loading...
newdl
ali بازدید : 27 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)
 Aero Glass for Windows 8


Aero Glass for Windows 8 v1.2 Final بیشتر کاربرانی که از ویندوز ویستا و 7 به ویندوز 8 آپگرید کرده اند از عدم شفافیت پنجره ها یا همان ویژگی Aero Glass که اولین بار در ویندوز ویستا معرفی شد و به دلیل افزایش کارایی از ویندوز 8 حذف شد راضی نیستند و همواره سعی داشتند تا با ترفندهایی شفافیت پنجره ها را در آن بازیابی کنند، با گذشت زمان، ابزارهایی برای این منظور ایجاد شده اند، که Aero Glass بهترین آنها می باشد. این نرم افزار نزدیک ترین شیوه برای دستیابی شما به اثر یا جلوه Aero Glass با شفافیت مات است که پنجره های ویندوز را برای شما به حالت شیشه ای در خواهد آورد .
ali بازدید : 72 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 
Screenshot Captorبا استفاده از Screenshot Captor 4.7.2 میتونید از صفحه نمایش و پنجره ها و قسمتی از صفحه عکس بگیرید.
این برنامه میتونه پنجره ها رو scroll کنه و عکس بگیره.بعد از عکس گرفتن امکانات زیادی برای ویرایش تصویر در اختیار شما قرار میده مثل تغییر اندازه و highlight و blur کردن و اضافه کردن متن و …
ali بازدید : 42 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 
StartIsBack PlusThis PC Tweaker 0.0.0.3 در ویندوز 8.1 وقتی پنجره ی My Computer یا اصطلاحا This PC را باز میکنید غیر از فهرست درایوهای هارد‌ دیسک و دیسکهای نوری پوشه‌ های مجموعه Library که شامل Desktop , Documents , Music و ... هستند را نیز مشاهده میکنید که در حالت عادی ویندوز 8.1 امکانی را برای حذف این پوشه ها و یا اضافه کردن موارد دیگر به این قسمت به شما نمیدهد، نرم افزار This PC Tweaker ابزار کم حجم و رایگانی است که شما با استفاده از آن میتوانید این پوشه ها را حذف و موارد کاربردی دیگری را به پنجره ی This PC و همچنین پنل Navigation اضافه کنید و از آن استفاده بهینه نمایید .

