loading...
newdl
ali بازدید : 33 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

ublime TextSublime Text 2.0.2 Build 2221 Final نرم افزاری قدرتمند در زمینه ویرایش متون پیشرفته برای کد، HTML و نثر می باشد. توسط این نرم افزار شما می توانید 10 تغییر را در یک زمان انجام دهید. ویرایش متون، دارای طرح چند رنگ، با چند جمله، دارای براکت برجسته، قابلیت ذخیره تغییرات، انتخاب ویرایش دستورات، امکان انتخاب چندگانه، جستجو و جایگزینی عبارت منظم و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

ali بازدید : 34 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

soft98CoolUtils Total Doc Converter 2.2.237 یک مبدل بسیار قدرتمند می باشد که  فایلهای متنی را به سایر فرمت ها نظیر pdf تبدیل می کند. شما حتی قادر خواهید بود نوع و اندازه فونت فایل تبدیل شده را نیز انتخاب نمایید. کار با این نرم افزار بسیار ساده است، بطوریکه کاربران مبتدی نیز به راحتی می توانند از آن استفاده کنند، بدین ترتیب که فایل مورد نظر را از روی صفحه دسکتاپ خودتان انتخاب و با راست کلیک و انتخاب گزینه Convert to فایل مورد نظرتان را تبدیل می کنید. همچنین شما می توانید به صورت گروهی تعداد زیادی فایل را تبدیل نمایی

ali بازدید : 47 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

soft98Scanitto Pro 2.16.27.244 یک نرم افزار کاربردی توانا برای گرفتن تصاویر از اسکنر های TWAIN می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به آسانی تصاویر را اسکن کرده و سپس آنها را در فرمت های مختلف bmp ،jpeg ،tiff ،png ،pdf و gif ذخیره کنید. همچنین امکان فرستادن مستقیم تصاویر اسکن شده، به پرینتر را فراهم می کند. در حقیقت Scanitto به شما یک تابع مسیر پرینت روی پرینتر خواهد داد و اجازه می دهد که از پرینتر و اسکنر مانند یک دستگاه کپی استفاده کنید. شما می توانید به خوبی تصاویر اسکن شده را مدیریت کنید. این نرم افزار که از سافت 98 دانلود میکنید برای ساده سازی پروسه ی اسکن کردن طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید به سادگی و بدون هیچ مشکلی تصاویر، مستندات و عکس های خود را اسکن کرده و در فرمت های مورد نیاز ذخیره کنید.

ali بازدید : 35 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

soft98

OmniFormat 12.3 برنامه ای است که به منظور تبدیل مستندات طراحی شده است و به شما امکان تبدیل دینامیک و دستکاری فایل های تصویری با بیش از 75 فرمت مختلف مانند HTML ،DOC ،XLS ،WPD ،PDF ،JPG ،GIF ،TIF ،PNG ،PCX ،PPT ،PS ،TXT ،Photo CD ،FAX و MPEG را می دهد. ابزار HTML2PDF995 به شما در زمینه ی تبدیل سریع و با کیفیت فایل HTML به PDF و به سایر فرمت ها کمک می کند. تبدیل فرمت عکس به متن توسط ماژول OCR ممکن است به علاوه این ماژول قابلیت استخراج متن از فایل PDF را نیز دارد. ماژول Signature995 Standard Encryption به منظور محدود کردن کاربران در زمینه ی کپی، پرینت و تعریف فایل های PDF طراحی شده است به کمک این ماژول می توان بر روی این فایل ها رمز عبور قرار داد.

ali بازدید : 28 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 
DiffVueنرم افزار Beyond Compare 3.3.8 Build 16340 ابزاری قدرتمند جهت مقایسه سریع و آسان فایل ها و فولدرها محصول شرکت SCOOTER Software می باشد. توسط فرامین قدرتمند این برنامه شما می توانید به ترکیب تغییرات، همزمانی فایل ها، تولید گزارشات برای ضبط بپردازید.
این برنامه به شما امکان مقاسه کامل درایوها و فولدرها با سرعت بالا و کنترل سایز و زمان های اصلاح شده  و مقایسه بایت به بایت هر فایل را می دهد. حتی می توانید هر فایلی از قبیل فایل زیپ یا فایل های FTP را بصورت كامل با یكدیگر مقایسه كنید.
ali بازدید : 28 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

EmEditor Professional

EmEditor Professional 13.0.2 محصول شرکت Emurasoft یک ویرایشگر متن حرفه ای با امکانات متعدد می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا فایل های متنی خود را ویرایش نمایند. در این نرم افزار انواع ابزارهای ویرایشی و نگارشی موجود می باشند. قدرت این نرم افزار در باز نمودن فایل ها و سند های متنی با حجم بالا می باشد. این نرم افزار قادر است تا فایل متنی مختلف را کمترین زمان ممکن اجرا نماید و این ویژگی در نسخه جدید این نرم افزار بهبود بخشیده شده است. اگر سیستم استفاده کننده از این نرم افزار دارای ۱ گیگابایت حافظه اصلی باشد ، این نرم افزار قادر است تا یک فایل ۴ گیگابایتی را اجرا نماید. جدید ترین نسخه ی این نرم افزار امکان باز کردن فایل های حجیم در کوتاه ترین زمان ممکن که انقلابی در ادیتور های موجود می باشد را به شما می دهد.

ali بازدید : 35 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

Office Tab Enterprise

Office Tab Enterprise 9.51 فرض کنید چند صفحه سند باز کرده‌اید و می‌خواهید بین این فایل‌ها جا به جا شوید. درصد قابل توجهی از وقت شما صرف این می‌شود که با ماوس روی TaskBar بروید و روی فایل مورد نظرتان کلیک کنید. این کار هم وقت گیر است و هم حسابی اعصاب آدم را به هم می‌ریزد.

Office tab این مشکل را برطرف کرده است. با نصب این پلاگین فایل‌ها به جای آنکه در صفحات جدید باز شوند تنها با اضافه شدن یک Tab یا زبانه به صفحه اصلی، باز می‌شوند (مثل فایرفاکس)

ali بازدید : 44 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 
 

Classic Menu for Office Enterprise v5.85 Classic Menu for Office Enterpriseمایکروسافت آفیس با این همه ابزار و امکانات همه را شگفت زده کرده و دیگر ابزاری نمانده که کاربران به آن نیاز داشته باشند و در این نسخه از نرم افزار نباشد. بعد از نسخه آفیس 2003 در آفیس 2007 منوی های این نرم افزار ساده تر و کارامد تر شد اما هنوز بسیاری از کاربران به همان مدل کلاسیک عادت کرده اند و می پسندد که از همان مدل قدیمی استفاده کنند.

اگر شما به دنبال امکانات و ابزار و دستورات مایکروسافت آفیس 2010 میگردید و به مدل جدید آن عادت ندارید،   نرم افزار منوی کلاسیک و قدیمی از این نرم افزار کاربردی را برای دانلود به اشتراک عموم گذاشته است. این افزودنی منوی آفیس 2010 مفید و قدرتمند منو های کلاسیک Microsoft Office 2003 را با امکانات آفیس 2010 به آن اضافه می کند.

تعداد صفحات : 54

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 428
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 67
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 248
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 373
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,050
  • بازدید ماه : 1,050
  • بازدید سال : 6,003
  • بازدید کلی : 30,789