loading...
newdl
ali بازدید : 36 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

 

Registry Mechanic ابزار قدرتمند جهت مدیریت رجیستری

PC Tools Registry Mechanic 11.1.0.214 یکی از پرطرفدارترین و راحت ترین برنامه برای تمیز کردن رجیستری ویندوز است. این برنامه در هر هفته با بیش از 300,000 دانلود بازار را در دست خود گرفته است.در حقیقت Registry Mechanic شما را قادر می سازد تا رجیستری ویندوز خود را با به راحتی و با چند کلیک ساده، تمیز، تعمیر و یا بهینه سازی کنید. مشکلاتی مانند سرعت پایین کامپیوتر، Crash کردن کامپیوتر و پیغام های خطا در ویندوز اکثراً ناشی از وجود مشکل در رجیستری کامپیوترتان است. با استفاده مکرر از Registry Mechanic و تعمیر خطاهای موجود در رجیستری، سیستم کامپیوترتان نه تنها پایدارتر از قبل خواهد بود بلکه بدون نیاز به خرید لوازم سخت افزاری جدید، عملکرد کامپیوترتان را بهبود می بخشد. به کمک این نرم افزار شما قادر به نابودی پیغام های خطای مزاحم بر روی سیستم عامل خود می باشید و می توانید سرعت اجرای نرم افزارهای خود را افزایش دهید.. این نرم افزار محصول کمپانی PC Tools Software می باشد. در این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا با یک کلیک اقدام به عیب یابی و رفع مشکلات رجیستری نمایند.

ali بازدید : 32 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98Zookaware RegZooka 3.0.42 رجیستری ویندوز مثل موتور در یک ماشین می‌ماند که همه چیز را در کامپیوتر شما به راه می‌اندازد. RegZooka رجیستری ویندوز شما را اسکن کرده و فایل‌هایی را که شما به آن احتیاجی ندارید پاک می‌کند، فایل‌های پراکنده رجیستری را یکپارچه می‌کند، پیغام خطاها مثل خطاهای Runtime و dll را حل می‌کند. به ادعای شرکت سازنده در اغلب مواقع با جستجوی اولیه بیش از 90 درصد خطاهای رجیستری را قادر به برطرف کردن می‌باشد

ali بازدید : 37 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98WinMend Registry Cleaner 1.6.7.0 پاک سازی رجیستری با قدرتی باور نکردنی و بهینه سازی نرم افزارهای نصب شده بر روی ویندوز از جمله کارآیی های WinMend Registry Cleaner می باشد. کارکرد اصلی این نرم افزار تمیز کننده رجیستری ، بهینه سازی رجیستری ،پشتیبان گیری و زمان بندی رجیستری می باشد. WinMend Registry Cleaner با داشتن محیطی امن و مطمئن به شما امکان می دهد تا تمامی داده های خود که در رجیستری ویندوز ثبت شده اند را تجزیه و تحلیل کنید و در آخر هر کدام از آنها که به ویندوز خسارت وارد می کنند حذف کنید. این نرم افزار با دارا بودن موتوری قدرتمند در عرض چند دقیقه کلیه داده ها را بررسی کرده و برای حذف داده های مخرب به شما هشدار می دهد.

ali بازدید : 56 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

soft98نرم افزار Registry Clean Expert 4.90 یکی از نرم افزار هایی است که این امکان را فراهم آورده که کاربران براحتی قسمت کلیه قسمت های رجیستری و IE BHO را مدیریت کنند از دیگر نکات مهم در مورد این نرم افزار امکان گرفتن نسخه پشتیبان از رجیستری جهت مواقعی که این قسمت دچار مشکل شده و بازگرداندن آن به حالت اولیه می باشد و با استفاده از این نرم افزار قادرید دستورات بلا استفاده یا همان سربار را حذف و نیز خطاهای رجیستری را برطرف نمایید و با اینکار سرعت سیستم را ارتقاء ببخشید.

