loading...
newdl
ali بازدید : 37 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)

بازی Push The Box 1.0 برای PC

Push The BoxPush The Box 1.0 یک بازی فوق العاده زیبا و فکری میباشد که به تازگی برای PC منتشر شده است! شما در این بازی باید تمام سعی و تلاش خود را بکنید و با استفاده از راه های مختلف مانع رسیدن گرگ بزرگ به هدفش شوید! بازی دارای گرافیک قابل قبول و محیط زیبایی می باشد که قادر است تا چندین ساعت شما را سرگرم کنید!
ali بازدید : 40 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)

Assassin's Creed III + Update 1.04 برای PC

Assassin's Creed IIIsoft98 نسخه سوم بازی Assassin's Creed در مورد انقلاب آمریکا و مبارزه آن ها با بریتانیا است.در ACIII در شهرهایی مانند بوستون، نیویورک و فیلادلفیا قرار می گیرید، اما محیط بازی با وجود این شهرها، همچنان وحشی است و از خشونت بالایی برخوردار است. در دموی به نمایش درآمده، بازیکنان کانر را مشاهده می کنند با استفاده از محیط بازی و درختان مختلف و ساختمان ها، مسیرش را طی می کند. آقای الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) کارگردان بازی می گوید: "شکل معماها و بالا رفتن از چیزهای مختلف در این بازی متفاوت است. یکی از قسمت های خوب این بازی انیمیشن های کانر است که بسیار زیبا از کار درآمده اند. همچنین شکل بازی به گونه ای است که بازیکنان می توانند معماهای آن را حل کنند، چون المان های آشنایی برای حل کردن آن ها در نظر گرفته شده اند.شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود. او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند. در یکی از مراحل، کانر به شکلی مخفیانه وارد کمپ نیروهای انگلیسی می شود. او از مسیرهای کوهستانی و آبی، راه خودش را به این کمپ باز می کند و به شکلی حرکت می کند که کسی متوجه او نشود. کانر کمپ را بررسی می کند و چیزی نظرش را جلب می کند
ali بازدید : 32 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)

بازی Worms Revolution + Update 5 برای PC

Worms Revolution soft98همه با این کرم های کوچک و بامزه ولی خشن آشنایی دارند در گذشته بر روی سیستم عامل جاوا عرضه می شد ولی با پیداکردن طرفدار های بیشتر تصمیم به ساخت نسخه های رایانه ای شد. بیش از ۲۰ نسخه از این بازی ها در فضای مجازی وجود دارد و اکنون شرکت Team17 نسخه ی جدیدی از این بازی را ساخته است.

Revolution عنوان جدیدی از این بازی است.در این نسخه از بازی کرم های بسیار خشن تر دیده خواهند شد.ابزار های تخریبی بسیاری در اختیار گیمر قرار خواهد گرفت که تمامی این امکانات در حالت سه بعدی محض است.اسلحه ها ی فوق العاده جدیدتر در این نسخه گنجانده شده است.
همچنین در این بازی قادر خواهد بود تا با استفاده از نو آوری خود اقدام به از بین بردن رقیبان خود نمایید.

نام بازی: Worms Revolution
پلتفورم : PC
ژانر: Strategy
نوع  فایل : ISO
زبان: English
ناشر: Team17
درجه بندی سنی : 12

ali بازدید : 58 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)

ازی Tomb Raider 2013 + Update 1.0.722.3 برای PC

Tomb Raider 2013Tomb Raider 2013 تواسنت از مجله GamesMaster UK امتیاز خوب 90 از 100 بگیرد. این مجله از جلوه های بصری بازی تعریف کرده و به این بخش امتیاز 95% داده. همچنین طبق گفته منتقد بازی به پایان بردن مراحل اصلی 10 تا 15 ساعت طول میکشد و اگر بخواهید کل جزیره را بگردید حدود 20 ساعت باید با لارا کرافت باشید.
لارای جوان در کشتی "استقامت” به سمت اولین ماجراجویی زندگی اش سفر می کند. مقصد، جزیره ای است در نزدیکی سواحل کشور ژاپن که مکان مناسبی برای یک گردش باستان شناسی به نظر می رسد. اما ناگهان مقصد تغییر می کند! طوفانی سهمگین باعث متلاشی شدن کشتی می شود و امواج دریا لارای نگون بخت را به ساحل جزیره ای ناشناخته می رسانند. او وحشت زده و زخمی در محیطی خطرناک به دام می افتد و باید برای نجات جانش و مخفی ماندن از چشم ساکنین وحشی جزیره دست به کارهای نا متعارفی بزند.این قصه کلی پنجمین بازی از مجموعه توم ریدر است که توسط کریستال داینامیکس ساخته می شود. در چند سال اخیر همواره شاهد علاقه مفرط سازندگان برای ایجاد تحول در این فرانچایز پرطرفدار بوده ایم. سال ۲۰۱۰ بود که "لارا کرافت و نگهبان روشنایی” منتشر شد و مورد استقبال اهالی بازی قرار گرفت. اما گویا سازنده ها از اثر خود راضی نبودند و بلافاصله شروع به ساخت بازی دیگری از مجموعه توم ریدر با درون مایه ای کاملا متفاوت نمودند. طبق گفته آنها، بیشتر افراد مشغول روی پروژه ی ساخت این بازی، تجربه حضور در عناوین قبلی توم ریدر را دارند و تمام تلاش تیم سازنده، روی ایجاد حس اضطراب ناشی از خطرات محیطی و انگیزه تلاش برای بقا متمرکز شده است.

تعداد صفحات : 54

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 428
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 180
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 576
  • بازدید ماه : 576
  • بازدید سال : 5,529
  • بازدید کلی : 30,315