loading...
newdl
ali بازدید : 61 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

pro evolution soccer

Pro Evolution Soccer 2014 سری بازی های PES که یکی از کاملترین بازی ها و شبیه سازهای مسابقات فوتبال است.بازی بسیار زیبایی که برای علاقه مندان به فوتبال هر ساله نسخه ی جدید منتشر میشود که نسبت به دیگر نسخه های قدیمی تکمیلی تر و مسلماً تغییرات وسیع تر برای رقابت با بازی FIFA نسبت به نسخه های قدیمی صورت میگیرد.در نسخه ی جدید بازی Pro Evolution Soccer به عنوان PES 2014 تغییرات بسیار زیادی مشاهده میشود و میتوان گفت نسبت به نسخه های قدیمی کاملترین نسخه ی شبیه سازی شده است که تاکنون در بازار عرضه شده است، تمام تغییرات تیم ها،زمین ها و انتقالات در این نسخه به صورت کامل برای تمام تیم ها به چشم می آید و همچنین گیم پلی بهتر و مدیریت بهتر بر بازکنان نیز از نکات قابل توجهی است که بر روی آن دقت کافی انجام شده است.
ali بازدید : 49 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

 

Metro Last LightMetro Last Light داستان بازی در بیست سال بعد از جنگهای اتمی به وقوع می پیوندد.زمانی که روسیه به علت عوامل شیمیایی و انواع بمب ویران شده است.فضای شهر کاملا فاسد و مخروبه شده و حتی تنفس هم در آن ممکن نیست و ناچارا مردم به کانال ها و ایستگاه مترو پناه آوردند و اکنون زیرزمین ها وتونل ها هستند که ایالتهای روسیه را شکل میدهند. شما در این بازی باید سربازی به نام آرتیوم را کنترل کنید که همراه با دوستان و سربازان دیگر وظیفه آزاد سازی افراد و نجات جان مردم باقیمانده و نیز پاکسازی تونل ها و مترو ها را بر عهده دارد.شما در این مکان تنها نیستید گروه های خرابکار و گروه هایی که نگرش نئونازیسم دارند و موجودات جهش یافته در جای جای تونل ها و مترو ها پراکنده هستند.بین این گروه ها درگیری های زیادی شکل گرفته که با گذشت هر روز به وضع وخیم روسیه می افزاید و کنترل این گروه ها لحظه به لحظه سخت تر و دشوار تر میشود.شما باید در حکومت مطلق این گروه ها و موجودات، اولا زنده بمانید دوما وظیفه ی خود را به درستی انجام دهید.
ali بازدید : 56 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

 

soft98 نسخه نهایی بازی FiFA 13 نسخه 1.6 برای PC
قبلاً استودیوی کانادایی سازنده سری بازی های FIFA اعلام کرده بود که در FIFA 13 شاهد تغییراتی در گیم پلی بازی خواهیم بود. تغییراتی که شامل دریبل ها، ضربه های آزاد و هوش مصنوعی بازی می شوند. در همایش جدیدی که EA برای این بازی برگزار کرد، چند امکان جدید FIFA 13 نیز به نمایش درآمدند. یکی از بخش های جالب بازی، این است که اینبار می توانید کنترل تیم های ملی را در قسمت Career به دست بگیرید. قبلاً تنها این امکان را داشتید که تیم های باشگاهی را کنترل کنید و به عنوان مربی در آن ها فعالیت کنید. زمانی که به عنوان مربی در قسمت Career مشغول به کار می شوید، کنترل تیم های ملی در نوع خودشان جالب می شوند.از یک طرف بازیکنان در تیم های خودشان تلاش می کنند که به تیم ملی برسند و از طرف دیگر شما می توانید آن ها را به تیم ملی فرابخوانید.
در این قسمت می توانید بازی های دوستانه انجام بدهید، در مسابقات حذفی شرکت کنید، تورنومنت های منطقه ای برگزار کنید و یا در جام جهانی شرکت کنید که هر چهار سال یکبار برگزار می شود. اما راهی که در آن پا می گذارید، آسان نخواهد بود. در ابتدا باید در یک باشگاه فعالیت کنید و با آن به موفقیت برسید، تا اینکه شما را به عنوان مربی تیم ملی انتخاب کنند. هر چه امتیاز شما در زمینه مربیگری در باشگاه ها بالاتر باشد، می توانید به تیم های ملی قدرتمند بروید. ماندگاری شما در یک تیم ملی به شکل ارتباط شما با تیم بستگی دارد.
 