ali بازدید : 38 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

CleanMyPC Registry CleanerCleanMyPC Registry Cleaner 4.50 نام نرم افزاری می باشد که به منظور پاکسازی و بهینه سازی قسمت های مختلف رجیستری برای کاربران طراحی شده است. این نرم افزار  با اسکن نمودن کامل، رجیستری کلید ها و مقادیر خالی و بدون استفاده را کشف نموده و در صورت نیاز نداشتن به این کلید ها و مقادیر اقدام به پاکسازی آن ها و افزایش سرعت ویندوز می نماید. این نرم افزار رجیستری را بررسی کرده و فایل های زائد را از آن حذف و فایل های قابل ترمیم را ویرایش می کند. یکی از قابلیت های این نرم افزار این است که در هرزمانی که بخواهید از رجیستری خود یک نسخه پشتیبان تهیه می کنید و رجیستری را به آن زمان مد نظر بازگردانی می کنید. این برنامه محصولی از شرکت CleanMyPC Software می باشد.

ali بازدید : 36 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

 

Registry Defragmentation 9.3.6.1 soft98رجيستری ويندوز هسته ی ويندوز ميباشه که به طور مداوم در حال اصلاح شدن و تغيير و سايز اون کم و زياد ميشه! هر بار که شما برنامه ای رو نصب و يا پاک ميکنين تغييراتی در رجيستری  صورت ميگيره! اين اطلاعات به رجيستری اضافه ميشند و و ايرادی وجود نداره که اين اطلاعات پاک ميشوند يا نه! و اين امر سبب پايين اومدن سرعت و کارايی سيستم ميشه.Registry Defragmentationتمامی اين مشکلات رو بر طرف ميکنه و با بررسی های گوناگونی که روی رجيستری ويندوز انجا ميده اون رو بهينه تر برای استفاده ی بهتر و همچنين سرعت بالاتر آماده ميکنه. کليد های غير ضروری و ناخواسته رو از بين ميبره و تنظيماتی داره که ميشه برنامه ريزی کرد كه سر چه زمانی رجيستری ويندوز رو(که بر اثر کار مداوم ميشه گفت از هم جدا شدند!) رو Defrag کنه يعنی اجزا شو بهم پيوند بده.

ali بازدید : 33 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98JoyoBox Cleaner 2011 v1.1 نرم افزاری قدرتمند در زمینه اسکن، تعمیر و پاک سازی رجیستری ویندوز تنها با چند کلیک موس می باشد. توسط این نرم افزار شما عناصر غیر ضروری و بی نیاز مانند برنامه های پاک نشده، پسوند فایل ها و ... را که به طور چشمگیری سایز رجیستری ویندوز را افزایش داده اند را اسکن می کنید. این نرم افزار که از سافت 98 دانلود میکنید با حذف فایل های بیهوده مانند فایل های موقت اینترنت، برنامه های خراب، فایل زباله در سطل آشغال، و ... باعث افزایش عملکرد کامپیوتر شما می شود. برای شروع کار یک نسخه پشتیبان برای جلوگیری از، از دست رفتن داده ها و بازیابی رجیستری سیستم هر زمان که شما به آن نیاز دارید با این برنامه بسازید. این برنامه اسکن کامپیوتر را در حالت اتوماتیک انجام می دهد.

ali بازدید : 38 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

 

ARO.2012ARO 2012 v8.0.7.0 برنامه ای برای پیدا کردن خطاهای که در رجیستری ویندوز مخفی شده، شناسایی درهم و برهمی کامپیوتر و مرورگر های وب (پخش فایل های برنامه بر روی هارد)که ممکن است کارایی کامپیوتر را پایین بیاورند و حصول اطمینان از اینکه کامپیوتر دارای برنامه های امنیتی بروز شده هست، می‌باشد. با موتور جستجو پیشرفته این برنامه، امکان جستجوی عمیق برای شناسایی و تعمیر خطاهای رجیستری  فراهم می‌شود. همچنین ARO 2012 قادر به جستجو و حذف فایل‌های بی مصرف که در طول زمان بر روی سیستم انباشته شده‌اند و قادر به کاهش کارایی کامپیوتر هستند می‌باشد. این ابزار رجیستری دارای امتیازات بالا و قدرتمند در حین حال با کاربرد آسان قادر به حفظ عملکرد سیستم به مانند روزهای اول نصب سیستم عامل می‌با

ali بازدید : 26 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

 

