loading...
newdl
ali بازدید : 48 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft OrganizerSoft Organizer 3.20 مشکل مشترکی که اغلب ما با آن مواجه می‌شویم این است که هنگامی که نرم‌افزارهای غیرضروری را آنیستال می‌کنیم، مسیرهای مختلفی بر روی سیستم از خود به جا می‌گذارند نظیر فایل‌ها و پوشه‌های بدون استفاده و کلیدها و داده‌هایی در رجیستری ویندوز. این مشکل حتی هنگامی که این برنامه‌ها به صورت درست و با استفاده از انیستالر مربوط به خودشان حذف می‌شوند به وجود می‌اید. Soft Organizer برنامه‌ای برای حل این مشکل می‌باشد. این برنامه به شما این امکان را می‌دهد تا برنامه‌های غیرضروری را به صورت کامل از سیستم خود حذف کنید. عملکرد اصلی این ابزار حذف کردن کامل برنامه‌ها از کامپیوتر می‌باشد. Soft Organizer بر تمامی تغییرات صورت گرفته توسط فرآیند نصب هر برنامه در سیستم، نظارت کرده و با این کار به شما کمک می‌کند تا در موقع آنیستال کردن آن برنامه‌ها به راحتی بتوانید فایل‌ها و ورودی‌های رجیستری برنامه را شناسایی و حذف کنید.
ali بازدید : 40 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

Puran UninstallerPuran Uninstaller 3.0 نرم افزاری برای حذف برنامه های غیر ضروری نصب شده بر روی سیستم می باشد که با استفاده از آن می توانید برنامه هایی که بر روی سیستم شما نصب شده است را به صورت کامل پاک کنید، یکی از کاربردهای این نرم افزار شناسایی برنامه های نصب شده بر روی سیستم است .
ali بازدید : 44 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98Wise Program Uninstaller 1.55.74 نرم افزار مفید و کم حجمی می باشد که شما با استفاده از آن قادر به پاک کردن برنامه ها در چند حالت خواهید بود. در اینجا منظور از چند حالت ، حالات Forced Uninstall و Safe Uninstall می باشد. حالت Safe Uninstall برای پاک کردن برنامه هایی می باشد که به راحتی از بین می روند و پس از پاک کردن آن ها هیچ فایلی باقی نمی ماند. اما حالت Forced Uninstall برای پای کردن برنامه های حجیم و پردردسر می باشد؛ با استفاده از این حالت می توانید اینگونه برنامه ها را به سرعت پاک کنید. (بطوری که هیچ اثری از آن ها باقی نمی ماند) برای پاک کردن هر برنامه ابتدا آن را در لیست پیدا کنید (درصورتی که پیدا نکردید آن را جست وجو کنید) و با یکی از دو روش Safe یا Forced آن را Uninstall نمایید. حالت Safe Uninstall ، بخش پاک کردن برنامه مورد نظر را بالا می آورد و توسط آن می توانید برنامه را پاک کنید. در صورتی که با استفاده از روش Safe نتوانستید برنامه را از بین ببرید، با حالت Forced می توانید این کار را انجام دهید .
ali بازدید : 49 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98

با استفاده از Uninstall Tool 3.3.2 Build 5311 کامپیوتر خود را سریعتر و حرفه ای تر کنید ! سریع ترین، حرفه ای ترین ، مطمئن ترین راه های خلاص شدن از نرم افزارهای بی مصرف و بی استفاده ویندوز خود را با این نرم افزار آزمایش کنید!! می توان به جرات گفت که این نرم افزار یکی از بهترین گزینه ها برای جایگزینی Add/Remove program ویندوز می باشد !! Uninstall Tool بر روی هر دو سیستم عامل ، XP و Vista توسط گروه طراحان تست شده و به خوبی و راحتی در هر دو سیستم عامل با پردازنده های x86 و x64 کار کرده است ! نرم افزار موفقیت خود را مدیون طراحی حرفه ای، حجم کم، فضای ساده کاربری، رابط آسان انتقال داده و غیره.. می باشد

ali بازدید : 41 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98AppRemover 3.1.5.1 آیا شده که بخواهید یک برنامه آنتی ویروس را از روی کامپیوتر خود پاک کنید تا آنتی ویروس دیگری را بیازمایید؟ در این صورت احتمالا با این مشکل مواجه شده اید که به دلایلی این برنامه ها بصورت عادی قابل uninstall شدن ندارند.
نرم افزارهای مشهور امنیتی مانند Norton و Mcafee پاک کننده های مخصوص کوچکی دارند که به کمک آنها می توانید آنها را از روی سیستم عامل خود حذف کنید.اما قبل از اینکه به دنبال آنها بگردید ، AppRemover را امتحان کنید.این برنامه کوچک به شما کمک می کند تا هر برنامه امنیتی نصب شده مانند آنتی ویروس و آنتی اسپای وار را هر از روی کامپیوتر خود پاک کنید.

