loading...
newdl
ali بازدید : 33 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98Auslogics File Recovery 4.2.1.0 Final نرم افزاری در زمینه بازگرداندن فایل های حذف شده یا فایل های آسیب دیده به طور تصادفی از نرم افزارهای جاسوسی و ویروس می باشد. شما می توانید اسناد، موسیقی، عکس، برنامه های نرم افزار و هر فایل دیگری را بازگردانید. همچنین می توانید فایل های آسیب دیده توسط ویروس یا نرم افزارهای جاسوسی را بازیابی نمایید. بازگرداندن عکس یا فیلم به طور تصادفی از دوربین های دیجیتال  و یا پوشه ها کامپیوتر نیز امکان پذیر می باشد. این نرم افزار بیشتر دوربین های دیجیتال، دوربین و کارت حافظه را پشتیبانی می کند. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا به جستجو و پیش نمایش فایل ها و نیز جستجو و نمایش اسنا ، موسیقی، تصاویر و ویدئوها بپردازید. بازیابی هر نوع فایل، بازیابی اطلاعات حتی از پارتیشن های حذف شده و فرمت شده دیسک، پیش نمایش تصویر قبل از خراب شدن، حذف فایل های محرمانه، ایجاد یک کپی از اطلاعات مهم، پشتیبانی از هر نوع درایو و وسایل و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

ali بازدید : 44 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

Aidfile Recovery SoftwareAidfile Recovery Software Professional 3.6.3.3 ابزاری قدرتمند در زمینه بازیابی فایل های حذف شده است. نرم افزاری که با حجم مناسب و سرعت بالا هم در اسکن و هم در بازیابی فایل های حجیم کمک بسیار می تواند به کاربران در بازگرداندن فایل های پاک شده کند. این نرم افزار که از سافت 98 دانلود میکنید درایوهای پاک شده ، فرمت شده ، خراب شده و پارتیشن هایی که تغییر یافته اند را به حالت قبل باز خواهد گرداند ؛ البته درصد بازگردانی اطلاعات به شرایط مختلفی بستگی دارد که این ابزار هم مانند نرم افزارهای مشابه می تواند درصد مشخصی از اطلاعات را برگرداند.
سیستم فایل های FAT ، NTFS و EXFAT در این ابزار پشتیبانی می شوند و کاربر می تواند حافظه های مختلفی که با این نوع سیستم فایل های پیکربندی شده اند را بازیابی اطلاعاتی نماید. کار کردن با Aidfile Recovery Software به سبب واسط کاربری ساده اما جذاب و منوهایی که به شکل خاصی طراحی شده اند فوق العاده ساده خواهد بود.

ali بازدید : 26 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

UFS ExplorerUFS Explorer Professional Recovery 5.11 نرم افزاری بسیار قدرتمند در زمینه بازیابی فایل های از دست رفته و حذف شده می باشد. این برنامه برای استفاده شخصی یا تجاری بسیار مناسب است و به راحتی می توانید بدون دردسر و نگرانی اطلاعات از دست رفته خود را بازیابی کنید.توسط این برنامه قدرتمند به راحتی می توانید فایل های پاک شده و آسیب دیده خود را بازیابی و بازسازی کنید

 

ویژگی های نرم افزار UFS Explorer :

  • پشتیبانی از انواع پارتیشن های موجود
  • سازگاری با انواع سیستم عامل
  • امکان بازگردانی RAID
  • بازگردانی انواع فایل های حذف شده ، آسیب دیده و از دست رفته
  • امکان ذخیره سازی نتیجه اسکن
  • امکان پشتیبانی از انواع دیسک های حافظه
ali بازدید : 23 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

Farstone TotalRecover

Farstone TotalRecovery Pro 9.2 Build 20130902 نامی است که به دنبال آن همه امکانات لازم برای افزایش امنیت و پایداری اطلاعات و همچنین بازیابی اطلاعات حذف شده در آن قرار گرفته است. نرم افزاری بسیار حرفه ای و کارآمد و غنی از امکانات که هریک از آن ها می تواند خواسته های کاربران را مرتفع سازد. موزیک ها ، اسناد ، تصاویر ، ویدئوها و به طور کلی تمامی انواع مدل فایل ها با این ابزار ایمن خواهند شد. امکان تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها و در مقابل بازیابی آن ها از دیگر خصوصیاتی هستند که در TotalRecovery Pro به چشم می خورند. قابلیت های متعددی برای این ابزار در نظر گرفته شده است. Backup از هر فایلی که کاربر بخواهد ، باز کردن Backup ها قبل از Restore ، تهیه یک نسخه Image از دیسک ها ، برنامه ریزی نرم افزار برای انجام کارها به صورت اتوماتیک ، ساخت دیسک نجات دهنده ویندوز ، تهیه نسخه پشتیبان به صورت آنلاین و بازیابی فایل های حذف شده به هر دلیلی از جمله قابلیت های مهم و کلیدی این ابزار محسوب می شوند.

