرافیک و …
  • یافتن آپدیت ها و انجام عملیات آپدیت فقط در چند دقیقه
  • تهیه و امکان بازگشت نسخه پشتیبان از درایور ها
  • مدیریت درایورها به بهترین وضع و با بالاترین امنیت ممکن
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
  • و 
ali بازدید : 27 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

Driver RobotDriver Robot 2.5.4.2 rev d3914 نام برنامه ای است که درایور های نصب نشده کامپیوتر یا لپ تاپ شما را شناسایی میکند و آن را در یک فایل (html) ذخیره می کند.این برنامه درایور ها را با لینک مستقیم به شما میدهد.با Driver Robot میتونید درایور انواع لپ تاپ ها مانند دل(dell) , سونی(sony , توشیبا(toshiba) , ایسوس(asus) , اچ پی(hp) و….. را پیدا کنید.

ali بازدید : 36 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

nVIDIA GeForce Driver

nVIDIA GeForce Driver WHQL اگر اهل بازی کامپبوتری هستید و همیشه جدیدترین بازی ها رو دانلود یا خریداری می کنید و کارت گرافیک شما انویدیا هست پس حتماً نسخه جدید درایور این کارت گرافیک را دانلود و نصب کنید. با نصب نسخه جدید قدرت عملکرد کارت گرافیک و در نتیجه سرعت و کیفیت بازی ها بالاتر خواهد رفت, مهمترین اثر آن سازگاری کامل با جدیدترین بازی های ارائه شده

ali بازدید : 35 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

Driver Checkerنرم افزار Driver Checker 2.7.5نرم افزاری قدرتمند در زمینه مدیریت بر درایورهای سخت افزاری سیستم می باشد که به کمک این نرم افزار کاربران می توانند بر درایورهای نصب شده در سیستم عامل مدیریت نموده و در صورت نیاز از آن ها فایل های پشتیبان تهیه نمایند. این نسخه از نرم افزار در کوتاهترین زمان، تمامی درایور های سیستم شما را بررسی کرده و در صورت از رده خارج بودن و قدیمی بودن نسخه ی شما، اخطار لازم را داده و با چند گزینه به راحتی می توانید درایور خود را به روز رسانی نمایید. توانایی اسکن نرم افزار به 80 درایور در هر 30 ثانیه است. از این به بعد می توانید به آسانی درایورهای گرافیکی، آداپتور های اینترنتی، درایور مانیتور، مودم ها و … را به راحتی به روز رسانی نمایید. نرم افزار Driver Checker از کم حجم ترین و کاملترین نرم افزارهای مدیریت درایورهای سخت افزاری سیستم می باشد. این نرم افزار از ویژگی های مختلفی در زمینه کنترل و مدیریت درایورهای نرم افزاری برخوردار می باشد که از میان آن ها می توان به قابلیت اسکن کامل سیستم و شناسایی خودکار درایورها، به روزرسانی و نصب و نگهداری خودکار درایورها، تهیه Backup از درایورها و قابلیت بازگردانی آن ها ، ارائه لیستی از درایورهای نصب شده و درایورهای مورد نیاز و … اشاره نمود.

ali بازدید : 28 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 
DriverTunerDriverTuner 3.5.0.0 درایور نرم‌ افزاری است که اطلاعات خاصی از چگونگی کنترل و کارکرد و مدیریت قطعات سخت‌ افزاری رایانه را در اختیار سیستم‌ عامل قرار میدهد تا بدینگونه سیستم‌ عامل مدیریت بهینه‌ ای بر این سخت‌ افزارها داشته باشد. در واقع نرم افزاری که به برنامه‌ های دیگر اجازه تعامل با سخت‌ افزار را میدهد. این کار معمولاً به این شکل انجام میشود که برنامه‌ های دیگر دستوری در برنامهٔ راه‌ انداز را فراخوانی میکنند و راه‌ انداز پس از ارتباط با قطعهٔ سخت‌ افزاری از طریق رابطهای الکترونیکی (نظیر درگاههای USB) نتیجه‌ ای را به نرم‌ افزار اولیه بر می‌گرداند. حال آنکه درایورها نرم افزارهایی هستند که دائمأ از سوی کمپانی های سازنده سخت افزار بروز رسانی می شوند و در هر نسخه مشکلات احتمالی برطرف می شود و یا امکان استفاده از سخت افزار به نحوی بهتر و بهینه تر فراهم میگردد، نرم افزار DriverTuner قادر است اینکار را برای شما در کمترین زمان ممکن انجام دهد و درایور سخت افزارهای شما را بروز رسانی کند .
ali بازدید : 27 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

Driver FusionDriver Fusion 1.4.0.0 Premium برنامه ای برای مدیریت بر روی درایوهای موجود بر روی کامپیوتر شما می باشد. این برنامه با لیست کردن تمامی درایور سخت افزارهای سیستم این امکان را فراهم میکند تا شما براحتی بتوانید درایورهای مورد نظر خود را حذف کنید.از ویژگی های حذف درایورها با این برنامه حذف کامل آن ها و اثرات باقی مانده در رجیستری و پوشه ها و زیرشاخه های سیستم می باشد که به شما در نصب درایور جدید و رفع مشکلات احتمالی ناشی از عدم شناسایی و نصب درایور دستگاهای سخت افزاری سیستم و در نتیجه کارایی بهتر سیستم کمک می کند.
ali بازدید : 27 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 
Driver ManagerDriver Manager 8.1.0.3 اگر شما هم جزء آن دسته از کاربرانی هستید که به دفعات دست به تغییر سیستم عامل خود می زنید حتما فرایند خسته کننده نصب درایورهای قطعات را به خاطر می آورید. اگر بر حسب اتفاق یکی از CD های درایور خود را گم کرده باشید که باید ساعت ها وقت خود را صرف جستجو در اینترنت و دانلود آن درایور کنید اما به کمک این نرم افزار شما می توانید از درایورهای نصب شده خودتان فایل پشتیبانی (Backup) تهیه کنید و در کمترین زمان ممکن آنها را بازگردانی و همچنین به روز رسانی کنید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 428
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 180
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 568
  • بازدید ماه : 568
  • بازدید سال : 5,521
  • بازدید کلی : 30,307