Raxco PerfectRegistryRaxco PerfectRegistry 2.0.0.1822 قادر است تا موتور اسکن پیشرفته خود خطاهای رجیستری را پاک سازی کند. PerfectRegistry نتنها ورودی های نامعتبر را در رجیستری فیکس میکند بلکه قادر است تا رجیستری جهت بهبود کارایی سیستم یکپارچه سازی نیز کند.شما لازم نیست جهت استفاده از PerfectRegistry از لحاظ کار با کامپیوتر متخصص و حرفه ای باشید.رابط کاربری ساده و جذاب برنامه کاربر و حتی کاربران تازه کار را قادر می سازد تا به سادگی و با سرعت همه ی خطاهای رجیستری را تعمیر کند.

ali بازدید : 32 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98WiseFixer 4.0 یک برنامه عالی برای پاک کردن رجیستری ویندوز می‌باشد. اجرای منظم بر مبنای برنامه زمان‌بندی شده باعث پایداری سیستم و افزایش کارایی سیستم خواهد شد. تکنولوژی جستجوی این برنامه کمک می‌کند تا کاربر خطاها و ورودی‌های نامعتبری را که باعث کندی، فریز یا کرش کامپیوتر می‌شوند را سریعاً شناسایی کند. این محصول مجموعه ای از ابزارهایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که برای تعمیر مشکلات رجیستری سیستم به صورت امن، افزایش کارایی کامپیوتر و بهینه سازی تنظیمات سیستم مورد استفاده قرار می‌گیرد.
ali بازدید : 30 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98

رجیستری یکی از بخش های اصلی سیستم عامل ویندوز به شمار می رود که علاوه بر نگهداری اطلاعات و داده های مختلف تاثیرات زیادی بر کارآیی و سرعت ویندوز دارد. یکی از دلایلی که پس از گذشت یک مدت سیستم عامل به نظر کندتر می شود افزایش داده ها و اطلاعات ذخیره شده در رجیستری است، اگر بتوان رجیستری را همیشه در حال ایده آل نگه داشت می توان سیستم عامل قدرتمند هم داشت ، با پاکسازی رجیستری بسیاری از اطلاعات اضافی بلااستفاده پاک خواهند شد که تاثیر مثبتی بر افزایش کارآیی ویندوز دارد

ali بازدید : 154 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98

Advanced Registry Doctor Pro 9.4.8.10 رجیستری سیستم عامل شما رو تعمیر میكنه و كارایی اون رو افزایش میده!اكثر برنامه ها ، از جمله خود ویندوز ، بعد از مدتی كاركردن یه سری اطلاعات غلط و به درد نخور رو تو رجیستری ذخیره میكنن كه هیچ فایده ای كه نداره هیچ ، بلكه سرعت و راندان كاری نرم افزارهای دیگه رو هم كاهش میده.شما ممكنه امروز یه نرم افزار نصب كنید و فردا یه پیغام error دریافت كنید.چنانچه همچین چیزی رو جدی نگیرید ممكنه سیستم عامل خودتون رو با كلی برنامه های نصب شده از دست بدین.برنامه ای كه دارم معرفی میكنم برای این نوشته شده تا سیستم شما رو برای پیدا كردن خطاهای رجیستری جستجو كنه.این برنامه تقریبا همه مشكلات رجیستری رو پیدا میكنه و اونها رو براتون لیست میكنه وشما هم میتونید به راحتی و بدون هیچ دردسر و زحمتی ، مشكلات رو حل كنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 428
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 180
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 546
  • بازدید ماه : 546
  • بازدید سال : 5,499
  • بازدید کلی : 30,285