ali بازدید : 26 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

iCare Format Recovery

iCare Format Recovery Pro 5.2 نرم افزاری قدرتمند در زمینه بازیابی فایل ها مانند فایل های افیس، عکس، بایگانی، موزیک، ویدئو و هر فایل مدیای فرمت شده می باشد. توسط این نرم افزار می توانید با انتخاب نوع اسکن هارد دیسک میتوانید به سرعت فایلی که پاک شده را پیدا کنید و آن را بازیابی کنید. اگر بعد از پاک شدن فایل مذکور مقدر زیادی فایل دوباره در آن درایو کپی شده باشد، بازیابی فایل پاک شده ممکن است ناموفق باشد. این نرم افزار ۴ نوع جستحو  Partition recovery، Advanced Files Recovery، Deep Scan Recovery، Format Recovery برای پیدا نمودن اطلاعات را انجام می دهد.

ali بازدید : 27 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

Wondershare Data RecoveryWondershare Data Recovery 4.3.1.6 این نرم افزار قدرتمند که استفاده از آن نیز بسیار آسان می باشد جزو مجموعه نرم افزارهای بازیابی اطلاعات در محیط ویندوز می باشد که به شما در جهت بازیابی ویدیوها، عکس ها، آهنگ ها، ای- میل، فایل های آرشیو شده و... از منابع مختلفی چون: هارد دیسک های داخلی و خارجی، درایوهای یو اس بی، گوشی های تلفن همراه، دوربین های دیجیتال، آی- پاد، پلیرهای Mp3/Mp4 و سایر رسانه های خارجی کمک می کند.
همچنین این نرم افزار امکان پیش نمایش یک سری از فایل های از دست رفته شما را قبل از بازیابی دارا می باشد!
این نرم افزاراز چهار بخش Wizard Mode Recovery، Lost File Recovery، Partition Recovery و Raw Recovery جهت اسکن و بازیابی اطلاعات شما تشکیل گردیده است.

ali بازدید : 40 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

Recuva

Recuva 1.48.982 نرم افزارهای متعددی در زمینه بازیابی اطلاعات از دست رفته یا پاک شده بصورت تصادفی از روی هارد دیسک وجود دارند، هر یک از این نرم افزارهای بازیابی کارکرد متفاوتی دارند، بدین معنی که قدرت آنها در زمینه بازیابی اطلاعات از دست رفته متفاوت می باشد، یکی از نرم افزارهای قدرتمند و نسبتا جدید در این زمینه که رایگان بودن آن از مزیت های اصلی آن می باشد، ابزار قدرتمند Recuva با تلفظ  Recover  به معنی بازیابی می باشد، که ابزاری مفید ، کم حجم وسبک با لایسنس رایگان برای سیستم عامل ویندوز می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به آسانی بتوانید اطلاعات و فایلهایی را که بصورت تصادفی از روی سیستم شما پاک شده اند را بازگردانی نمایید. این فایلها شامل آنهایی که از داخل سطل آشغال ویندوز خالی شده اند و نیز تصاویر و دیگر فایلهایی که توسط کاربر بصورت اتفاقی از روی کارتهای حافظه دوربین های دیجیتال یا پخش کننده MP3  حذف شده اند نیز می شود. این نرم افزار همچنین فایلهایی را که از روی آی پاد شما و یا به واسطه وجود باگ ها ، نقصان های سیستمی و نیز ویروس ها پاک شده اند نیز بازگردانی می نماید.

ali بازدید : 30 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

Lazesoft Data RecoveryLazesoft Data Recovery Unlimited Edition 3.4 نرم افزاری است که راه حل های کاملی را جهت بازیابی فایل های پاک شده یا از دست رفته به دلیل فرمت یا خرابی هارد دیسک، آلودگی ویروس یا تروجان، خاموش شدن غیر منتظره سیستم و یا خرابی نرم افزار ها به کاربران ارائه می کند.
با استفاده از رابط کاربری آسان و موتور بازیابی اطلاعات بسیار قدرتمند این نرم افزار، می توانید توسط خودتان به بازیابی اطلاعات بپردازید. همچنین می توانید پیش نمایش فایل های بازیابی شده را در زمانی که جستجو در حال انجام است، مشاهده نمایید. در برخی از دیسک ها یا ویندوزهایی که به صورت جدی کرش شده اند، شما قادر به بوت کردن کامپیوتر خود و وارد شدن به ویندوز را ندارید. Lazesoft Data Recovery یک بوت دیسک CD / USB بازیابی اطلاعات را رایت کرده و به شما امکان بوت کردن کامپیوتر و نجات اطلاعات را خواهد داد 
ali بازدید : 31 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98Active NTFS Recovery Toolkit 4.0 مجموعه ای از ابزار برای تجزیه و تحلیل مشکلات با پارتیشن ها و فایل های NTFS و بازیابی اطلاعات در حالت دستی و خودکار می باشد. حالت دستی به شما اجازه می دهد تا تجزیه و تحلیل ساختار دیسک و تعریف مشکل را با استفاده از ابزار ویرایشگر دیسک انجام دهید. حالت خودکار نیز با تجزیه و تحلیل سطح پایین دیسک به شما اجازه می دهد تا با ابزارهای نرم افزار File Recovery و Partition Recovery هارد دیسک را تجزیه و تحلیل کنید.
ali بازدید : 32 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