ali بازدید : 48 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

 

GRID 2در بازی GRID 2 اول شوید و در پی آن معروف شوید و در نهایت به جایزه ی بزرگ رقابت های بافتا دست پیدا کنید. تجربه ی یک ریسینگ تهاجمی و دیوانه کننده را با این نسخه از بازی گریدبا حمایت قدرت کنترل TrueFeel™ داشته باشید. نسل بعدی فناوری EGO است که در این بازی دیده ایم.تکنولوژی منحصر بفرد این بازی سبب می شود که فیزیک و تخریب آن به شدت به واقعیت میل کند و این تمام آن چیزی است که یک گیمر از یک بازی ریسینگ سال 2013 توقع دارد.
در GRID 2 می توانید اتومبیل ها را از لحاظ مکانیکی به شکلی تقویت کنید که کنترل (Handling) آن ها بهتر شود و حس بهتری در زمان رانندگی به شما انتقال دهد. سیستم Collisionها در این بازی یک چیز باورنکردنی است. این قسمت به شکلی طراحی شده که طرح تایر اتومبیل ها به خوبی روی مسیرها باقی می ماند و شما شاهد تغییر حالت زمین های خاکی در کمتر از صدم ثانیه خواهید بود. محیط بازی نسبت به اتومبیل ها بسیار تغییر پذیر است. طرح چرخ ها در هر قسمت از محیط دیده می شود. می توانید به خارج از مسیر اصلی بروید و این موضوع را مشاهده کنید. محیط های شیکاگو و کالیفرنیا آنقدر زیبا و پرجزئیات هستند که شما را به راحتی مجذوب خودشان می کنند. با دیدن این بازی باید آن چیزی که از سری GRID به یاد داشتید را فراموش کنید. در GRID 2 همه چیز از ابتدا طراحی شده و واقعاً یک بازی کاملاً جدید به نظر می رسد. Codemasters این بازی را به شکلی فوق العاده طراحی کرده و از هم اکنون نسل بعد بازی های رانندگی را می توانیم مشاهده کنیم.


نام بازی: GRID 2
پلتفورم : PC
ژانر: Racing
ناشر: Codemasters

ali بازدید : 67 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

 

Pro Evolution Soccer 2013

PESEdit 2013 Patch 3.8 همواره برای تمامی سری های بازی محبوب Pro Evolution Soccer پس از انتشار رسمی بازی ، افزونه هایی عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات آپدیت کند. در آخرین نسخه این افزونه ها ، برای بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer 2013 که چندی پیش منتشر شده .

ali بازدید : 42 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (0)

بازی Resident Evil 6 + Update 2 برای PC

Resident Evil 6Resident Evil 6 همیشه عناوینی هستند که بخشی از تاریخ صنعت بازی را تشکیل می دهند. بدون شک سری Resident Evil یکی از همین بازی ها است که توسط شینجی میکامی (Shinji Mikami) بازیساز بزرگ ژاپنی خلق شد. گر چه دیگر میکامی پس از نسخه چهارم از Capcom جدا شد، اما پروژه ساخت RE پایان نیافت.بازی Resident Evil 6 در مکان های مختلفی رخ می دهد و به همین دلیل ما شاهد طراحی ساختمان های مختلف، قسمت هایی در پشت بام و صحنه های کاور گیری بسیار زیبایی در بازی هستیم. برخی از این قسمت ها واقعاً حس ترس خوبی در خود دارند و از این موضوع نیز متشکریم که برخی از کارمندان RE6 به بازی Dead Space علاقه مند هستند و در ساخت آن حضور داشته اند.سیستم بازی در این قسمت را می توان حالت ارتقاء پیدا کرده روند گیم پلی بازی در RE4 دانست که به بازیکنان اجازه می دهد در زمان حرکت نیز تیراندازی کند یا به وسیله سلاح سرد به سمت زامبی ها حمله ور شود. یکی دیگر از قسمت هایی که Capcom آن را در E3 امسال به نمایش درآورد، صحنه هایی بودند که بازیکنان کنترل جیک مولر (Jake Muller) به دست می گرفتند.
ali بازدید : 60 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)

