loading...
newdl
ali بازدید : 459 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (1)

 

Ace Utilities

Ace Utilities 5.5.0 Build 544 Final پس از نصب يك سيستم عامل خوب نگهداري از اون خيلي مهمه.اين نگهداري باعث ميشه كه سيستم شما هم بهتر كار كنه و هم ديرتر نياز به تعويض سيستم عامل پيدا كنيد.عوامل بسياري در از بين رفتن سيستم عامل و كارائي سيستم شما دخيل هستند. عواملي همچون فايلهاي ناخواسته،مشكلات رجيستري،فايلهاي تكثير شده،تاريخچه هاي سيستم،حذف نادرست فايلها و پوشه هاي خالي در از بين بردن سيستم عامل شما و پائين آوردن كارائي سيستم شما دخيل هستند. برنامه اي كه قصد داريم آن را براي شما معرفي كنيم به شما كمك مي كند تا خيلي راحت و بدون نياز به كوچكترين تخصصي،تنها با چند كليك شما را در بهينه سازي سيستمتان كمك مي كند. Ace Utilities همان ابزار بهينه ساز سيستم شماست. اين برنامه با جاي دادن چند مجموعه از ابزارهاي مفيد شما را در بهينه سازي سيستم عاملتان ياري مي كند.

ali بازدید : 445 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

 

Windows 7 Manager

نرم افزار Windows 8 Manager 1.1.7 Final ابزاری قدرتمند در زمینه تنظیم، بهینه سازی و پاک سازی ویندوز 8 می باشد. این نرم افزار شامل بیش از 30 ابزار مختلف برای بهبود عملکرد و افزایش کارایی و افزایش امنیت ویندوز 8 می باشد. توسط این نرم افزار با یک کلیک تمامی اطلاعات نرم افزاری و سخت افزاری سیستم خود را مشاهده نمایید. بهینه سازی و افزایش سرعت و پاک سازی رجیستری، مدیریت Startup، آزاد سازی فضای اشغال شده هارد دیسک با حذف فایل های بیهوده، تکراری و ...، ویرایش تنظیمات مربوط به نمایش منوها جهت افزایش سرعت و کارایی، حفظ امنیت با پاک سازی کلیدهای رجیستری، پسوردها و اطلاعات شخصی، بهینه سازی تنظیمات شبکه ای جهت افزایش سرعت اتصالات شبکه از ویژگی های این نرم افزار می باشد. ۷ تب در این نرم افزار تعبیه شده است که با انتخاب آن ها، امکانات هر بخش به صورت جداگانه نیز قابل مشاهده خواهد بود. این نرم افزار بر روی نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز ۸ به راحتی نصب می شود

ali بازدید : 439 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

PC OptimizerPC Optimizer Pro 6.5.3.8 که جز پنج بهینه ساز برتر دنیا قرار گرفته است و به تازگی نسخه ی جدید آن توسط شرکت Tweaking Tools منتشر شده است یکی از کامل ترین نرم افزار های بهینه سازی است که قادر است به تنهایی وظایف چندین نرم افزار بهینه ساز را انجام داده و عملکرد سیستم شما را به شکلی خارق العاده بهبود بخشد. علاوه بر این PC Optimizer Pro قادر است تا با پاکسازی فایل های ناخواسته یا به اصطلاح همان فایل های Junk از قسمت های مختلف ویندوز مثل ریجستری که به نوعی قلب ویندوز محسوب شده به یکپارچه سازی آن پرداخته و با پاکسازی تمام ردپا ها و اثرات فعالیت های شما و حذف کامل و برگشت ناپذیر فایل های حذف شده ی شما به حفاظت از حریم خصوصیتان پرداخته و افزایش کارایی سیستم را برایتان فراهم نماید.

ali بازدید : 421 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

Wise CareWise Care 365 Pro 2.83.225 Final مجموعه ای از ابزارهای کاربردی برای رجیستری، دیسک و سایر بخش های ویندوز می باشد. استفاده از این نرم افزار آسان بوده و نتایج موثری نیز دارد که راه حلی مناسبی برای بهبود عملکرد کامپیوتر شما می باشد. پاکسازی، یکپارچه سازی و بهینه سازی رجیستری، یکپارچه سازی و آزاد کردن فضای هارد دیسک، محافظت از حریم خصوصی، بازیابی اطلاعات از دست رفته، مخفی کردن فایل ها یا پوشه ها، جلوگیری از استفاده غیر مجاز از برنامه های شخصی، خاموش کردن خودکار کامپیوتر، آزاد کردن مموری و … بخشی از امکاناتی است که این نرم افزار در اختیار کاربران قرار می دهد.
ali بازدید : 387 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

jv16 PowerTools
jv16 PowerTools 2014 3.2.0.1344 نرم افزاری کامل جهت بهینه سازی و پاک سازی رجیستری رایانه های شخصی می باشد. این برنامه کاربردی قادر است تا تبعات پنهان برنامه ای که از سیستم uninstall شده ولی اثرات آن باقی مانده است را خنثی سازد تا بتوان رجیستری را پاک نمود و تنها با یک کلیک مشکلات مربوط به آن را برطرف کرد و در نهایت سیستمی با کارایی بالا و پایدار داشت.  اینترفیس فوق العاده پیشرفته این نرم افزار، امکان استفاده از این برنامه را در اکثر زبانهای زنده دنیا فراهم می کند در حالی که پشتیبان گیری خودکار برنامه از سیستم و امکانات ایمن سازی آن باعث می شوند تا کاربر در کنار این نرم افزار احساس امنیت بنماید.
 