 

Card RecoveryCard Recovery Pro 2.5.5 برنامه ای جهت باز یابی اطلاعات از کارت های حافظه می باشد. CardRecoveryPro قادر است تا انواع مختلف اطلاعات از دست رفته یا پاک شده نظیر عکس ها، موزیک، ویدئوها و فایل های چندرسانه ای دیگر را تقریبا از اکثر کارت های دیجیتال بعد از پاک کردن های ناخواسته،خراب شدن یا فرمت شدن و غیره بازیابی کند. استفاده از این برنامه در کنار سادگی بسیار امن و بدون ریسک می باشد به طوری که به آسودگی هر چه بیشتر می توان از ان استفاده کرد. از قابلیت های این برنامه که گفته قبلی را تصدیق می کند خاصیت عملکرد فقط خواندنی ان می باشد یعنی برنامه جهت بازیابی فقط اطلاعات را می خواند و منبع اصلی آن ها را جابجا، تغییر و حذف نمی کند.
ali بازدید : 37 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

GRT Recover My File 3.0 اگر به دنبال نرم افزاری برای بازیابی فایل های پاک شده یا از دست رفته تان هستید می توانید از نرم افزار GRT Recover My File استفاده کنید. ابزاری کم حجم که به شما امکان بازیابی فایلهایی که تصادفاً حذف شده اند و یا  فایل هایی که از سطل بازیافت پاک شده اند را می دهد .
ali بازدید : 35 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98EASEUS Data Recovery Wizard Professional 6.1  نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا اطلاعات از دست داده در سیستم های خود را به کمک ابزار موجود در نرم افزار بازگردانی نمایند.در این نرم افزار علاوه بر قابلیت بازگردانی فایل ها ، کاربران می توانند پارتیشن ها پاک شده از سیستم را نیز بازیابی کنند . از دیگر ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت بازگردانی اطلاعات پاک شده از فلش دیسک ها ، حافظه های جانبی همانند حافظه های تلفن همراه ، حافظه های دوربین های دیجیتالی و یا Mp3 Player ها و ... اشاره نمود. همچنین از دیگر ویژگی های این نرم افزار قابلیت کپی فایل ها و اطلاعات از دیسک ها آسیب دیده و خراب می باشد . CHENGDU YIWO Tech  نام شرکت تولید کننده این نرم افزار می باشد.

ali بازدید : 30 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98

Stellar Phoenix Windows Data Recovery Pro 6.0.0.0  نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا اطلاعات از دست داده در سیستم های خود را به کمک ابزار موجود در نرم افزار بازگردانی نمایند.در این نرم افزار علاوه بر قابلیت بازگردانی فایل ها ، کاربران می توانند پارتیشن ها پاک شده از سیستم را نیز بازیابی کنند . از دیگر ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت بازگردانی اطلاعات پاک شده از فلش دیسک ها ، حافظه های جانبی همانند حافظه های تلفن همراه ، حافظه های دوربین های دیجیتالی و یا Mp3 Player ها و ... اشاره نمود. همچنین از دیگر ویژگی های این نرم افزار قابلیت کپی فایل ها و اطلاعات از دیسک ها آسیب دیده و خراب می باشد 

ali بازدید : 73 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98

Runtime GetDataBack for FAT/ NTFS 4.33 از قدرتمندترین و مطرح ترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات که از سوی بسیاری از منتقدان و علاقمندان گزینه  اول مراجعه برای بازیابی اطلاعات است، نرم افزار GetDataBack شرکت Runtime Software است که در دو ویرایش برای درایوهای دیسک سخت با فرمت FAT و همچنین نسل جدید درایو ها با فرمت NTFS عرضه شده است.
برای GetDataBack تفاوتی ندارد فایلهای شما چگونه حذف شده اند، بر اساس اتفاقات و مشکلات برق رسانی آسیب دیده اند، به صورت فیزیکی صدمه دیده اند، به صورت عمدی و به طور کامل از پاک شده اند، فرمت شده اند و حتی عملیات Fdisk بر روی هارد شما صورت گرفته است. خواه ویندوز و سیستم عامل درایو شما را می شناسد و خواه خیر، GetDataBack با استفاده از الگوریتم و فن آوری پیشرفته خود به بررسی سکتور به سکتور هارد پرداخته و تمامی آنچه را که با سیستم پیشرفته خود قادر به خواندن است برای شما ثبت می کند و سرانجام همگی اطلاعات به دست آورده خود را به صورت پوشه بندی شده برای شما مرتب کرده و به نمایش می گذارد تا بتوانید براحتی اطلاعات حذف شده خود را پیدا نمایید