بازی Sniper Ghost Warrior 2 + Update 1.04 برای PC

 
Sniper Ghost Warrior 2 Sniper Ghost Warrior 2از زمان عرضه نسخه اول « تک تیرانداز: جنگجو شبح » این عنوان بر روی تمامی پلتفرم ها ۳ میلیون نسخه فروش داشته است. «جنگجو شبح ۲» برای طرفداران این سری یک تجربه بهتر را به ارمغان می اورد و دنیای نظامی را به ان ها نشان می دهد.

Sniper: Ghost Warrior 2 تنها بازی اول شخص تیر اندازی چند پلتفورمه می باشد که بر اساس تجربیات تک تیراندازهای واقعی ساخته شده است. این بازی با دقت بالایی طراحی شده و دارای ماموریت های تک تیراندازی متنوع تری می باشد.

Sniper محبوبیت این کلمه به ظاهر ساده به قدری زیاد است که همه ساله تمامی عناوین اول شخص شوتر بزرگ سعی می کنند تا حداقل یکی از مراحل خود را به این بخش اختصاص دهند. این موفقیت ها باعث سرآغازی برای ساخت قسمت دوم شد.
این نسخه از بازی با موتور گرافیکی قدرتمند «کرای انجین ۳» ساخته شده است و به لطف این موتورگرافیکی جلوه های بصری شگفت انگیزی را به بازیکنان نشان خواهد داد.
ali بازدید : 64 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (1)

بازی Crysis 3 + Update 1.2 برای PC

crysis 3
Crysis 3 بازی است که توسط کرایتک ساخته شده و توسط EA برای پلتفرمهای PC, X360 و PS3 منتشر شده است.
مأموریت ما خاموش کردن یک موتور عظیم در منطقه است، به نظر حرارت آن بالا رفته و ممکن است در اثر آن انفجار صورت بگیرد. کمی جلوتر، دشمنان به ما حمله می کنند و مبارزه آغاز می شود. اولین چیزی که چشم ما را به خود خیره می کند، نورپردازی قوی بازی است.

 

نام بازی: Crysis 3
پلتفورم : PC
ژانر: Action
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
درجه بندی سنی : 16+
ali بازدید : 53 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)

بازی Tom Clancy's Ghost Recon Future Soldier + Update 1.7 برای PC

soft98داستان Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier با مرگ یکی از دسته های گروه Ghost آغاز می شود. آن ها در ابتدای بازی به قصد حمله به یک گروه تروریستی کار خود را آغاز می کنند و مأموریتشان را نیز با موفقیت به پایان می رسانند، ولی در آخر، درست در لحظه ای که کارکتر بازیباز به قصد بررسی یکی از کامیون های دشمن، درب آن را باز می کند، بمبی منفجر می شود و نتیجه آن مرگ دسته جمعی گروه را رقم می زند. پس از این اتفاق بازیباز به یکی از پایگاه های آمریکا برده می شود. جایی که نظامین در حال تشییع پیکر برادرانشان هستند و آن ها را با هواپیما به کشورشان باز می گردانند. دقیقاً چندی پس از این اتفاق گروهی جدید از نیروی اشباح به قصد سرکوب عاملان این انفجار تشکیل می شوند و مأموریت می گیرند تا به کشورهای مختلف رفته و عوامل این اتفاق را از بین ببرند، ولی در این راستا مسائلی به وجود می آیند که اصلاً به موضوع بمب گذاری ارتباطی ندارد اما گروه موظف می شود تا به آن ها رسیدگی کند.یکی از مسائلی که Future Soldier را نسبت به دیگر عناوین هم سبک خود منحصر به فرد می کند وجود یک گیم پلی خاص در بازیست. مسأله اصلی که در روند بازی وجود دارد این است که درگیری های پرسروصدا مرگ شما را در پی خواهد داشت، مگر اینکه در شرایط خاصی قرار بگیرید و مجبور به مبارزه رو در رو شوید.