JV16 PowerTools یک برنامه پیشرفته متشکل از 21 برنامه کوچک است که همگی در کنار هم به سیستم شما کمک خواهد نمود تا روان و به دور از خطا کار کند. برنامه JV16 Power Tool یکی از صدها برنامه Registry Cleaner موجود در بازار نیست بلکه این برنامه تنها برنامه Registry Cleaner در نوع خود می باشد. این نرم افزار از یک تکنولوژی پیشرفته جهت اسکن کردن رجیستری استفاده می کند؛ به این صورت که ورودی های رجیستری را تک تک چک نمی کند بلکه همه آنها را یکجا اسکن و آنالیز می کن
ali بازدید : 334 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98

نرم افزاری CCleaner Business Edition 4.06.4324 فایلهای اضافی و بدردنخور را از Internet Explorer, Windows Explorer و بخشهای دیگر کامپیوترتان پاک می کند.این نرم افزار همچنین می تواند بسیاری از دیگر برنامه های نصب شده بر روی سیستم را شناسایی کرده و آثاری را که شما از کارتان بر روی آنها به جا گذاشته اید از بین ببرد، برنامه هایی همانند Opera، Firefox؛ Microsoft Office، Nero، Alcohol 120%، Yahoo toolbar، Google toolbar، Download accelerator، Multimedia Playerهای مختلف و صدها برنامه ديگر CCleaner برخلاف سایر نرم افزارها در حذف اینگونه فایلها و اطلاعات خودسرانه عمل نمی کند، که در نتیجه آن شما چیزی را از دست بدهید که نمی خواستید، بلکه این امکان را به شما می دهد تا دقیقاً مشخص کنید بدنبال حذف کدام دسته از فایلها و اطلاعات هستید

ali بازدید : 320 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

MyDefragMyDefrag 4.3.1 Final این نرم افزار با قدرت بالا این توانایی را به کاربر می دهد تا به صورت کامل و دقیق هارد دیسک خود را یکپارچه سازی نماید. این نرم افزار با سرعت بالا و اتوماتیک عمل دیفرگ را برای بهینه سازی هارد دیسک انجام می دهد و کار با آن بسیار آسان می باشد. از قابلیت های دیگر این نرم افزار میتوان به توانایی یکپارچه سازی فلش دیسک ها، مموری ها و هر حافظه ای که قابلیت ذخیره سازی اطلاعات را دارد اشاره نمود .
ali بازدید : 629 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98

Uniblue SpeedUpMyPC 2013 5.3.11.0 سرعت کار با رایانه به خصوص برای افرادی که که از قطعات سخت افزاری خوبی برخوردار نیستند بسیار حیاتی است . با نصب نرم افزارها و بازی های مختلف و به مرور زمان سرعت ویندوز کاهش می یابد . نرم افزارهایی در زمینه ی افزایش سرعت رایانه و بهین هسازی آن وجود دارند که سافت 98  قصد دارد یکی از بهترین آنها را به شما معرفی کند. نام این نرم افزار بهینه سازی قدرتمندUniblue SpeedUpMyPC می باشد که با آن قادر خواهید بود با چند کلیک ساده سرعت رایانه تان را به نحو چشمگیری افزایش دهید . این نرم افزار حرفه ای با ابزارهایی که در درون خود دارد بسیاری از مشکلات هارد دیسک را برطرف و سرعت کار با رایانه را افزایش می دهد.

ali بازدید : 296 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

Baidu PC FasterBaidu PC Faster 3.7.2.44568 نرم افزاری قدرتمند جهت بهینه سازی و افزایش راندمان سیستم و حل مشکلات رجیستری و رفع خطاهای ویندوز می باشد که از 8 بخش اصلی تشکیل شده است، Health Check این قسمت از نرم افزار مختص نمایش اطلاعات و راندمان کامپیوتر شما است که به سه درجه خوب، بد، عالی درجه بندی میشود و شما تنها با یک کلیک می توانید راندمات کامپیوترتان را افزایش دهید. Win Update بررسی آپدیت های ویندوز و قطع دسترسی نرم افزارهای مخرب و ورد هکرها در این بخش صورت می پذیرد. Cleaner بخش مهم نرم افزار برای پاک کردن فایل های آسیب دیده و بیهوده و تمیز کردن رجیستری و کش مروگرهای مختلف و فایلهایی که از طریق اینترنت در کامپیوتر شما به صورت کوکی ذخیره شده است. SpeedUp بخش مربوط به مانتیورینگ استارت آپ ویندوز شما میباشد. Virus Scan اسکن کامپیوتر شما با موتور ابری آنتی ویروس Baidu میباشد. ToolBox جعبه ابزار نرم افزار جعت تسریع دسترسی به بخش های مختلف و دارای امکاناتی بی شمار میباشد. PC APP Store خاصیت جدید و متمایز از سایر نرم افزارهای بهینه ساز که در این بخش شما به دانلود نرم افزارهای کاربردی که از سوی این نرم افزار معرفی شده به صورت رایگان می پردازید. Game Faster این قسمت برای افزایش کارایی کامپیوتر در هنگامی که شما با کامپیوتر بازی میکنید تعبیه شده است 
ali بازدید : 61 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