ali بازدید : 50 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

Advanced Uninstaller

Advanced Uninstaller PRO 11.20 نام نرم افزاری حرفه ای به منظور حذف برنامه های نصب شده بر روی سیستم به صورت کامل می باشد. در این نرم افزار کاربران با استفاده از ابزارهای قرار داده شده و با چند کلیک قادرند تا برنامه هایی که توسط قسمت Add/Removes Program قابل حذف نمی باشند را به صورت کامل حذف کرده و همچنین تمامی فایل های مربوط به این نرم افزار را از روی هارد شما پاکسازی نماید. همچنین این نرم افزار تمامی کلید های موجود در رجیستری را که برنامه مورد نظر که در حال حذف آن می باشید را به صورت کامل پاکسازی می کند. این نرم افزار محصولی از شرکت Innovative Solutions می باشد.

ali بازدید : 34 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

 

Easy Uninstaller Pro

توسط نرم افزار Revo Uninstaller 1.95 بصورت کامل ، نرم افزارهای غیر نیاز و بازیها و ... را براحتی و بدون بجا ماندن حتی یک log پاکسازی کنید.

این نرم افزار به صورت کامل نرم افزارهای نصب شده در سیستم شما را اسکن کرده و حتی فایلهای سیستمی ای که نرم افزارها بر روی آنها تاثیر گذاشته اند پیدا میکند و بعد از پاکسازی نرم افزار ، فایلهای سیستمی را نیز از هماهنگی با نرم افزار پاکسازی میکنند.شما میتوانید این نرم افزار را که قابلیت پرتابل ( بدون نیاز به نصب ) دارد را در خانه و یا محل کارتان استفاده کنید و سیستم خود را علاوه بر پاکسازی نرم افزارها غیر نیاز ، بهینه سازی نیز کنید.

ali بازدید : 45 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98

Total Uninstall Pro 6.3.1 یک نرم افزار بسیار قدرتمند در زمینه ی حذف کامل برنامه های نصب شده بر روی ویندوز می باشد. هنگامی که به روی ویندوز خود نرم افزار و یا بازی نصب می کنید ، فایل های مختلفی در پوشه های متعددی کپی می شوند تا با استفاده از آنها برنامه به درستی اجرا شود ، اگر تعداد برنامه های نصب شده روی ویندوز زیاد شود برنامه ها ممکن است با هم تداخل پیدا کنند و علاوه بر کندی سرعت سیستم ، فضای زیادی را روی هارد اشغال می کنند ، در این مواقع با حذف برنامه های غیر ضروری علاوه بر آزاد سازی فضای اشغال شده روی هارد می توان سرعت سیستم را تا حد زیادی افزایش داد. Total Uninstall که از سافت 98 دانلود میکنید قبل از حذف نرم افزارها ابتدا آنها رابه طور کامل آنالیز می کند و بدون هیچ کمکی از Add/Remove وینوز و کاملا به صورت مستقل برنامه را پاک می کند. فقط لازم است برنامه ای که می خواهید آن را به طور کامل حذف نمایید را از لیست برنامه انتخاب کنید. Total Uninstall خود برنامه را آنالیز می کند و سپس فایل ها و پوشه های برنامه و حتی کلید های ریجستری برنامه را در حالی که به شما نیز نشان می دهد ، به طور کامل حذف می نماید.

ali بازدید : 30 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98Your Uninstaller Pro 7.5.2013.02 نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت حذف برنامه ها میباشد، با استفاده از امکان هوشمند برنامه تنها با Drag & Drop میتوانید برنامه ها را حذف کنید. این برنامه از محیط کاربری ساده بر خوردار میباشد و با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است. این برنامه توانایی حذف و پاکسازی سیستم از انواع برنامه های جاسوسی را نیز دارا میباشد. با استفاده از این برنامه، Add/Remove Programes ویندوز را فراموش خواهید کرد.