ali بازدید : 35 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

LC-Tech FILERECOVERYLC-Tech FILERECOVERY 2013 Pro 5.5.4.7 نرم افزاری حرفه ای در زمینه ی بازدگردانی اطلاعات از دست رفته می باشد که قابلیت بازیابی اطلاعات پاک شده از انواع درایو ها مانند درایوهای هارد، درایو های بصری، درایوهای فلش مدیا و درایوهای چند رسانه ای یا درایو های موبایل را دارا می باشد. قدرت بازگردانی این نرم افزار بسیار بالا می باشد به صورتی که قابلیت بازیابی یک خط پاک شده از یک دستور خط، یک نرم افزار، یک فایل متعلق به سیستم و ... را دارد. این نرم افزار از فایلهای سیستمی FAT 12, FAT16, FAT32, و NTFS پشتیبانی به عمل می آورد
ali بازدید : 34 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98FileRestorePlus 3.0.4 Build 513 نام نرم افزاری قدرتمند از شرکت eSupport برای بازیابی فایل های پاک شده از هارد دیسک و مموری کارت است. این برنامه یک راه سریع و موثر برای بازگرداندن فایل های حذف شده بطور تصادفی است. همچنین می تواند فایل هایی که از سطل بازیافت تخلیه و یا با استفاده از کلید ترکیبی Shift و Delete حذف شده اند را نیز بازگرداند. این برنامه با سیستم های FAT12/16/32 ، NTFS/NTFS5 سازگاری کامل دارد. شما با کمک این برنامه می توانید اسناد ، عکس ، موزیک ، فیلم و فایل های مهم خود را به راحتی هرچه تمام تر بازگردانید.

ali بازدید : 34 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

Comfy Photo RecoverComfy Photo Recovery 3.2 با بهره گیری از این نرم افزار خواهید توانست تا عکس هایی را که به هر دلیلی از رایانه تان پاک شده اند را بازیابی و از آنها استفاده کنید، این نرم افزار با جستجو و بازیابی عکس های که در اثر تخلیه سطل بازیافت، از دست رفتن یا آسیب دیدن پارتیشن، خرابی نرم افزار، ویروس، سقوط غیر منتظره سیستم، خاموش کردن و یا به دلایل ناشناخته دیگری از دست داده اید را بازیابی کند .
ali بازدید : 32 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

Hetman NTFS RecoveryHetman NTFS Recovery 2.0 آیا فعالیت های مخرب و تصادفی باعث حذف فایل های شما شده است؟ یا اینکه فایل های شما به وسیله فرمت کردن هارد دیسک حذف شده اند؟ Hetman NTFS Recovery برنامه ای برای بازیابی فایل ها و اطلاعات از دست رفته شما از انواع مختلف دیسک های فرمت شده و آسیب دیده بر اساس سیستم NTFS می باشد. این برنامه قادر است تا فایل های حذف شده را بر اساس ساختار اصلی آنها بازیابی کند.
ali بازدید : 28 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98Hetman FAT Recovery 2.0 برنامه ای برای بازیابی فایل های حذف شده از دیسک های فرمت شده بر اساس سیستمFAT می باشد. اگر شما عکس های زیادی را از کارت حافظه یا درایو های فلش خود به صورت تصادفی از دست داده اید دیگر با این برنامه نباید هیچ نگرانی داشته باشید. این برنامه برای بازیابی دیتاهای از دست رفته از انواع مختلف رسانه های ذخیره سازی فرمت شده بر اساس سیستم FAT طراحی شده است.