ali بازدید : 44 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

soft98Actual Title Buttons 8.0.3 با روش کاری بسیار ساده، شما را قادر می سازد دکمه های جدیدی را به مجموعه دکمه های همیشگی که روی نوار عنوان پنجره ها قرار دادند، اضافه کنید و با استفاده از آنها مدیریت کامل تری را روی پنجره های ویندوز داشته باشید. دکمه های بستن (Close)، کمینه (Minimize) و بزرگنمایی / بازگردانی (Maximize/Restore) جزو اولین کلیدهایی است که تمامی کاربران ویندوز روش استفاده از آن را یاد می گیرند و در بسیاری از سیستم های عامل نیز این کلیدها مشاهده می شود. این کلیدها به ظاهر جزو ابزارهای پیش پا افتاده در سیستم عامل به شمار می روند و با انتشار نسخه های جدید از سیستم های عامل هیچ تغییری در آنها مشاهده نمی شود. اما اگر به میزان کاربرد این کلیدها توجه بیشتری داشته باشید خواهید دید این کلیدها بیش از امکانات و ابزارهای موجود در سیستم عامل مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار امکانات به مراتب بیشتری برای مدیریت پنجره ها در اختیار شما قرار می دهد و در افزایش سرعت انجام کارها شما را یاری می کند. این نرم افزار در تمامی نسخه های 32 و 64 بیت سیستم عامل ویندوز اعم از ویندوز 8، 7، سرور، ویستا، 2008، اکس پی، 2003 و 2000 قابل نصب و استفاده است و هیچ گونه تداخلی با کلیدهای پیش فرض موجود در سیستم عامل نیز ندارد .
ali بازدید : 24 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)
DropItDropIt 5.3 مرتب سازی انبوهی از فایل ها و پوشه ها و قرار دادن هر یک در مکان مشخص خود طبیعتا کار وقت گیر و سختی است.  DropIt نام نرم افزار کم حجم و رایگانی است که به کمک آن می توانید فایل ها و پوشه های خود را به صورت کاملا خودکار مرتب کنید، این نرم افزار بر روی تمامی نسخه های ویندوز به خوبی کار می کند 
ali بازدید : 39 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 
DesktopOKDesktopOK 3.64 یک نرم افزار کم حجم با استفاده آسان است که به صورت ویژه برای کمک به شما برای ذخیره و بازیابی موقعیت آیکون ها دسکتاپ و همچنین به عنوان یک راه حل برای کاربرانی که اغلب وضوح صفحه نمایش مانیتور خود را تغییر می دهند، می باشد. این برنامه می تواند محل قرار گیری و ترتیب آیکون های دسکتاپ را ذخیره کرده و هر زمان که این ترتیب به هر دلیلی مانند تغییر رزولوشن صفحه نمایش برهم خورد آنرا به حالت اولیه بازگرداند. این نرم افزار نیازی به نصب ندارد و می توانید آن را بر روی یک حافظه USB و سایر دستگاه های حافظه قابل حمل نیز به همراه داشته باش
ali بازدید : 38 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 
StartIsBack PlusStartIsBack Plus 1.0 for Windows 8.1 در ویندوز 8.1 هنگامی که شما بر روی منوی استارت کلیک میکنید همان صفحه آغازین ویندوز 8.1 (مترو) نمایش داده میشود که پیشتر در ویندوز 8 از طریق فشار دادن دکمه ویندوز بر روی صفحه کلید نیز اجرا میشد و واقعا این اقدام مایکروسافت، مشکل کاربران را حل نکرده است، چون کاربران به همان منوی استارت قدیمی که دسترسی سریع به امکانات ویندوز را میسر میکرد نیاز داشتند، همان منوی ساده و کاربردی. نرم افزار StartIsBack Plus این مشکل را حل خواهد کرد و شما با نصب آن از تمامی مزایای منوی استارت موجود در ویندوز 7 در ویندوز 8.1 بهره مند خواهید شد .
ali بازدید : 33 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 
soft98Stardock Start8 1.20 Final هنگام کار با ویندوز 8 متوجه تغییر بزرگی در رابط کاربری آن خواهید شد که عبارت است از حذف منوی استارت (Start) ! از آنجایی که بسیاری از کاربران ویندوز از همان نسخه های ابتدایی ویندوز تا ویندوز 7 به این منوی پرکاربرد دسترسی داشته اند ممکن است از این تغییر به علت دشوار شدن دسترسی به قسمت های مختلف ویندوز در سیستم عامل جدید ناراضی بوده و بدنبال راهکاری برای بازگرداندن این منو باشند. نرم افزار Start8 به شما کمک می کند تا این مشکل را به راحتی رفع نموده و دکمه استارت ویندوز را در ویندوز 8 بازگردانید. این برنامه توسط شرکت StarDock که قبل از این به علت عرضه برنامه WindowBlinds شهرت داشت، ارائه شده است. این برنامه علاوه به بازگرداندن دکمه استارت امکانات دیگری از جمله افزودن گزینه‌های Run ،Shutdown ،Restart و ... به منوی راست کلیک دسکتاپ را برای شما ایجاد خواهد نمود .
ali بازدید : 34 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 
soft98Start Menu X Pro 4.95 این نرم افزار جایگرین مناسبی برای منوی ویندوز شما میباشد که به سادگی میتواند منوی ویندوز 7، ویستا و XP را سفارشی کند، از ویژگی های این نرم افزار میتوان به منوی رفلکس اشاره کرد به این صورت که با باز کردن این منو پس زمینه قسمت منو تار شده و شکل زیبایی به ویندوز شما می بخشد. این نرم افزار دارای محیط بسیار آسان و قابل فهم برای مبتدیان میباشد و همینطور برای کاربران با تجربه نیز گزینه مناسبی میباشد. یکی از ویژگی های کلیدی این نرم افزار تغییر ندادن تنظیمات ویندوز شما بر خلاف دیگر نرم افزار ها میباشد چرا که دیگر برنامه های مشابه تنظیمات ویندوز شما را تغییر میدهند و اگر بخواهید نرم افزار را حذف کنید ویندوز شما دچار مشکل میشود ولی این نرم افزار هیچ مشکلی برای ویندوز شما به وجود نمی آورد .
ali بازدید : 41 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 
Folder MarkerFolder Marker Free 4.2.0.0 نرم افزاری کم حجم و رایگان که با نصب آن بر روی سیستم، قادرید پوشه های مهم خود را تغییر رنگ و یا متناسب با محتوای آنها، تغییر شکل دهید و پوشه های کاری خود را بر اساس اولویت (پایین، متوسط، بالا) یا وضعیت کاری (تصویب، رد، در حال بررسی) و یا نوع اطلاعات ذخیره شده در آنها (کاری، مهم، فایل های موقت و خصوصی) مشخص کرده و از دیگر پوشه ها متمایز کنید. به این ترتیب پوشه های مشخص شده، نظر شما را به خودشان جلب می کنند و اجازه می دهند که بدون خواندن نام و یا باز کردن آنها به نوع اطلاعات موجود در آنها پی ببرید. در حقیقت این نرم افزار به روال کار اداری، سازمان می بخشد و به این دلیل که ما می توانیم به سرعت پوشه های مورد نیاز خود را بیابیم، بهره وری را بهبود می بخشد. به عنوان مثال شما می توانید از رنگ قرمز برای تمام پوشه هایی که مربوط به پروژه کاری فعلی شما هستند استفاده کنید. شما به علت ساده بودن شیوه ی استفاده از برنامه و اضافه کردن گزینه ای که این نرم افزار در راست کلیک سیستم شما ایجاد مینماید به راحتی میتوانید در عرض چند ثانیه تمامی اعمال و تغییرات گفته شده را بر روی فولدرهایتان انجام داده و به نتیجه ی دلخواهتان دست یابید .