TreeSize

TreeSize Professional 6.0.0.906 محصولی از شرکت jam-software نرم افزاری حرفه ای می باشد که به کمک آن کاربران قادر به بررسی فضای اشغال شده هارد دیسک  خود توسط فایل های مختلف موجود بر روی آن ها هستند. در این نرم افزار کاربران تمامی قسمت های هارد و فایل ها را به صورت نمودارهای درختی مشاهده می کنند و اطلاعات مربوط به نوع فایل و حجم آن را نیز به راحتی می توانند مورد بررسی  و بازبینی قرار دهند. این نرم افزار از ویژگی های مختلفی برخوردار می باشد که از میان آن ها می توان به ویژگی قابلیت جستجو و حذف فایل های مشابه بر روی هارد که در فضای موجود از هارد چندین نسخه از آن ها بر روی درایوهای مختلف پراکنده شده اند، ابزار کنترل کامل یک فایل و بررسی جزئیات آن، نمایش کلیه اطلاعات و فضای هارد به صورت نمودارهای دایره ای، مشخص نمودن فایل های حجیم و دسته بندی فایل ها بر اساس اندازه آن ها و ... اشاره نمود. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید فایل ها و فولدرهای موجود روی هارد دیسک خود را مدیریت کنید و فایل های بی مصزف که فضای هارد شما را اشغال کردند را به راحتی حذف نمایید. همچنین این نرم افزار فضای خالی هارد شما را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و به بهینه سازی آن می پردازد.

ali بازدید : 38 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

SuperRam

PGWare SuperRam 6.9.23.2013 Final نرم افزاری است که به شما امکان مطلوب نگه داشتن رایانه و مدیریت حافظه سیستم را می دهد. SuperRam موجب هیچ تغییری در سخت افزار شما و خصوصیات آن نمی شود و کار کردن و تنظیم نمودن برنامه آنقدر ساده است که حتی کاربران مبتدی و کودکان نیز می توانند از آن استفاده کنند. از سوی دیگر SuperRam مورد تست و آزمایش قرار گرفته و کارایی آن اثبات شده است. با استفاده از SuperRam می توان ویندوز را برای مدت طولانی تری در حال اجرا نگه داشت. دیگر مجبور به راه اندازی مجدد رایانه تان به علت هشدارهای کمبود حافظه نخواهید بود، مقداری از حافظه اصلی رایانه تان را انتخاب می کنید و SuperRam حافظه هدر رفته را بازیابی می کند و به شما بر می گرداند. اصطلاحاً SuperRam باعث شارژ بیشتر حافظه رایانه شما می شود.

ali بازدید : 42 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

System Optimize ExpertSystem Optimize Expert 3.3.6.8 یک برنامه بسیار کارآمد و مفید در زمینه اسکن ، پاک کردن و بهینه سازی سیستم و رجیستری می باشد. شما با استفاده از این برنامه کم حجم و سبک براحتی می توانید تمامی بخش های مختلف رجیستری و سیستم را اسکن کرده و تمامی مشکلات آنها را از بین ببرید. این برنامه سرعت بسیار بالایی در اسکن دارد و می تواند تمامی نیازهای شما را برطرف کند. این برنامه قدرتمند می تواند سیستم شما را کاملا بهینه کند و از کند شدن سیستم جلوگیری کند و بصورت روزانه و دوره ای اقدام به تمیز کردن و حذف کردن تمامی رد پاها و حافطه اینترنت اکسپلورر کند.

ali بازدید : 35 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

AVG PC TuneupAVG PC TuneUp 2014 14.0.1001.174 Final نرم افزاری قدرتمند در زمینه بهینه سازی وضعیت ویندوز و افزایش کارایی سیستم محصول شرکت AVG می باشد. حذف فایل های تکراری و بیهوده، بهینه سازی جایگذاری فایل های سیستم، تعمیرات خطاهای رجیستری، تنظیمات مربوط به اتصال به اینترنت، بازیابی اطلاعات از دست رفته، ارائه اطلاعات دقیق در مورد سخت افزار و نرم افزار، پاکسازی هارددیسک، پاکسازی رجیستری و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد
ali بازدید : 34 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

Toolwiz Care

Toolwiz Care 3.1.0.5000 مجموعه ای از ابزارهای رایگان که جهت افزایش سرعت کامپیوتر و ارائه مراقبت کامل از سیستم شما طراحی شده است. مجموعه ابزار بهینه سازی چند منظوره این برنامه شامل بیش از 40 ابزار قدرتمند و مفید می‌باشد که باعث افزایش کارایی، امنیت و بهینه سازی فرایند راه اندازی سیستم می‌شود. Toolwiz Care این تضمین را به شما می‌دهد که این برنامه برای همیشه رایگان بماند و کاربران با خیالی راحت و آسوده بتوانند از آن استفاده کنند. 