ali بازدید : 36 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98Remo Recover Windows Pro 4.0.0.32 نرم افزار دارای تکنولوژی بسیار قدرتمندی برای بازیابی سریع اطلاعات در مواقعی مانند حذف فایل ها و یا پاک سازی Recycle Bin ویندوز می باشد. علاوه بر این ویژگی های ، امکانات پیچیده تری مانند بازیابی اطلاعات در مواقع نصب دوباره ویندوز به صورت اتفاقی، حذف شدن فایل ها یا پارتیشن ها از درایوهای RAID ، فرمت دوباره پارتیشن ها یا پارتیشن بندی دوباره هارد دیسک از کاربردهای مهم Remo Recover Windows می باشند. الگوریتم های حرفه ای این نرم افزار یکی از قدرتمندترین تکنولوژی های بازیابی اطلاعات حذف شده روی ویندوزهای Microsoft Windows 7,  Vista, XP,  2003 or 2008 می باشد.
ali بازدید : 38 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98Comfy File Recovery 3.3 Final اطلاعات شما را بعد از فرمت کردن هارد دیسک ها ، درایو USB ، کارت های حافظه و حذف تصادفی آن ها بازیابی می کند. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا فایل های حذف شده را از پارتیشن های لاجیکال پیدا کرده و بازیابی کنید. رابط کاربری کاربر پسند این نرم افزار مانند صفحه نمایش ویندوز اکسپلورر می باشد و فایل ها را در پوشه هایی که حذف شده اند نمایش می دهد. همچنین بخش ویزارد بازیابی فایل، این نرم افزار را برای هر کاربری قابل دسترس می کند. بخش ویزارد داخلی نه تنها به کاربران امکان یافتن و بازیابی سریع فایل ها را می دهد بلکه امکان ذخیره سازی آن ها در پوشه های دیگر، رایت بر روی سی دی یا دی وی دی ، ساخت فایل های مجازی ایزو و یا ذخیره سازی فایل ها بر روی سرورهای ftp را نیز فراهم می کند. بازیابی فایل ها با نرم افزار Comfy File Recovery بسیار راحت بوده و بدون هیچگونه ریسکی می باشد. همچنین این نرم افزار فقط به خواندن اطلاعات از روی حامل اطلاعات (Information Carrier) پرداخته و هیچگونه اطلاعاتی را ذخیره نمی کند 
ali بازدید : 47 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

Potatoshare USB Data RecoveryPotatoshare USB Data Recovery 3.0.0.1 Retail نرم افزاری مفید جهت بازیابی اطلاعات و فایلهای پاک شده از روی انواع حافظه های قابل حمل از جمله فلش مموری ها می باشد. این نرم افزار میتواند فایلهای پاک شده را حتی از روی فلش مموری های فرمت شده نیز ریکاوری نماید .
ali بازدید : 29 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

Hetman UneraserHetman Uneraser 3.3 نرم افزاری کارآمد در ضمینه ی بازیابی اطلاعات حدف شده  می باشد که شما توسط این نرم افزار به سادگی و در کمترین زمان ممکن میتوانید فایل هایی را که به اشتباه حذف و یا از دست داده اید را بازیابی نمایید 
ali بازدید : 31 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

Wondershare Data Recovery for AndroidWondershare Data Recovery for Android 1.0.0.18 آیا تا کنون اتفاق افتاده که کارت SD گوشی اندرویدی شما به صورت ناگهانی فرمت شده یا تمام فایل های آن حذف شده باشد؟ Wondershare Data Recovery for Android نرم افزاری قدرتمند می باشد که می تواند هر نوع عکس و ویدئو، موزیک ، اسناد متنی و فایل های فشرده که از روی کارت SD شما حذف شده اند را بازگردانی کند. اینکار تنها در 3 مرحله ساده شامل اسکن ، بررسی و بازیابی و تنها با 3 کلیک انجام می شود 
ali بازدید : 27 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

cdroller
CDRoller 9.50.30 نرم افزاری قدرتمند جهت  بازیابی فایل ها و فولدرها از نوع CD و DVD می باشد. با استفاده از این نرم  افزار می توانید اطلاعات سی دی هایی که با استفاده از برنامه های معمولی رایت سی دی ایجاد شده اند را بازیابی  کنید، این برنامه قادر به بازیابی اطلاعات دیسک های ضبط شده توسط Sony  digital cameras, DVD camcorders, personal DVD recorders نیز می باشد.
این برنامه برای بازیابی اطلاعات  مستقیماً با سکتور های ضبط شده ارتباط برقرار می کند بنابراین اگر حتی در ویندوز محتویات دیسک قابل مشاهده  نباشد باز این برنامه قادر به بازیابی اطلاعات هست، بررسی صحت ضبط اطلاعات و  ایجاد Iso Image از دیگر امکانات  این برنامه می باشد.
ali بازدید : 79 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

iCare Data Recovery Software

iCare Data Recovery Enterprise 5.1 نام اين نرم افزار قدرتمند بازگرداني اطلاعات مي باشد که قادر است هر نوع اطلاعات را با هر پسوندي برگرداند. ديگر نگران فايل هاي حذف شده تان نباشيد و همه چيز را به اين نرم افزار بسپاريد. اسکن دقيق و پر سرعت اطلاعات حذف شده از خصوصيات بارز اين برنامه مي باشد که آن را از ساير نرم افزارهاي مشابه متمايز کرده است . با اين نرم افزار خيلي راحت با چند کليک ساده و در کوتاهترين زمان ممکن قادر خواهيد بود اطلاعات حذف شده را برگردانيد. شما مي توانيد با استفاده از اين برنامه علاوه بر بازيابي اطلاعات از روي هارد کامپيوتر، اطلاعات پاک شده از روي حافظه هاي قابل حمل مانند: فلش مموري ، دوربين هاي ديجيتالي ، فلاپي ديسک و ... را نيز بازيابي کنيد. اين اطلاعات مي توانند فايل هاي متني ، موسيقي ، فيلم ، تصاوير و ... باشد .

