loading...
newdl
ali بازدید : 34 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

Auslogics BoostSpeed

نرم افزار AusLogics BoostSpeed 6.2.1.0 ابزاری قدرتمند جهت سرعت بخشیدن به سیستم شما استفاده می شود. پاک شدن فایل های اضافه و درست کردن اخطار های ویندوز و کلاً هر عاملی که باعث سنگینی و کند شدن دستگاه شما شده است این نرم افزار می‌تواند در كوتاه‌ترین زمان ممكن، سرعت بوت شدن كامپیوترتان را افزایش دهد، سرعت مروركردن اینترنت را بالاتر ببرد، به خانه تكانی رجیستری بپردازد و موجبات استحكام و پایداری بیشتر كامپیوتر را فراهم آورد، دیسك‌های كامپیوترتان را نظافت نماید تا حداكثر بازده سیستم به دست آید و .... این بهینه‌ساز قدرتمند یك وسیله‌ی عالی برای حفظ سلامتی كامپیوترتان محسوب می‌شود. این نرم افزار توسط شرکت AusLogics برای کاربران طراحی شده است

ali بازدید : 40 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98Wise Game Booster 1.23.33 برنامه ای برای افزایش سرعت رایانه جهت اجرای بهتر بازی می باشد. Wise Game Booster قادر است با یک کلیک رایانه شما را برای اجرای بازی بهینه سازی کند و فعالیت های پس زمینه و سرویس های غیر ضروری ویندوز را به سرعت و آسانی ببندد. با دکمه ی Optimize All موجود در این نرم افزار می توانید سرعت اجرای بازی خود را افزایش دهید. شما می توانید بازی خود را در جعبه بازی قرار دهید تا دیگر نیازی به پیدا کردن بازی از آیکون های پیچیده در دسکتاپ نداشته باشید.
ali بازدید : 40 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

Windows 7 Manager

Windows 7 Manager 4.3.2 Final نرم افزای است قدرتمد که توسط آن شما می توانید به پاک سازی ، بهینه  سازی و مدیریت ویندوز Se7en بپردازید. این نرم افزار به  سرعت ویندوز شما می افزاید ، امنیت سیستم شما را حفظ  می کند و تمامی انتظاراتی را که از یک نرم افزار بهینه ساز دارید  ، به صورت یکجا در اختیارتان قرار می دهد. ویندوز Se7en قطعا جایگزین  تمامی سیستم عامل های ماکروسافت جهت استفاده خانگی و… خواهد بود که به زودی  نرم افزارهای بسیاری برای آن ساخته و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.  با استفاده از Windows 7 Manager بر روی ویندوز خود ، سلامت آن  را به کلی تضمین کنید. کافی است که در اوقات آزاد ، نرم افزار را فعال نموده  تا تمامی عیب و ایرادها را به طور کامل بر طرف کند.  این نرم افزار از 30 ابزار گوناگون و مختلف جهت مدیریت ، پاک سازی ،  حفظ امنیت ، افزایش سرعت و… تشکیل شده است.

ali بازدید : 34 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

PCBoost
PGWARE PCBoost 4.9.23.2013 همواره به وسیله نرم افزار های متفاوت که برای افزایش سرعت و عملکرد رایانه ها ساخته شده اند مشکلات و خطاهایی در رجیستری شناسایی می شوند که شناسایی و رفع آن ها یکی از راه ها برای بالابردن سرعت ویندوز و پیشگیری از قفل و هنگ کردن های متعدد است. این خطاها هنگام نصب و پاک کردن یک نرم افزار و عدم پاکسازی کامل آن به وجود می آید. لذا وجود یک نرم افزار برای مرتب سازی رجیستری و حذف فایل های زائد ضروری به نظر می رسد.PGWARE PCBoost پاسخی به تمام مشکلات رجیستری ویندوز است! این نرم افزار با بررسی های دقیق و شناسایی مشکلات و فایل های مخرب و معیوب در ارتباط با رجیستری سیستم را محافظت میکند و کارایی های آن را افزایش میدهد. این اثرات میتوانید بلافاصله پس از اولین استفاده از این نرم افزار مشاهده کنید.
ali بازدید : 34 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