ali بازدید : 42 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98Process Lasso Pro 6.7.0.0 Final از فناوری منحصربفرد جدیدی بهره می برد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا میزان پاسخ دهی و پایداری کامپیوتر خود را افزایش دهید. سیستم عامل ویندوز، از لحاظ طراحی به برنامه ها اجازه می دهد تا بدون هیچ محدودیتی پردازنده شما را به خود اختصاص دهند که نهایتا به قفل نمودن و یا هنگ کردن سیستم می انجامد. فناوری ایجاد تعادلنرم افزارProcess Lasso بصورت هوشمند اولویت برنامه های درحال اجرا را تنظیم می نماید تا رفتارهای غیر عادی از سوی این برنامه ها و یا استفاده بیش از اندازه منابع سیستمی توسط پردازه های فعال ، توانایی شما در کنترل و استفاده از سیستم خود را دچار مشکل ننماید. این نرم افزار که از سافت 98 دانلود میکنید همچنین مجموعه ای از روشها برای تحت کنترل گرفتن کامل اینکه پردازنده شما برای اجرای  برنامه های مختلف آدرس دهی می شود، را ارائه می نماید. می توانید انتخاب نمایید چه پردازه هایی وبا چه اولویت هایی بایستی اجرا شوند، و کدام یک از هسته های پردازنده شما بایستی برای آین کار تعیین شوند.

ali بازدید : 34 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

game booster

Razer Game Booster 4.0.68.0 گاهی اوقات برای اجرای سریع تر بازی ها روش هایی به جز خرید قطعات سخت افزاری جدید نیز وجود دارد! یکی از این راه ها استفاده از نرم افزار قدرتمند اما رایگان Game Booster است. Game Booster Premium با به کارگیری روشی ساده موجب می شود تا بازی های دلخواه تان به راحتی و با حداکثر سرعت ممکن اجرا شوند. این برنامه با غیرفعال کردن برخی کارهای پنهان در سیستم عامل موجب می شود تا سهم بیشتری از سرعت رایانه به بازی اختصاص داده شود که نتیجه آن اجرای سریع تر و بهتر بازی ها خواهد بود. ذکر این نکته هم ضروریست که غیر فعال بودن بخش های غیر ضروری فعال در رایانه بصورت آماده باش برای استفاده است و هر زمان که بخواهید می توانید آنها را فعال کنید. این برنامه که از سافت 98 دانلود میکنید به شما کمک می کند تا از جدیدترین بازی ها لذت ببرید و تجارب خود را به سطح جدیدی برسانید.بهترین مزیت این نرم افزار ۱۰۰% رایگان و بی خطر بودن آن است. این برنامه برای ویندوز ۲۰۰۰، ویستا، ایکس پی و ویندوز ۷ طراحی شده است.

ali بازدید : 34 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

Auslogics BoostSpeed

نرم افزار AusLogics BoostSpeed 6.2.1.0 ابزاری قدرتمند جهت سرعت بخشیدن به سیستم شما استفاده می شود. پاک شدن فایل های اضافه و درست کردن اخطار های ویندوز و کلاً هر عاملی که باعث سنگینی و کند شدن دستگاه شما شده است این نرم افزار می‌تواند در كوتاه‌ترین زمان ممكن، سرعت بوت شدن كامپیوترتان را افزایش دهد، سرعت مروركردن اینترنت را بالاتر ببرد، به خانه تكانی رجیستری بپردازد و موجبات استحكام و پایداری بیشتر كامپیوتر را فراهم آورد، دیسك‌های كامپیوترتان را نظافت نماید تا حداكثر بازده سیستم به دست آید و .... این بهینه‌ساز قدرتمند یك وسیله‌ی عالی برای حفظ سلامتی كامپیوترتان محسوب می‌شود. این نرم افزار توسط شرکت AusLogics برای کاربران طراحی شده است

ali بازدید : 40 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98Wise Game Booster 1.23.33 برنامه ای برای افزایش سرعت رایانه جهت اجرای بهتر بازی می باشد. Wise Game Booster قادر است با یک کلیک رایانه شما را برای اجرای بازی بهینه سازی کند و فعالیت های پس زمینه و سرویس های غیر ضروری ویندوز را به سرعت و آسانی ببندد. با دکمه ی Optimize All موجود در این نرم افزار می توانید سرعت اجرای بازی خود را افزایش دهید. شما می توانید بازی خود را در جعبه بازی قرار دهید تا دیگر نیازی به پیدا کردن بازی از آیکون های پیچیده در دسکتاپ نداشته باشید.
ali بازدید : 40 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

Windows 7 Manager

Windows 7 Manager 4.3.2 Final نرم افزای است قدرتمد که توسط آن شما می توانید به پاک سازی ، بهینه  سازی و مدیریت ویندوز Se7en بپردازید. این نرم افزار به  سرعت ویندوز شما می افزاید ، امنیت سیستم شما را حفظ  می کند و تمامی انتظاراتی را که از یک نرم افزار بهینه ساز دارید  ، به صورت یکجا در اختیارتان قرار می دهد. ویندوز Se7en قطعا جایگزین  تمامی سیستم عامل های ماکروسافت جهت استفاده خانگی و… خواهد بود که به زودی  نرم افزارهای بسیاری برای آن ساخته و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.  با استفاده از Windows 7 Manager بر روی ویندوز خود ، سلامت آن  را به کلی تضمین کنید. کافی است که در اوقات آزاد ، نرم افزار را فعال نموده  تا تمامی عیب و ایرادها را به طور کامل بر طرف کند.  این نرم افزار از 30 ابزار گوناگون و مختلف جهت مدیریت ، پاک سازی ،  حفظ امنیت ، افزایش سرعت و… تشکیل شده است.