ali بازدید : 38 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

Easy Photo Recovery

Easy Photo Recovery 6.9 build 947 برنامه ای مفید برای حفظ امنیت عکس‌ها و فایل‌های ویدئویی شما می‌باشد. امروزه با رشد روز افزون دوربین‌های دیجیتال این اماکن فراهم شده است تا بتوان تصاویر و فایل‌های ویدئویی را به صورت نامحدود بر روی حافظه های آن‌ها ذخیره کرد. در این بین ممکن است به صورت ناخواسته برخی از تصاویر و فایل‌های ویدیوی شما حذف شوند و یا در اثر اشتباه از بین بروند.Easy Photo Recovery برای کمک به شما در این‌چنین مواقع طراحی شده است. این برنامه با پشتیبانی از انواع مختلف دوربین‌های دیجیتال، هارد درایوها، تلفن‌های موبایل و انواع مختلف حافظه های فلش نظیر CompactFlash، حافظه های SD و حافظه های MMCs و Sony Memeory Stick و ...کار باز گردانی تصاویر از دست رفته را برای شما راحت‌تر می‌کند. از ویژگی‌های برنامه امکان بازگردانی فایل‌های از دست رفته در حافظه های فلش فرمت شده یا آسیب دیده می‌باشد. برخلاف دیگر برنامه ای بازیابی کار با این برنامه آسان بوده و با رابط گرافیکی ساده آن به راحتی می‌توان از آن استفاده کرد.

ali بازدید : 30 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98Professional Recover-Center 2.9 Build 3409 نرم افزار ساده و سبک که قادر است تا فایل های پاک شده به صورت معمول از روی هارددیسک و دیگر حافظه ها را بازیابی کند ، البته نه فقط فایل های حذف شده به صورت معمول بلکه درایوهایی که به صورت کامل فرمت هم شده باشند امکان بازیابی اطلاعاتشان به واسطه استفاده از این ابزار وجود دارد.
فرقی ندارد فایل هایی که پاک شده اند چه فرمتی داشته باشند چرا که این ابزار با سرعتی بسیار مناسب بخش های مختلف پارتیشن ها را اسکن و هر فایلی که پاک شده باشد را بازیابی می کند. سازگاری با انواع سیستم فایل ها از FAT 12 گرفته تا NTFS خیال کاربران را از این بابت هم راحت خواهد کرد. سرعت بسیار مناسب در اسکن حافظه های مختلف ، واسط کاربری ساده اما جذاب نرم افزار ، بازیابی با همان نام پاک شده و پشتیبانی از استاندارد Unicode و قابلیت های متعدد دیگر که در نسخه ی جدید نرم افزار Professional Recover-Center قابل استفاده خواهد بود.

ali بازدید : 21 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

CardRecovery

CardRecovery 6.10 Build 1210 نرم افزاری برای بازیابی اطلاعات (عکس و ویدیو) از روی کارت های حافظه از قبیل : فلش دیسک ها ، مموری ها و هر دستگاهی که از کارت های حافظه استفاده می کند . اگر مموری را فرمت کرده اید هم نگران از دست رفتن عکس ها و ویدیوهای خود نباشید . این نرم افزار با اسکن کردن مموری فایل های قابل بازگردانی را برای شما آماده می کنند . این نرم افزار از انواع مموری ها مانند SmartMedia, Compact Flash CF, Secure Digital Card SD, Memory Stick, MicroDrive, xD Picture Card, Multimedia Card MMC پشتیبانی می کند و شما نباید نگران ساپورت این برنامه از مموری خود باشید . با بخش اسکن باهوش این نرم افزار می توانید عکس ها و ویدیوهایی خود را که به هر دلیلی مانند : فرمت شدن ، پاک شدن و صدمه دیدن بازیابی کنید . به گفته شرکت سازنده ، این نرم افزار با اسکن سریع فایل های شما را پیدا می کند و بازگردانی می کند ، فایل هایی که دیگر نرم افزارها قابلیت بازیابی آن را ندارند !