Glary Utilities

Glary Utilities Pro 3.9.2.139 مجموعه ای از ابزارهای کاربردی سیستم به منظور ثبات، افزابش سرعت، تعمیر و محافظت از کامپیوتر شما می باشد. Glary Utilities به شما اجازه حذف فایل های زائد، کلید های رجیستری نامعتبر و تمامی ردپاهای به جا مانده از وبگردی های شما را می دهد. بوسیله این نرم افزار شما همچنین می توانید مدیریت و پاک سازی مرورگر، آنالیز فضای استفاده شده هارد دیسک و شناسایی فایل های تکراری بر روی سیستم را انجام دهید. از این گذشته این نرم افزار دارای آیتم هایی برای بهینه سازی حافظه، پیدا کردن، ثابت کردن، حذف میانبرهای نامعتبر ویندوز، مدیریت برنامه هایی که در هنگام بوت شدن سیستم شروع به کار می نماید و عزل کردن برنامه ها می باشد.

ali بازدید : 62 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

 
 memreduct
Mem Reduct 2.4 حتما بارها برایتان پیش آمده که پس از مدتی استفاده از ویندوز و اجرای نرم افزارهای مختلف, شاهد پر شدن مموری کامپیوترتان شده اید و حتی با بستن نرم افزارها نتوانسته اید مقدار زیادی از حافظه را خالی کنید.
اکنون دیگر نگران نباشید چرا که با نرم افزار Mem Reduct براحتی میتوانید تا حد 25 در صد از رم را خالی کرده و جانی تازه به ویندوزتان ببخشید. کافیست که یکبار این نرم افزار را امتحان کنید تا خودتان ببینید که مثلا چگونه مقدار تصرف حافظه توسط پردازش های مختلف به طرز چشمگیری کاهش پیدا خواهد کرد
ali بازدید : 43 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

MaxiDiskUniblue MaxiDisk 2013 v1.0.5.1 هارد دیسک کامپیوتر به مرور زمان فایل های غیر ضروری زیادی مثل فایل های موقت ویندوز و اینترنت را در خود نگه می دارد که ممکن است این فایل ها توسط برنامه ها و یا مرورگر ها ایجاد شوند.از این فایل ها دسته ای غیر قابل جابجایی هستند و دسته ای دیگر قابل جابه جایی هستند که می توان این دسته از فایل ها را به صورت یکپارچه در محلی قرار داد تا زمان دسترسی و لود کردن آن ها کوتاه شود. MaxiDisk برنامه ای برای جمع و جور کردن و نگه داری از هارد دیسک می باشد که شما به وسیله آن قادر به آنالیز هارد دیسک خود جهت یکپارچه سازی آن، پاکسازی و حذف فایل های اضافه و غیر ضروری، فشرده سازی فایل های حجیم جهت آزاد سازی فضای ذخیره سازی هارد دیسک و... می باشید.
ali بازدید : 43 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

Auslogics Disk Defrag

Auslogics Disk Defrag Pro 4.3.0.0 یک نرم افزار عالی در زمینه دیفرگمنت یا همان یکپارچه سازی هارد دیسک است . عمل دیفرگمنت یکی از مهم ترین و ضروری ترین موارد برای بهبود در عملکرد سیستم و یک امروز ضروری برای محافظت از هارد می باشد. وقتی شما فایلی را درون هارد دیسک خود کپی میکنید مثل این می ماند یک وسیله داخل یک اتاق پرت کرده باشید . پس باید بدانید که اگر این کار استمرار زیادی داشته باشد نیاز به تمیز کردن اتاق است . اتاق در سیستم همان هارد شماست ، پس هارد شما نیاز به تمیز کاری و مرتب کردن دارد و شما می بایست هر چند وقت یکبار هارد خود را مرتب کنید. این نرم افزار پرتابل این کار را به خوبی برای شما انجام خواهد داد. این نرم افزار قابلیت مدیریت بر روی استرات اپ شما را نیز دارد.

تعداد صفحات : 54

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 428
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 180
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 481
  • بازدید ماه : 481
  • بازدید سال : 5,434
  • بازدید کلی : 30,220