ali بازدید : 34 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

PCBoost
PGWARE PCBoost 4.9.23.2013 همواره به وسیله نرم افزار های متفاوت که برای افزایش سرعت و عملکرد رایانه ها ساخته شده اند مشکلات و خطاهایی در رجیستری شناسایی می شوند که شناسایی و رفع آن ها یکی از راه ها برای بالابردن سرعت ویندوز و پیشگیری از قفل و هنگ کردن های متعدد است. این خطاها هنگام نصب و پاک کردن یک نرم افزار و عدم پاکسازی کامل آن به وجود می آید. لذا وجود یک نرم افزار برای مرتب سازی رجیستری و حذف فایل های زائد ضروری به نظر می رسد.PGWARE PCBoost پاسخی به تمام مشکلات رجیستری ویندوز است! این نرم افزار با بررسی های دقیق و شناسایی مشکلات و فایل های مخرب و معیوب در ارتباط با رجیستری سیستم را محافظت میکند و کارایی های آن را افزایش میدهد. این اثرات میتوانید بلافاصله پس از اولین استفاده از این نرم افزار مشاهده کنید.
ali بازدید : 34 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

Glary Utilities

Glary Utilities Pro 3.9.2.139 مجموعه ای از ابزارهای کاربردی سیستم به منظور ثبات، افزابش سرعت، تعمیر و محافظت از کامپیوتر شما می باشد. Glary Utilities به شما اجازه حذف فایل های زائد، کلید های رجیستری نامعتبر و تمامی ردپاهای به جا مانده از وبگردی های شما را می دهد. بوسیله این نرم افزار شما همچنین می توانید مدیریت و پاک سازی مرورگر، آنالیز فضای استفاده شده هارد دیسک و شناسایی فایل های تکراری بر روی سیستم را انجام دهید. از این گذشته این نرم افزار دارای آیتم هایی برای بهینه سازی حافظه، پیدا کردن، ثابت کردن، حذف میانبرهای نامعتبر ویندوز، مدیریت برنامه هایی که در هنگام بوت شدن سیستم شروع به کار می نماید و عزل کردن برنامه ها می باشد.

ali بازدید : 62 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

 
 memreduct
Mem Reduct 2.4 حتما بارها برایتان پیش آمده که پس از مدتی استفاده از ویندوز و اجرای نرم افزارهای مختلف, شاهد پر شدن مموری کامپیوترتان شده اید و حتی با بستن نرم افزارها نتوانسته اید مقدار زیادی از حافظه را خالی کنید.
اکنون دیگر نگران نباشید چرا که با نرم افزار Mem Reduct براحتی میتوانید تا حد 25 در صد از رم را خالی کرده و جانی تازه به ویندوزتان ببخشید. کافیست که یکبار این نرم افزار را امتحان کنید تا خودتان ببینید که مثلا چگونه مقدار تصرف حافظه توسط پردازش های مختلف به طرز چشمگیری کاهش پیدا خواهد کرد
ali بازدید : 43 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

MaxiDiskUniblue MaxiDisk 2013 v1.0.5.1 هارد دیسک کامپیوتر به مرور زمان فایل های غیر ضروری زیادی مثل فایل های موقت ویندوز و اینترنت را در خود نگه می دارد که ممکن است این فایل ها توسط برنامه ها و یا مرورگر ها ایجاد شوند.از این فایل ها دسته ای غیر قابل جابجایی هستند و دسته ای دیگر قابل جابه جایی هستند که می توان این دسته از فایل ها را به صورت یکپارچه در محلی قرار داد تا زمان دسترسی و لود کردن آن ها کوتاه شود. MaxiDisk برنامه ای برای جمع و جور کردن و نگه داری از هارد دیسک می باشد که شما به وسیله آن قادر به آنالیز هارد دیسک خود جهت یکپارچه سازی آن، پاکسازی و حذف فایل های اضافه و غیر ضروری، فشرده سازی فایل های حجیم جهت آزاد سازی فضای ذخیره سازی هارد دیسک و... می باشید.
ali بازدید : 43 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

Auslogics Disk Defrag

Auslogics Disk Defrag Pro 4.3.0.0 یک نرم افزار عالی در زمینه دیفرگمنت یا همان یکپارچه سازی هارد دیسک است . عمل دیفرگمنت یکی از مهم ترین و ضروری ترین موارد برای بهبود در عملکرد سیستم و یک امروز ضروری برای محافظت از هارد می باشد. وقتی شما فایلی را درون هارد دیسک خود کپی میکنید مثل این می ماند یک وسیله داخل یک اتاق پرت کرده باشید . پس باید بدانید که اگر این کار استمرار زیادی داشته باشد نیاز به تمیز کردن اتاق است . اتاق در سیستم همان هارد شماست ، پس هارد شما نیاز به تمیز کاری و مرتب کردن دارد و شما می بایست هر چند وقت یکبار هارد خود را مرتب کنید. این نرم افزار پرتابل این کار را به خوبی برای شما انجام خواهد داد. این نرم افزار قابلیت مدیریت بر روی استرات اپ شما را نیز دارد.