ali بازدید : 28 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)
Atomic Alarm ClockAtomic Alarm Clock 6.15 نرم افزاری جالب که شما با استفاده از آن قادرید ساعت ساده ویندوز خود را به یک ساعت دیجیتالی هوشمند، زیبا و با امکانات فراوان تبدیل کنید، به کمک این نرم افزار می توانید رویدادها و قرار های خود را کنترل کنید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به داشتن ساعت ها در طرح های مختلف و با سایز های متفاوت، قابلیت وقت شماری تا یک موعد خاص، قابلیت وقت گرفتن، توانایی نشان دادن ساعت به وقت کشور های مختلف و ... اشاره کرد .
ali بازدید : 32 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

Moo0-TransparentMenu

Moo0 TransparentMenu 1.19 نام نرم افزاری رایگان می باشد که به شما اجازه می دهد به راحتی منوهای دلخواهتان را به روی دسکتاپ انتقال دهید. کار با این نرم افزار بسیار آسان بوده و همچنین دارای ۲۸ اسکین مختلف برای منویتان می باشد. این نرم افزار سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷ نیز می باشد.

ali بازدید : 46 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)
soft98OneLoupe 3.61 نرم‌افزار بسیار ساده و رایگانی است که به منظور بزرگنمایی نوشته‌ها و یا تصاویر در ویندوز طراحی شده است، درست همان کاری که ویندوز به صورت پیش‌فرض با نرم‌افزار Magnifier انجام می‌دهد، البته با یک تفاوت بزرگ. این نرم‌افزار به نصب احتیاج ندارد و فقط با یک دکمه می‌توانید آن را فراخوانی کنید. مهمترین مزیت این نرم‌افزار نسبت به Windows Magnifier امکان حرکت دادن ذره‌ بین آن است، کادری در اختیار شما قرار می‌گیرد که با حرکت موس می‌توانید آن را نیز حرکت دهید و هر چیزی که در داخل این کادر قرار بگیرد می‌تواند تا 9 برابر اندازه اصلی بزرگ شود. از OneLoupe‌ می‌توان برای خواندن متن‌های ریز و یا بررسی جزئیات یک عکس استفاده کرد.
ali بازدید : 28 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 
Folder SizeFolder Size 2.6 یکی از مشکلات شناخته شده سری سیستم عامل های ویندوز از گذشته تا به امروز عدم نمایش حجم پوشه ها در مرورگر فایل های خود ویندوز است که جواب این شرکت برای این مشکل هم تا حدی درست هست و آن ها ادعا دارند با این کار یعنی نمایش حجم پوشه ها مانند حجم فایل ها قدرت سیستم بیهوده مصرف شده و اگر پوشه ای برای شخص اهمیت داشت از طریق Properties می تواند انواع حجم ها را مشاهده کند. ولی وقتی را در نظر بگیرید که لازم دارید چند پوشه حجیم را در یک جا شناسایی و عملیاتی بر روی آنها انجام دهید! برای این کار باید کلی وقت گذاشته و تک تک آنها را از طریق Properties مشاهده کنید، ولی اگر به طریقی حجم پوشه ها هم معلوم می شد بهتر نبود؟ برای رفع همیشگی این مشکل به شما نرم افزار Folder Size را پیشنهاد می کنیم که در همه ویندوزها اعم از 32 بیتی و 64 بیتی همانند یک افزونه عمل کرده و حجم پوشه ها را در داخل همان پنجره مدیریت فایل ها نمایش میدهد .
ali بازدید : 32 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 
Windows 7 Start Orb ChangerWindows 7 Start Orb Changer 4.0 نرم افزاری رایگان و کم حجم جهت تغییر آیکون منوی استارت در ویندوز هفت می باشد که شما بوسیله این نرم افزار براحتی قادر به تغییر منوی استارت با آیکون دلخواه خود خواهید بود. برای تغییر آیکون بعد از اجرای برنامه بر روی Change کلیک کرده و مسیر آیکون دلخواه خود را به برنامه بدهید تا بصورت خودکار آیکون منوی استارت تغییر داده شود، برای بازگشت به حالت پیش فرض هم کافیست برروی گزینه Restore کلیک نمایید. برای دسترسی سریع به این نرم افزار هم میتوانید در دسکتاپ کلیک راست کرده و گزینه Start Orb را انتخاب کنید .