ali بازدید : 28 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

MediaRescue

MediaRescue Pro 6.9 build 947 نرم افزاری برای بازیابی اطلاعات از دست رفته از روی تمامی دستگاه های چند رسانه ای شامل دوربین های دیجیتال ، ضبط کننده های صدا ، پلیرهای mp3 و wma و گوشی های موبایل ، می باشد. این نرم افزار از هارد درایو ، کارت های CompactFlash انواع 1 و 2 ، میکرو درایوهای IBM ، کارت های SmartMedia ، کارت های چند رسانه های MMC ، کارت های دیجیتالی ایمن SD و دیگر انواع ابزار ذخیره سازی اطلاعات پشتیبانی کاملی می کند. علاوه بر این امکانات ، پشتیبانی از فرمت های متعدد مانند JPEG, AVI, MOV, MP3, WMA, WAV و غیره از مهمترین ویژگی های این نرم افزار است.
در بعضی مواقع به علت صدمه های فیزیکی و حتی به علت زدن کلیدهای اشتباه در حین فیلم برداری ، فایل های شما از بین می روند. اما با استفاده از Essential Data Tools MediaRescue تمامی اطلاعات با ارزش شما در کمترین زمان ممکن بازگردانی می شوند. این فایل های رسانه ای ممکن است پاک شده و یا فرمت شده باشند و یا به هر طریق دیگر روی حافظه شما موجود نباشند. مسلما شما نمی خواهید فایل های مهمی مانند عکس و یا فیلم های خود را از دست بدهید. Essential Data Tools MediaRescue چاره کار شماست تا با سرعت و قدرت بالا ، فایل های رسانه ای شما را باز گرداند.

ali بازدید : 37 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

PhotoRescue

PhotoRescue Pro 6.9 build 947 نرم افزاری هستش که میتونه تمامه فایلهای چندرسانی رو از دوربینهای دیجیتال PDAها و گوشیهای تلفن همراه بازیابی کنه!
این نرم افزار از فلش کارتها , IBM Microdrives , MultiMedia cards , Secure Digital , و البته CDROM Drives و Floppy Rom Drives پشتیبانی میکنه
دوربینهای دیجیتال مدرن و سایر کارتهای حافظه میتونن فایلها رو پاک کنن تا فضای خالی بیشتری داشته باشن و در موقع لزوم با این نرم افزار اونا رو بر گردونن!

ali بازدید : 31 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

FileRescue ProfessionalFileRescue Professional 4.9 build 199 نرم افزارقدرتمندیست که در چنین زمانی به یاری شما خواهد آمد. به کمک این نرم افزار به راحتی توانایی بازگرداندن فایل های پاک شده از هارد خود را دارا خواهید بود.همچنین این نرم افزار این قدرت را در اختیار شما قرار می دهد تا فایل های پاک شده از سطل آشغال ویندوز را بازگردانی کنید. این نرم افزار محصولی از Essential Data Tools می باشد.

ali بازدید : 34 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98Word Password Recovery 1.80 بهترین نرم افزار برای بازیابی رمز عبور فراموش شده برای اسناد ورد (*.doc, *.docx) رمزگذاری شده که توسط نرم افزار ورد نسخه 2010, 2007, 2003, XP, 2000 و 97 می باشد. این نرم افزار با ترکیبی از سه روش مختلف به شما در بازیابی امن رمزهای از دست رفته کمک می کند. تنها کافیست فایل Word مورد نظر را انتخاب کرده و چند دقیقه صر کنید تا نرم افزار رمز عبور آن را بازیابی کند.
ali بازدید : 32 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

Recover My FilesGetData Recover My Files 5.1.0.1824  یکی از ساده ترین نرم افزار های بازیابی اطلاعات می باشد. این برنامه توانایی بازیابی اطلاعات پاک شده از قبیل: فایل های پاک شده از سطل آشغال ویندوز، هارد های فرمت شده، آلودگی توسط ویروس ها و خاموش شدن های ناگهانی سیستم ناشی از قطع برق را دارا می باشد. مزیت این نرم افزار نسبت به نرم افزار های مشابه سرعت بالا در پیدا کردن و بازیابی فایل های پاک شده می باشد، این برنامه قادر به بازیابی بیش از 50 نوع فایل مختلف می باشد و شما می توانید مشخص کنید که از میان اطلاعات قابل بازیابی فقط فرمت خاصی برگردانده شود، این نرم افزار همچنین قادر به بازیابی ایمیل ها، پرونده ها، آرشیو ها، عکسها، فیلم های و موزیک های پاک شده نیز می باشد.

ali بازدید : 35 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98Stellar Phoenix Photo Recovery 5.0.0.0  نرم افزاري است كه قادر بوده تا تمامي تصاوير و عكس هاي حذف شده و يا فرمت شده ي شما را به راحتي بازگرداني كرده و در اختيار شما قرار دهد. همچنين اين نرم افزار به سبب داشتن امكانات ديگري همچون توانايي بازيابي انواع ویدئو ها، فایل های موسیقی، داده ها و ... آن هم از انواع دستگاه هاي ديجيتالي از قبیل کامپیوترها، دوربین های دیجیتالی، مموری کارد ها، USB درایوها، تلفن های همراه،Zip Disk ها، iPod و ... به يكي از محبوب ترين برنامه هاي ريكاوري تصاوير تبديل شده و طرفدارن بسياري يافته است.