ali بازدید : 30 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

TuneUp Utilities

TuneUp Utilities 2014 14.0.1000.110 Final نرم افزاری است که شما را قادر میسازد تا عملکرد سیستم خود را بهبود دهید و بهینه سازی به نحو بهتری انجام شود و در حل مشکلات سیستم نیز یاری می رساند تا شما سیستمی عالی را در دست داشته باشید. این نرم افزار که از سافت 98 دانلود می کنید کمک می کند که هر دو کاربران رایانه یعنی مبتدیان و کارشناسان نیازهای خود راحت بر طرف کنند و کار با این نرم افزار راحت و بی خطر است. همه قابلیت های این نرم افزار در دست شماست و هر کدام را که در نظر دارید به راحتی می توانید فعال یا غیر فعال کنید. نرم افزار تغییرات لازم را در رجیستری و فایل های بوت به صورت خودکار ایجاد می کند و فقط مقداری به صورت خودکار رجیستری شما را تغییر می دهد و حرکتی را انجام نمی دهد که باعث مشکلات سیستم شود و بیشتر کارها در اختیار خودتان است.

ali بازدید : 26 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98Puran Defrag 7.7 عمل یکپارچه سازی وقتی درست و صحیح و در زمان مناسب انجام گیرد در سرعت دسترسی ها به سیستم تاثیر زیادی خواهد گذاشت. یکی از موثرترین نرم افزارها در این زمینه Puran Defrag است که با قابلیت های متعدد می تواند در سرعت کارآیی هارددیسک تاثیر بسیاری گذارد.
این ابزار با سرعت بالا در اسکن و آنالیز اولیه و سپس هم قرار دادن تکه هایی که جدا افتاده اند در کنار هم کار یکپارچه سازی را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. استفاده بسیار آسان از نرم افزار به سبب واسط کاربری ساده و البته جذابش هم تاثیر زیادی در موفقیت نرم افزار و البته کاربر در یکپارچه سازی هارددیسک دارد. از دیگر امکانات نرم افزار هم می توان به افزایش سرعت بوت شدن ویندوز پس از یکپارچه سازی ، قابلیت زمان بندی عملکردها ، حل مشکل خرابی های هارددیسک در صورت تعمیر و ... اشاره نمود. 
ali بازدید : 30 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

Advanced System Optimizer

Advanced System Optimizer 3.5.1000.15559 نرم افزاری قدرتمند جهت بهینه سازی و رفع مشکلات سیستم می باشد و توانایی این را دارد با بر طرف کردن خطاها و مشکلات سیستم سرعت کامپیوتر شما را افزایش دهد . بدون آنکه شما قطعه ای را ارتقاء دهید . با این نرم افزار می توانید قسمت های مختلف رجیستری ویندوز را تمیز کنید و بدون اینکه نیاز به دانش فنی باشد این کار صورت خواهد گرفت . با اسکن هوشمندی که این نرم افزار انجام می دهد ، تمام مشکلات عیان خود شد و با تکنولوژی های برتر این نرم افزار سیستم شما از هرگونه مشکل سخت افزاری و نرم افزاری پاک خواهد شد . همچنین در این نرم افزار قسمتی تعبیه شده تا از اطلاعات و قسمت رجیستری شما بکآپ تهیه کند و در مواقعی که لازم است ، این بکاپ ها را جایگزین نماید . یکی دیگر از توانایی های این نرم افزارپاک کردن سیستم از هرگونه فایل اضافی و بدون استفاده است که باعث می شود سرعت سیستم افزایش یابد و از پرداختن سیستم به قسمت های بیهوده جلوگیری شود.

ali بازدید : 25 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

PC Cleaner 2013PC Cleaner Pro 2013 11.8.13.9.6 نام نرم افزار مفید و کاربردی در جهت پاکسازی و بهینه سازی سیستم می باشد که به واسطه ی آن می توانید سرعت و عملکرد کامپیوتر خود را افزایش دهید و همیشه عملکرد آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. شما می توانید تنها با چند کلیک ساده کلیه مشکلات و عیب و نقص کامپیوتر خود را بر طرف کنید و به سرعت و عملکرد آن تا حد بسیار زیادی بهبود ببخشید .
ali بازدید : 36 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

Pointstone System Cleaner

Pointstone System Cleaner 7.3.6.331 نرم افزاری جهت از بین بردن برنامه های مخرب و داده های غیر ضروری از هارد شماست.این نرم افزار کوچک با قدرتی چشم گیر پس ماندهای باقی مانده از نصب و یا برداشتن نرم افزار های دیگر بر هارد را شناسایی و فایلهای مرده و کوکی ها را با یک کلیک به صورت اتومات از هارد پاک میکند. در نتیجه سرعت سیستم بیشتر شده و فضای کمتری از هارد اشغال میگردد و دسترسی به فایلها با سرعت بیشتری انجام میگیرد.

 