تاریخ انتشار : 21/6/2012
سبک بازی : Action
استودیو سازنده : Ubisoft Paris , Red Storm Entertainment
منتشر کننده : Ubisoft
زبان بازی :English
ali بازدید : 63 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)

PersianMw 2013 Patch 1.0 - پچ لیگ ایران به همراه گزارشگر فارسی PES 2013

PersianMwپچ لیگ برتر ایران ورژن 1

تمامی توضیحات مربوط به پچ:
  • سازگاری کامل با آپدیت کونامی 1.03
  • سازگاری با جدیدترین دی ال سی (دی ال سی 3)
لیگ های جدید:
  • لیگ برتر ایرن و لیگ برتر ژاپن
لیگ های دسته دو:
  • لیگ آزادگان
  • لیگ دو ژاپن(تیم هایی از دسته 1 ژاپن)
استادیوم :
  • استادیوم آزادی
  • استادیوم یادگار امام تبریز
  • استادیوم حافظیه شیراز
  • استادیوم فولاشهر

بیش از هزار بازیکن جدید ساخته شده
  • کیت تمامی تیم های ایرانی و اروپایی
  • بیش از 100 فیس ایرانی
  • کفش های جدید و اچ دی
  • چمن جدید برای استادیوم ها
  • آدبورد واقعی استادیوم ها
  • اسکوربرد جدید
  • تبلیفات فارسی بخش مستر لیگ
  • و...
ali بازدید : 49 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (2)

- پچ بازی PES 2013

Pro Evolution Soccer 2013

PESEdit 2013 Patch 3.2 همواره برای تمامی سری های بازی محبوب Pro Evolution Soccer پس از انتشار رسمی بازی ، افزونه هایی عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات آپدیت کند. در آخرین نسخه این افزونه ها ، برای بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer 2013 که چندی پیش منتشر شده .

ali بازدید : 37 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)

بازی Push The Box 1.0 برای PC

Push The BoxPush The Box 1.0 یک بازی فوق العاده زیبا و فکری میباشد که به تازگی برای PC منتشر شده است! شما در این بازی باید تمام سعی و تلاش خود را بکنید و با استفاده از راه های مختلف مانع رسیدن گرگ بزرگ به هدفش شوید! بازی دارای گرافیک قابل قبول و محیط زیبایی می باشد که قادر است تا چندین ساعت شما را سرگرم کنید!
ali بازدید : 40 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)

Assassin's Creed III + Update 1.04 برای PC

Assassin's Creed IIIsoft98 نسخه سوم بازی Assassin's Creed در مورد انقلاب آمریکا و مبارزه آن ها با بریتانیا است.در ACIII در شهرهایی مانند بوستون، نیویورک و فیلادلفیا قرار می گیرید، اما محیط بازی با وجود این شهرها، همچنان وحشی است و از خشونت بالایی برخوردار است. در دموی به نمایش درآمده، بازیکنان کانر را مشاهده می کنند با استفاده از محیط بازی و درختان مختلف و ساختمان ها، مسیرش را طی می کند. آقای الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) کارگردان بازی می گوید: "شکل معماها و بالا رفتن از چیزهای مختلف در این بازی متفاوت است. یکی از قسمت های خوب این بازی انیمیشن های کانر است که بسیار زیبا از کار درآمده اند. همچنین شکل بازی به گونه ای است که بازیکنان می توانند معماهای آن را حل کنند، چون المان های آشنایی برای حل کردن آن ها در نظر گرفته شده اند.شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود. او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند. در یکی از مراحل، کانر به شکلی مخفیانه وارد کمپ نیروهای انگلیسی می شود. او از مسیرهای کوهستانی و آبی، راه خودش را به این کمپ باز می کند و به شکلی حرکت می کند که کسی متوجه او نشود. کانر کمپ را بررسی می کند و چیزی نظرش را جلب می کند
ali بازدید : 32 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)