ali بازدید : 37 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 
Taskbar TweakerTaskbar Tweaker 4.2.7 ابزاری کم حجم و کاربردی برای ویندوز 7 و 8 می باشد که به کمک آن میتوانید تسکبار ویندوز را پیکربندی و ویرایش نمایید و تغییرات جدید و مفیدی در آن ایجاد کنید .
از قابلیت های این نرم افزار این است که شما می توانید طوری تسکبار ویندوز خود را تنظیم نمایید که با فشردن کیلد وسط موس CTRL+ALT+TAB فعال شود و یا این که با فشردن کلید وسط بر روی تسک بار تسک منیجر ویندوز باز شود و ... این کار ها را می توانید بر روی هر سه کلید روی موس انجام دهید از جمله قابلیت جالبه دیگری که دارد این است که برخی عزیزان دوست دارند نرم افزار های مهم و کاربردی خود را بر روی تسکبار قرار دهند شما نیز می توانید با این نرم افزار فقط نرم افزار مورد نظر خود را بر روی تسکبار درگ کنید و در این صورت آیکون آن نرم افزار بر روی تسکبار شما قرار می گیرد .
ali بازدید : 38 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)
soft98Clover 3.0.386 شاید بتوان گفت یکی از بهترین ویژگی هایی که به مرورگرهایی نظیر اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس اضافه شد، ویژگی باز کردن و نمایش چند تب (Tab) در یک پنجره واحد بود، به لطف این ویژگی دیگر نیاز نبود تا کاربران برای باز کردن هر آدرس اینترنتی یک پنجره جداگانه ایجاد کنند، اکسپلورر ویندوز هر دایرکتوری فعال (پوشه) را در یک پنجره جداگانه نمایش میدهد و متافسفانه فعلا خاصیت تب را پشتیبانی نمیکند اما ما در ادامه یک افزونه فوق العاده کاربردی و کوچک برای اکسپلورر ویندوز معرفی میکنیم که به شما این قابلیت را میدهد تا همانند رابط کاربری مرورگر گوگل کروم همه پوشه های باز شده را در یک پنجر واحد به صورت چندین تب مشاهده و مدیریت کنید .
ali بازدید : 38 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 
Explorer Toolbar EditorExplorer Toolbar Editor 1.0.0.1 در پنجره‌های ویندوز، یا همان Windows Explorer، یک نوار ابزار وجود دارد. نوار ابزاری که در مواقع مختلف و مورد نیاز، دارای ابزارهایی جهت استفاده راحت کاربر از ویندوز و فایلهای ذخیره شده در دیسک سخت ایجاد شده است. این نوار ابزار بسته به نوع پوشه و پنجره‌ای که باز کرده‌اید متفاوت خواهد بود. بطور مثال، وقتی پوشه‌ی موزیک را باز کنید، دکمه‌های مربوط به پخش فایل یا رایت آنها بر روی لوح فشرده و ... به چشم می‌خورد. اما این دکمه‌های پیش‌فرض قرار داده شده بوسیله‌ی مایکروسافت، در بعضی مواقع ممکن است مورد استفاده کاربر نباشد. یعنی همیشه این نوار ابزار دارای دکمه‌های کامل و کافی نیست. برای نمونه، در هنگام کار در برخی پنجره‌ها و با بعضی فایلها، دکمه‌های موجود در نوار ابزار به نظر کم و ناکافی میرسند. اگر از کاربرانی هستید که تمایل دارید نوار ابزار ویندوز اکسپلورر ویندوز را بطور کامل سلیقه‌ای و بصورت سفاشی تنظیم و ویرایش کنید، نرم‌افزار Explorer Toolbar Editor یک ابزار مفید برای ویرایش این نوار ابزار است که به آسانی تغییرات مورد نیاز ما را در نوار ابزار اعمال میکند .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 428
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 180
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 518
  • بازدید ماه : 518
  • بازدید سال : 5,471
  • بازدید کلی : 30,257