ali بازدید : 41 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98Acebyte Utilities Pro 3.1.2 برنامه ای برای بهینه سازی و رفع مشکلات کامپیوتر می‌باشد با استفاده از این برنامه شما قادر به حذف فایل‌های ناخواسته، پاک سازی رجیستری، حفظ حریم خصوصی و بهینه سازی سرعت کامپیوتر می‌باشید. ویژگی جستجو عمیق برنامه به شما امکان شناسایی مشکلات بیشتری را می‌دهد. بعد از شناسایی این گونه فایل‌ها تنها با یک کلیک این مشکلات قابل تعمیر، پاک‌سازی و یا بهینه کردن می‌باشند. ابزار پاک کننده رجیستری برنامه به شما امکان حذف اطلاعات و داده های غیر ضروری و غیر معتبر را می‌دهد. در کنار این امکان ابزار یکپارچه سازی رجیستری که استفاده از آن بعد از پاک‌سازی رجیستری در فواصل زمانی معین توصیه می‌شود باعث افزایش سرعت اجرای برنامه‌ها و کار با سیستم عامل می‌شود. ابزار پاک کننده دیسک و یکپارچه سازی هارددیسک برنامه نیز با بررسی کردن خطاهای هارددیسک، یکپارچه سازی آن و با پاک سازی هارددیسک برای افزایش فضای آزاد هارد کمک شایانی به بهبود سرعت و پاسخگویی سیستم می‌کند. بخش محافظت از حریم شخصی کلیه ردپاها و فعالیت‌های انجام شده ناشی از استفاده از مرورگرها، پیغام رسان ها، سرویس‌های شبکه های اجتماعی، فایل‌های ذخیره شده در قسمت تاریخچه ویندوز، مشاهده فایل‌های چند رسانه ای و ... را پاک‌سازی می‌کند.
ali بازدید : 62 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

Avira System Speedup 1.2.1.8700 در طول عمر نصب سیستم عامل روزانه تعداد زیادی از فایل های موقتی، برنامه ها، فایل های زائد و بی مصرف، کوکی ها و بسیاری دیگر درون سیستم عامل جمع می شوند و همه با هم حجم وسیعی از منابع کامپیوتر را اشغال و یا به هدر می دهند و بار سنگینی را بر دوش حافظه و پردازنده کامپیوتر تحمیل می کنند بی آنکه عمل مفیدی انجام دهند. Avira System Speedup به شما کمک می کند تا فایل های زائد و بی مصرف را از سیستم عامل خود حذف کنید و با دسترسی امن به رجیستری و قسمت هایی که کاربر امکان دسترسی به آن جا را ندارد باعث بهینه سازی ویندوز و بازیابی سرعت از دست رفته کامپیوتر شما شود.
ali بازدید : 34 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

Uniblue PowerSuite

Uniblue PowerSuite 2013 4.1.7.1 نام نرم افزار از مجموعه کامل از ابزارهای مفید در جهت سرعت بخشیدن به سیستم , پاکسازی و بهینه سازی رجیستری و آپدیت درایورهای سیستم می باشد ؛ شما با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی بخش های رجیستری را مورد اسکن قرار دهید و در صورت وجود هرگونه مشکل و فایلهای اضافی آنها را حذف و رجیستری را تمیز کنید این نرم افزار قدرتمند می توانید کلیدهای موجود در رجیستری را که بر اثر نصب برنامه های مختلف تغییر کرده است را به حالت پیش فرض در آورید Uniblue PowerSuite Pro با استفاده از متدهای پیشرفته باعث می شود فضای بیشتری از هارد دیسک و رم شما آزاد گردد و تمامی پروسه های در حال اجرای کامپیوتر سریعتر انجام شود و سرعت سیستم چندین برابر افزایش یابد ، همچنین توسط این نرم افزار می توانید درایورهای سیستم خود را اسکن کنید و در صورتی که درایور جدید عرضه شده است اقدام به دانلود آن کنید و از جدیدترین درایورها بهره مند شوید.

ali بازدید : 41 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

Uniblue SystemTweaker

با استفاده از Uniblue SystemTweaker 2013 2.0.7.1 می توان به راحتی گزینه های مختلف در ویندوز را برای  استفاده بهینه از سیستم عامل ویندوز را تغییر داد. این ابزار ساده قابلیت های متعددی برای افزایش سرعت عملکرد ویندوز دارد، برای مثال می توان گزینه های مختلف در Startup را تغییر دارد و یا گزینه های موجود در راست کلیک را کم یا زیاد کرد و بسیاری گزینه های دیگر که می توان به راحتی به آن ها دست پیدا کرد. برای مثال همین اضافه یا کم کردن گزینه به راست کلیک کار نسبتا دشواری است که می بایست در رجیستری صورت گیرد اما با این ابزار می توان با چند کلیک ساده این کار را انجام داد. Uniblue SystemTweaker با حجم مناسبی که دارد می تواند برای همه کاربران ابزاری راهگشا باشد.

ali بازدید : 28 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98

نرم افزار WinUtilities Pro 10.65 مجموعه ای از ابزار های برنده جایزه می باشد که جهت بهینه سازی و افزایش سرعت کارد کرد سیستم شما در یک نرم افزار جمع شده اند . این مجموعه کاربردی بهینه سازی شامل ابزارهایی جهت پاک سازی رجیستری ویندوز ، فایل های موقت ایجاد شده توسط ویندوز در داخل هارد درایو ها ، تاریخچه انجام عملیات ها در نرم افزار ها و مرورگر های اینترنتی ، ذخیره گاه سیستم و کوکی ها می باشد . همچنین از عملیات دفرگمنت درایو های شما جهت بهبود کارایی سیستم و پایداری آن پشتیبانی می کند .