ali بازدید : 27 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98

نرم افزار Perfect Uninstaller 6.3.3.9 ابزاری قدرتمند جهت پاک نمودن کلیه نرم افزار های نصب شده بروی ویندوز می باشد که براحتی قادر به پاک کردن نرم افزار و کلیه اثرات جانبی نرمافزار می باشد.  این نرم افزار علاوه بر پاک کردن هر نوع برنامه ای از روی سیستم بر خلاف برنامه Add/Remove Program ویندوز ، رجیستری را نیز کاملا پاک کرده و سیستم شما را از error های رجسیتری دور نگه می دارد. این نرم افزار می تواند فای لهای ریجیستر ویندوز كه همان قلب ویندوز محسوب می شود را پاك كرده و به سرعت سیستم شما كمك كند. محیط كاربر پسند و حجم به بسیار پایین این نرم افزار یكی از خصوصیات بارز آن محسوب می شود. قابلیت حذف كامل نرم افزارهای Adobe Photoshop CS3, Naomi Web Filter, Roxio Easy Media Creator, ESET NOD32, BitDefender Anti-virus, Zone Alarm, Microsoft Office, AVG, McAfee, Adobe, Internet Explorer ,  Windows Desktop Search, Norton or Symantec  و... به صورت كامل و حرفه ای از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد

ali بازدید : 32 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98

Revo Uninstaller Professional 3.0.7 قادر است تمامی برنامه ها و مولفه های نصب شده روی سیستم را برای تمامی کاربران نمایش دهد. این نمایش که به چند حالت مختلف است اطلاعات مختلفی را به شما نشان می دهد. همچنین مقداری از این اطلاعات به کمک یک منوی باز شدنی قابل دسترسی است. یکی دیگر از قابلیت های برنامه، حالت شکارچی است. این حالت با انعطاف پذیری زیاد، امکانات قطع، حذف و غیرفعالسازی از حالت خوداجرا را تنها با یک کلیک برای شما فراهم می کند. فقط دقت داشته باشید که ممکن است با حذف فایل های برجای مانده، برنامه های دیگری که در رایانه تان نصب کرده اید دچار مشکل شوند. پس با صلاحدید خودتان فایلهای منتخب را پاک نمائید.یکی از ویژگی های مفید این نرم افزار، حذف سریع نرم افزار های مختلف است. با مدیریت قسمت خود اجرایی ها، نه تنها می توانید برنامه های خود اجرا در هنگام شروع ویندوز را فعال یا غیر فعال کنید بلکه همچنین می توانید اطلاعات مختلفی در مورد اجزای گوناگون برنامه مانند ناشر، مسیر اجرا، جایی که ذخیره شده است، وضعیت برنامه که در حال اجراست یا نه و همچنین توضیح مختصری در مورد آن را ببینید. در واقع با این برنامه می توانید بر استارت آپ ویندوزتان هم نظارت کنید. از دیگر قابلیت های این برنامه بهینه سازی رجیستری می باشد که سبب افزایش سرعت فعالیت های سیستم خواهد شد. از دیگر امکانات این برنامه امکان حذف تمامی ردپاها در مرورگرهاست که با این امکان می توانید فایل های موقتی اینترنت که شامل تصاویر دیده شده، ویدئوهای نمایش داده شده و تمام صفحات بازدید شده است را حذف کنید

ali بازدید : 29 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

GeekUninstallerGeekUninstaller 1.1.1.17 ابزاری بسیار مفید و جدید در زمینه ی حذف برنامه های غیر ضروری در ویندوز می باشد ، ممکن است زمانی بخواهید برنامه ای که از نظرتان غیر ضروری به حساب می آید را از ویندوز حذف نمایید ، بنابراین در اینجا شما باید به چند پارامتر مهم توجه کنید که مهمترین آن حذف کامل برنامه و عدم برجای ماندن ردپای برنامه حذف شده است GeekUninstaller نرم افزاری رایگان است که به شما این امکان را می دهد تا برنامه های غیر ضروری خود را در چند کلیک ساده حذف کرده و مهمترین ویژگی این نرم افزار آن است که برنامه ها را به صورت کامل حذف کرده و هیچ گونه فایلی از برنامه حذف شده در ویندوز باقی نخواهد ماند این ویژگی باعث می شود که همیشه یک ویندوز پایدار داشته باشید و حذف برنامه ها موجب افت سرعت و عملکرد ویندوز نشود .
ali بازدید : 26 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98Menu Uninstaller Ultra 4.0.1 معمولا کاربران برای حذف نرم افزارهای نصب شده بر روی ویندوز از طریق کنترل پنل اقدام می کنند. ممکن است برخی نیز از برنامه های کمکی برای انجام این کار استفاده کنند. اما هر دو این روش ها نسبت به روش و نرم افزاری که قصد معرفی آن را داریم وقت گیر خواهند بود، Menu Uninstaller Ultra نام نرم افزار رایگانی است که به شما اجازه می دهد خیلی سریع و فقط با یک کلیک برنامه های نصب شده بر روی ویندوز را حذف کنید. استفاده از این برنامه یکی از سریع ترین روش های حذف برنامه ها می باشد. نحوه استفاده از این نرم افزار فوق العاده راحت است. به این صورت که ابتدا نرم افزار Menu Uninstaller Ultra را دانلود کرده و بر روی کامپیوتر نصب کنید. بعد از نصب برنامه گزینه Uninstall به منوی راست کلیک اضافه خواهد شد. برای حذف برنامه ها کافی است بر روی میانبر برنامه مورد نظر خود راست کلیک کرده و گزینه Uninstall را انتخاب کنید. ما این نرم افزار را بر روی ویندوز 7 تست کرده ایم و بدون مشکل کار کرده است .
ali بازدید : 43 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98Full Uninstall 2.12 Final نرم افزاری جدید و حرفه ای مخصوص حذف برنامه های غیر ضروری است که به طور عادی حذف نمی شوند. یکی از مشکلات اغلب کاربران کامپیوتر این است که بعد از نصب یک برنامه وقتی که دیگر نیازی به آن ندارند و می خواهند برنامه را حذف کنند به طور کامل حذف نمی شود یا اینکه به صورت نصفه نیمه حذف می گردد. عملکرد این برنامه حذف کامل برنامه ها از کامپیوتر شماست به طوری که تمامی فایل ها و حتی کلید هایی که برنامه در رجیستری ایجاد کرده را پاک می کند. طبق گفته شرکت سازنده این برنامه در مقایسه با سایر رقبای خود از سرعت و عملکرد بیشتری برخوردار است به طوری که موقع حذف یک برنامه بدون پرسش سوالات اضافی و وقت گیر و اجرای برنامه های استاندارد ویندوز یا ابزار و امکانات جستجو برای یافتن، برنامه را به طور کامل از هارد و رجیستری حذف می کند.