ali بازدید : 33 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

WinMend Data RecoveryWinMend Data Recovery 1.4.6.0 از جمله نرم افزارهای قدرتمندی است که ناشناخته باقی مانده و شاید کاربرانی که از آن به منظور بازیابی اطلاعات از دست رفته به هر نحوی استفاده می کنند حداقل در ایران زیاد نباشد. این نرم افزار بنا نهاده شده بر پایه ویندوز قادر است تا از تمامی سیستم فایل های FAT12/ FAT16/FAT32/NTFS/NTFS5 به طور کامل پشتیبانی نماید. نه تنها به همین موارد ختم نمی شود بلکه نرم افزار مورد بحث قادر است تا علاوه بر پشتیبانی تمامی هارد دیسک ها و پل های ارتباطی آن ها انواع حافظه های قابل حمل ، فلش دیسک ها و ... را به طور کامل پشتیبانی نموده و عمل بازیابی اطلاعات را نیز انجام دهد.

ali بازدید : 37 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98Magic Photo Recovery 3.1 قارد است تا انواع مختلف فرمت های عکس های دیجیتالی را با سرعت و اطمینان بازیابی کند.بازیابی عکس های دیجیتال از دوربین های عکاسی دیجیتال،حافظه های جانبی و کارت های حافظه و هارد دیسک تنها با چند کلیک ساده از ویژگی های این برنامه می باشد.
ali بازدید : 30 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98DiskDigger 1.5.4.1405 یکی از ابزارهای بازیابی اطلاعات است که قادر است بازیابی انواع اطلاعات از دست رفته از منابع مختلف را به‌طور رایگان برای شما به ‌انجام برساند. این نرم‌افزار قادر است اطلاعات پاک شده از هر منبعی که به رایانه متصل می‌شود را برای شما بازیابی کند. حافظه‌های فلش، کارت‌های حافظه، هارد‌دیسک‌ها و … برخی از منابع قابل بازیافت توسط این ابزار هستند و انواع عکس، فایل‌های تصویری، موزیک، اسناد و … از جمله فرمت‌هایی هستند که به کمک این برنامه قابل بازیابی‌اند.همچنین این برنامه قادر است هارد‌دیسک‌هایی که کاملا فرمت شده‌اند یا به‌طور ناقص فرمت شده‌اند و ویندوز قادر به شناسایی آنها نیست و یا حتی هارد‌دیسک‌هایی که بدسکتور دارند را نیز بازیابی کند
ali بازدید : 36 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98

Namosofts Data Recovery 2.7 نام یکی از این نرم افزار ها بوده که به شما کمک می کند در ساده ترین و سریع ترین روش ممکن اطلاعاتی را که چه در اثر یک اشتباه و چه به خاطر یک خرابکاری از دست داده داده اید را زنده نموده و بتوانید دوباره همانند گذشته از آنها استفاده کنید . طراحان این نرم افزار که مطالعات بسیاری بر روش ها و الگوریتم های ریکاوری داده ها داشته اند توانسته اند از اندوخته های خود در بهترین نحو ممکن نرم افزاری را به وجود آورند که اکنون در ضمره تاثیرگذارترین و بهترین نرم افزار های ریکاوری به حساب آید . مهم نیست فایل شما در اثر حذف معمولی ، فرمت کردن درایو یا تغییر پارتیشن از دست رفته باشد ، مهم این است که برای Namosofts Data Recovery هیچ تفاوتی نداشته و می تواند از تمامی آنها اطلاعات از دست رفته را بازیابی کند . با پشتیبانی از فرمت های سیستمی FAT32 ، FAT12 ، ‌FAT16 و NTFS  تقریبا هیچ درایوی را نمی توانید پیدا کنید که این نرم افزار نتواند اطلاعات را از روی آنها ریکاوری کنید .

ali بازدید : 32 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

Disk Doctors Photo RecoveryDisk Doctors Photo Recovery 2.0.0.26 یک نرم افزار باز یابی جامع برای رسانه های دیجیتال می باشد.از ویژه گی های این برنامه رابط کاربری بسیار ساده و عملکرد قدرتمند آن می باشد که به کاربران این امکان را می دهد تا عکس ها،آهنگ ها و فایل های ویدئویی پاک شده و از دست رفته خود را بازیابی کنند. Disk Doctors Photo Recovery قادر است تا اطلاعات مورد نظر را از کارت های حافظه دوربین و تلفن همراه حتی با وجود فرمت شدن این درایو ها بازیابی کند.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 428
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 180
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 517
  • بازدید ماه : 517
  • بازدید سال : 5,470
  • بازدید کلی : 30,256