یک قابلیت از پیش تعیین شده به نام Startup Cleaner به شما این امکان را می دهد تا فایل هایی را که به صورت خودکار همراه با لود اولیه ویندوز اجرا می شوند کنترل کنید ، فایل های تکراری را پیدا نمایید ، میانبر های از کار افتاده شده را تصحیح کنید ، و نرم افزار های غیر ضروری را از سیستم حذف نمایید . از ویژگی های دیگر نرم افزار می توان به حذف امن فایل ها ، تکه تکه کردن فایل های داخل Recycle bin ، زمانبندی وظایف تامین و نگه داری سیستم ، و بازگردانی فایل های به اشتباه حذف شده را دارا می باشد .

ali بازدید : 23 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

Advanced SystemCare

Advanced SystemCare منحصر به فردترین نرم افزار تعمیر، حفاظت و بهینه سازی کامپیوتر تنها با یک کلیک محصول شرکت IObit می باشد. این برنامه به شما کمک می کند تا از پایین آمدن سرعت، فلج شدن و از کارافتادن سیستم جلوگیری شود. نرم افزار حرفه ای SystemCare یک نرم افزار با کارایی آسان، هوشمند و قدرتمند می باشد که نسل جدیدی از نرم افزارهای سودمند برای تعمیر کامپیوتر و بهینه سازی ویندوز است و یک نرم افزارمفید برای تنظیم عالی و کاربردی سیستم می باشد. این نرم افزار که از سافت 98 دانلود میکنید دارای ابزارهای مختلف برای تعمیر خطاها، بهینه سازی سرعت اینترنت و دانلود، پاک سازی فایل های موقتی ویندوز، تضمین امنیت شخصی و حفظ عملکرد بالای کامپیوتر می باشد.

ali بازدید : 33 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

NVIDIA GeForce ExperienceNVIDIA GeForce Experience 1.6.1.0 قادر است که خود تنظیمات را روی سیستم تشخیص داده و با توجه به ظرفیت و کشش رایانه به طور خودکار تنظیمات مناسب را برای بازیها انجام دهد. در واقع با توجه به اینکه مثلا کامپیوتری ارزان قیمت همانند کامپیوتری قدرتمند و گرانقیمت نیست برای بازیها باید تنظیمات بازی را با کامپیوتر تطبیق داد و این امری آسان نبوده و همیشه برای کاربر روشن نیست. به همین دلیل است که NVIDIA در حال حاضر نسخه بتای GeForce Experience را ارائه کرده است که بازیهای نصب شده روی رایانه را آنالیز کرده و با توجه به کامپیوتر تنظیمات لازم را بطور خودکار انجام میدهد تا تنظیمات بازی با رایانه منطبق گردند .
ali بازدید : 50 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98

Defraggler 2.15.742 نرم افزاری رایگان برای یکپارچه سازی هارد است . با این نرم افزار بسیار سریع تر از ویندوز می توانید حتی یک فایل را یکپارچه کنید در صورتی که با ویندوز باید همه درایو را با هم یکپارچه کنید که زمان بسیاری می گیرد . در ضمن ویندوز خودش با سرعت بسیار و پایین و کندتر عمل دیفرگمنت یا همان یکپارچه سازی را انجام می دهد. هم اکنون عمل یکپارچه سازی یکی از روش های افزایش سرعت سیستم و همچنین نگهداری بهتر از سیستم به شمار می رود . Defraggler این عمل را به طور کامل و بدون نقص انجام می دهد و مثل بخش یکپارچه سازی ویندوز که عیب های فراوانی دارد ، نیست  . این نرم افزار قدرتمند به راحتی چند کلیک و همچنین با کیفیت باور نکردنی شما را به مقصود نهایی می رساند .

ali بازدید : 42 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

Advanced Disk CleanerAdvanced Disk Cleaner 6.3 نرم افزاری کم حجم و رایگان که کاربران را قادر می سازد تا تنها با چند کلیک ساده تمامی فایل های اضافی که به دلایل مختلف ایجاد شده و باعث کاهش کارآیی سیستم و البته هارددیسک می شوند را پاکسازی نموده و به عبارتی دیگر سیستم را بهینه کنند. فایل های میانبر، فایل های تکراری، فایل های اضافی که حاصل از وبگردی هستند، فایل های سیستمی که در طول استفاده از ویندوز به صورت خودکار ایجاد شده از مواردی هستند که در مسیر پاکسازی این نرم افزار قرار دارند .
ali بازدید : 38 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98

Clean Disk Security 8.05 به طور معمول وقتی چیزی رو از کامپیوتر تون پاک می کنید، اون فایل یا فولدر از روی هارد دیسک شما پاک نمیشه بلکه فقط قسمتی از فایل که در اون اطلاعات مربوط به ذخیره (سکتور شروع و سکتور پایان و..) از روی هارد دیسک پاک میشه.به همین دلیل برنامه های مختلف میتونن با جستجو روی هارد و آنالیز 0و1 ها ، بعضی از فایل های که پاک شده و هنوز overwrite نشده رو برگردونه.Clean Disk Security برنامه ای است که با جستجو روی هارد فایل هایی که پاک شدن و هنوز overwrite نشده رو پیدا می کنه و با صفر کردن تمام اون قسمتهایی که فایل اشغال کرده بوده اونها رو برای همیشه از هارد دیسک شما پاک میکنه.
همچنین این برنامه فایل های زاید از جمله فایلهای temp رو هم از روی کامپیوتر پاک میکنه .
این برنامه یک file viewer که به طور مستقیم از هارد اطلاعات رو میخونه و تمامی اطلاعات روی هارد حتی فایل های مخفی(hidden) رو به شما نشون میده

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 428
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 180
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 489
  • بازدید ماه : 489
  • بازدید سال : 5,442
  • بازدید کلی : 30,228