ali بازدید : 39 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98

نرم افزار WindowsCare Uninstall Gold ابزاری قدرتمند جهت افزایش عملکرد سیستم می باشد. یک راه سریع، ایمن و مناسب جهت حذف برنامه ها به طور کامل و اجزای سیستمی غیر نیاز، استفاده از Windows Care Uninstall Gold می باشد. یک نرم افزار قدرتمند و قابل اطمینان که جایگزینی برای برنامه program Add/Remove ویندوز است. از قابلیت های این نرم افزار می توان به سرعت بالا، استفاده آسان، جستجوی هوشمند، پاک کردن برنامه های نصب شده، مشخص کردن برنامه های نصب شده و ... اشاره نمود.

ali بازدید : 27 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)
Comodo Programs ManagerComodo Programs Manager 1.3.2.30 ابزاری کاربردی برای حذف نرم افزارهای اضافی، درایورهای ناخواسته و اپلیکیشنهای ویندوزی است که از هوش بالایی برخوردار است و میتواند تمام تغییراتی که هر نرم افزار برروی سیستم‌عامل اعمال می‌کند را شناسایی کرده و در هنگام حذف آن نرم افزار آنها را به حالت اولیه برگرداند. کومودو طراحی کاربرپسندی دارد و استفاده از آن آسان است. تمامی آیکنهای مورد نظر در دسترس شما هستند و میتوانید به راحتی از آنها استفاده کنید. مانند دیگر نرم افزارهای شرکت کومودو رنگ‌بندی جذاب این برنامه نمود خوبی دارد. از مزایای برجسته این برنامه میتوان به تهیه نسخه پشتیبان از برنامه و کلیدهای رجیستری قبل از حذف آن نام برد. اینکار باعث می‌شود درصورت پاک کردن اشتباه یک برنامه آن را به راحتی برگردانید و نیازی به نصب دوباره و تنظیمات اولیه اضافه نداشته باشید . 
ali بازدید : 37 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

Cleanse Uninstaller
Cleanse Uninstaller Pro 10.0.0 نرم افزاری برای حذف پیشرفته برنامه های نصب شده بر روی ویندوز می باشد . از دلایلی که می توان برای جایگزین کردن این نرم افزار با برنامه پیش فرض ویندوز با نام Add or Remove Programs آورد می توان به آن-اینستال سریع ، آسان و کامل اشاره کرد . همانطور که می دانید برخی از نرم افزار ها و یا بازی هایی که بر روی ویندوز نصب می کنید ، پس از حذف به طور معمولی ، اثر هایی را از خود به جا می گذارند و ممکن است که این برای شما خوشایند نباشد . Cleanse Uninstaller  می تواند هر گونه اثری که در بخش های مختلف نظیر رجیستری ، درایو ها ، منوی استارت و .. به جای مانده است را به طور کامل حذف نماید . با استفاده از این نرم افزار می توانید تنها با کشیدن و رها کردن برنامه ها به درون Cleanse Uninstaller  آنها را Uninstall کنید . بنابراین دیگر نیازی نیست به دنبال برنامه مورد نظر در میان اسامی مختلف گشته و  وقت بسیاری را برای پیدا کردن آن صرف نمایید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 428
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 180
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 512
  • بازدید ماه : 512
  • بازدید سال : 5,465
  • بازدید کلی : 30,251