بازی Worms Revolution + Update 5 برای PC

Worms Revolution soft98همه با این کرم های کوچک و بامزه ولی خشن آشنایی دارند در گذشته بر روی سیستم عامل جاوا عرضه می شد ولی با پیداکردن طرفدار های بیشتر تصمیم به ساخت نسخه های رایانه ای شد. بیش از ۲۰ نسخه از این بازی ها در فضای مجازی وجود دارد و اکنون شرکت Team17 نسخه ی جدیدی از این بازی را ساخته است.

Revolution عنوان جدیدی از این بازی است.در این نسخه از بازی کرم های بسیار خشن تر دیده خواهند شد.ابزار های تخریبی بسیاری در اختیار گیمر قرار خواهد گرفت که تمامی این امکانات در حالت سه بعدی محض است.اسلحه ها ی فوق العاده جدیدتر در این نسخه گنجانده شده است.
همچنین در این بازی قادر خواهد بود تا با استفاده از نو آوری خود اقدام به از بین بردن رقیبان خود نمایید.

نام بازی: Worms Revolution
پلتفورم : PC
ژانر: Strategy
نوع  فایل : ISO
زبان: English
ناشر: Team17
درجه بندی سنی : 12

ali بازدید : 58 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)

ازی Tomb Raider 2013 + Update 1.0.722.3 برای PC

Tomb Raider 2013Tomb Raider 2013 تواسنت از مجله GamesMaster UK امتیاز خوب 90 از 100 بگیرد. این مجله از جلوه های بصری بازی تعریف کرده و به این بخش امتیاز 95% داده. همچنین طبق گفته منتقد بازی به پایان بردن مراحل اصلی 10 تا 15 ساعت طول میکشد و اگر بخواهید کل جزیره را بگردید حدود 20 ساعت باید با لارا کرافت باشید.
لارای جوان در کشتی "استقامت” به سمت اولین ماجراجویی زندگی اش سفر می کند. مقصد، جزیره ای است در نزدیکی سواحل کشور ژاپن که مکان مناسبی برای یک گردش باستان شناسی به نظر می رسد. اما ناگهان مقصد تغییر می کند! طوفانی سهمگین باعث متلاشی شدن کشتی می شود و امواج دریا لارای نگون بخت را به ساحل جزیره ای ناشناخته می رسانند. او وحشت زده و زخمی در محیطی خطرناک به دام می افتد و باید برای نجات جانش و مخفی ماندن از چشم ساکنین وحشی جزیره دست به کارهای نا متعارفی بزند.این قصه کلی پنجمین بازی از مجموعه توم ریدر است که توسط کریستال داینامیکس ساخته می شود. در چند سال اخیر همواره شاهد علاقه مفرط سازندگان برای ایجاد تحول در این فرانچایز پرطرفدار بوده ایم. سال ۲۰۱۰ بود که "لارا کرافت و نگهبان روشنایی” منتشر شد و مورد استقبال اهالی بازی قرار گرفت. اما گویا سازنده ها از اثر خود راضی نبودند و بلافاصله شروع به ساخت بازی دیگری از مجموعه توم ریدر با درون مایه ای کاملا متفاوت نمودند. طبق گفته آنها، بیشتر افراد مشغول روی پروژه ی ساخت این بازی، تجربه حضور در عناوین قبلی توم ریدر را دارند و تمام تلاش تیم سازنده، روی ایجاد حس اضطراب ناشی از خطرات محیطی و انگیزه تلاش برای بقا متمرکز شده است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 428
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 180
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 530
  • بازدید ماه : 530
  • بازدید سال : 5,483
  • بازدید کلی : 30,269